Grattis Melker!!
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    Grattis Melker!!

    Och Grattis mamma Åsa (Engelnore) som har varit mamma till Melker i ett helt år idag!
    Tänk vad snabbt det gick. Tänk att vi firar den första födelsedagen i den här gruppen idag!
    om 11 små dagar är det Cassandras tur att fylla år. Helt galet.
    Hoppas ni får en jättefin dag med en lilla födelsedagsgris.
    kram/Jessika och Cassandra
  2. 1
    Grattis Melker!! Och Grattis mamma Åsa (Engelnore) som har varit mamma till Melker i ett helt år idag!
    Tänk vad snabbt det gick. Tänk att vi firar den första födelsedagen i den här gruppen idag!
    om 11 små dagar är det Cassandras tur att fylla år. Helt galet.
    Hoppas ni får en jättefin dag med en lilla födelsedagsgris.
    kram/Jessika och Cassandra
  3. Medlem sedan
    Jun 2009
    #2
    Stort Grattis Melker. Jag hoppas verkligen att allt är bra med dig och att du känner dig bättre. Åsa, jag skickar dig lite tankar emellanåt och jag hoppas att du har det bra! En underbar första födelsedag önskar jag er båda!!!!
    Kram Maria och Isabel
  4. 2
    Stort Grattis Melker. Jag hoppas verkligen att allt är bra med dig och att du känner dig bättre. Åsa, jag skickar dig lite tankar emellanåt och jag hoppas att du har det bra! En underbar första födelsedag önskar jag er båda!!!!
    Kram Maria och Isabel
  5. Medlem sedan
    Feb 2009
    #3

    Hurra Hurra Hurra

    Det är ingen vanlig dag för det är Melkers födelsedag. HURRA HURRA HURRA!

    Ja det är verkligen häftigt att småttingarna börjar bli storingar Hoppas att Melker för en toppenbra födelsedag!!!
    stor kram till er
  6. 3
    Hurra Hurra Hurra Det är ingen vanlig dag för det är Melkers födelsedag. HURRA HURRA HURRA!

    Ja det är verkligen häftigt att småttingarna börjar bli storingar Hoppas att Melker för en toppenbra födelsedag!!!
    stor kram till er
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    grattis i efterskott, hoppas dagen var bra. kram
  8. 4
    grattis i efterskott, hoppas dagen var bra. kram
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    "Glädjetårar" Tack Jessika och Cassandra tänk att de gått ett helt år .. de liksom finns inte i mitt huvud att de har nu är 1 år sedan han kom till oss... Han har haft en fin underbar födelsedag och vi har firat han massor Han tog sina första steg i går (lördag) med så de är lycka här .. Snart cassandras tur kram på er och tack för att du tänkte på vår Melker all kärlek till er <3
  10. 5
    "Glädjetårar" Tack Jessika och Cassandra tänk att de gått ett helt år .. de liksom finns inte i mitt huvud att de har nu är 1 år sedan han kom till oss... Han har haft en fin underbar födelsedag och vi har firat han massor Han tog sina första steg i går (lördag) med så de är lycka här .. Snart cassandras tur kram på er och tack för att du tänkte på vår Melker all kärlek till er <3
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Tack Maria och Isabel <3 all kärlek till er med jag blir så varm i hjärtat att ni gratulerar min lille 1 åring tack de värmer våra hjärtan ..glad att de finns människor som ni Kram på er
  12. 6
    Tack Maria och Isabel <3 all kärlek till er med jag blir så varm i hjärtat att ni gratulerar min lille 1 åring tack de värmer våra hjärtan ..glad att de finns människor som ni Kram på er
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7
    Tackar Elin ja de e såå otroligt vad man fått genom detta år och tänk att man ska få flera underbara härliga år tillsammans visst är de fantastiskt Kram <3
  14. 7
    Tackar Elin ja de e såå otroligt vad man fått genom detta år och tänk att man ska få flera underbara härliga år tillsammans visst är de fantastiskt Kram <3
  15. Medlem sedan
    Jan 2005
    #8
    Saelha Melker hade en fin födelsedag och nästa helg blir de mer firande då andra i släkten kommer hit från Göteborg för att fira lille Melker <3 kram kram
  16. 8
    Saelha Melker hade en fin födelsedag och nästa helg blir de mer firande då andra i släkten kommer hit från Göteborg för att fira lille Melker <3 kram kram
  17. Medlem sedan
    Oct 2008
    #9
    Vad härligt att ni hade en sån bra födelsedag )
    ja om bara 1 veckoa och 2 dagar är det Cassandras tur så i helgen är det kalas både lördag och söndag! Så spännande och konstigt.
    Stor kram och kärlek till er också
  18. 9
    Vad härligt att ni hade en sån bra födelsedag )
    ja om bara 1 veckoa och 2 dagar är det Cassandras tur så i helgen är det kalas både lördag och söndag! Så spännande och konstigt.
    Stor kram och kärlek till er också

Liknande trådar

  1. Grattis i efterskott Melker!
    By -AT- in forum _0408 Augustibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-18, 20:29
  2. Grattis Melker!
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-05, 07:43
  3. Melker säger GRATTIS till sina...
    By sandrisen in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-08, 09:06
  4. GRATTIS MELKER :D
    By Arwen_77 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 21:01
  5. Grattis Melker
    By Arwen_77 in forum _05 Vårbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-07, 22:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar