A walk in the park
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    A walk in the park

    I söndags släppte Liam för första gången kanten och stod själv. Både jag och pappa Fredrik blev hur stolta som helst och jublade som galningar. Men Liam ville visa mer vad han kunde och i måndags började han ta sina första steg. 4-5 steg som mest. Oj vad häftigt tänkte vi och jublade ännu mer Idag tog han 8 steg!!!!!! Jag kan inte fatta att min kille snart börjar gå "på riktigt"! Är han verkligen så stor lixom. haha, det är så svårt att fatta. Men han är så duktig och jag är så där stolt som bara en förälder kan vara. Ni fatta alla vad jag menar
  2. 1
    A walk in the park I söndags släppte Liam för första gången kanten och stod själv. Både jag och pappa Fredrik blev hur stolta som helst och jublade som galningar. Men Liam ville visa mer vad han kunde och i måndags började han ta sina första steg. 4-5 steg som mest. Oj vad häftigt tänkte vi och jublade ännu mer Idag tog han 8 steg!!!!!! Jag kan inte fatta att min kille snart börjar gå "på riktigt"! Är han verkligen så stor lixom. haha, det är så svårt att fatta. Men han är så duktig och jag är så där stolt som bara en förälder kan vara. Ni fatta alla vad jag menar
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    duktiga killen!!
    ja jag vet precis hur det känns..
    Cassandra höll på ett bra tag att släppa o springa tills hon trillade. Men för 3 veckor sen så tog hon sina första balanserade och kontrollerade steg. 4 steg på en gång blev det. Sen ökade hon o ökade och ville kunna så mycket på en gång. Dock är hon lite vild så hon slog sig ganska rejält ett antal gånger i sin oförsiktighet. Så nu har hon blivit lite feg och har velat ha något att hålla sig i i några dagar men nu börjar hon hitta nån slags balans mellan framåt och försiktig. Så nu går hon några steg och sen sätter hon sig ner innan hon trillar. Jätteglad hela tiden.
    Som mest har hon gått ca 4 meter o då var det över trösklar o allt!
    Våra små börjar verkligen bli stora!

    Grattis till Liams första steg!
  4. 2
    duktiga killen!!
    ja jag vet precis hur det känns..
    Cassandra höll på ett bra tag att släppa o springa tills hon trillade. Men för 3 veckor sen så tog hon sina första balanserade och kontrollerade steg. 4 steg på en gång blev det. Sen ökade hon o ökade och ville kunna så mycket på en gång. Dock är hon lite vild så hon slog sig ganska rejält ett antal gånger i sin oförsiktighet. Så nu har hon blivit lite feg och har velat ha något att hålla sig i i några dagar men nu börjar hon hitta nån slags balans mellan framåt och försiktig. Så nu går hon några steg och sen sätter hon sig ner innan hon trillar. Jätteglad hela tiden.
    Som mest har hon gått ca 4 meter o då var det över trösklar o allt!
    Våra små börjar verkligen bli stora!

    Grattis till Liams första steg!
  5. Medlem sedan
    Sep 2001
    #3
    åh vad roligt! De första stegen är magiska. Vingel, vingel, och fullkomlig lycka.
    klart du ska vara stolt, det är ett stort steg att börja gå. Och helt plötsligt vart de lite större
  6. 3
    åh vad roligt! De första stegen är magiska. Vingel, vingel, och fullkomlig lycka.
    klart du ska vara stolt, det är ett stort steg att börja gå. Och helt plötsligt vart de lite större

Liknande trådar

  1. Jurassic Park
    By angiesry in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-03-22, 11:25
  2. Linkin Park YT
    By ajökenfröken in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-07, 11:06
  3. linkin park!
    By neas in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-04-16, 20:06
  4. Näsby Park
    By Blivande Näsby Park bo in forum Föräldraskap
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 19:41
  5. Näsby Park
    By Blivande Näsby Park bo in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-06-26, 13:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar