Totalt ointressant ;)
_0812 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2003
    #1

    Totalt ointressant ;)

    Men jag tycker det är lite kul...

    Vi har fått nya grannar. I dag sprang jag på honom och det visade sig vara den nyanställda killen på Tottes dagis Inte nog med det. I slutet av februari ska de få en liten... så om några år om vi bor kvar så kan det bli ett väldans spring i dörrarna En kompis till lille Ojsan...
  2. 1
    Totalt ointressant ;) Men jag tycker det är lite kul...

    Vi har fått nya grannar. I dag sprang jag på honom och det visade sig vara den nyanställda killen på Tottes dagis Inte nog med det. I slutet av februari ska de få en liten... så om några år om vi bor kvar så kan det bli ett väldans spring i dörrarna En kompis till lille Ojsan...
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Kul med nya grannar! Här flyttar det in nya barnfamiljer titt som tätt som köper pensionärernas stora lyor, dem flesta här har små barn eller stora magar Kul när man har grannar med kompisar till barnen!!!
  4. 2
    Kul med nya grannar! Här flyttar det in nya barnfamiljer titt som tätt som köper pensionärernas stora lyor, dem flesta här har små barn eller stora magar Kul när man har grannar med kompisar till barnen!!!

Liknande trådar

  1. Totalt ointressant...
    By *Koala* in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-04-07, 21:23
  2. Totalt ointressant person, det måste
    By lottalotta in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 13:32
  3. Totalt smidigt eller totalt osmidigt :D
    By Afrodite in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-07-19, 19:15
  4. Gör jag det ointressant då?
    By Jica in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-06-09, 22:01
  5. Ointressant liv!
    By mani in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-07, 10:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar