En trea
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    En trea

    Jag brukade hänga här för längesedan, men nu har jag inte varit inne på minst ett par år. HAr kikat in någon gång då och då. Livet och allt runtomkring liksom slukar upp all tid.
    Men nu har vi precis fått veta att vi ska ha barn igen och vart vänder man sig då m inte er här. Det blir en liten trea om allt går vägen Det är så spännade att jag inte kan tänka på något annat just nu.....så håll tummarna för mig!
    myssli med S 2003 & V 2006
  2. 1
    En trea Jag brukade hänga här för längesedan, men nu har jag inte varit inne på minst ett par år. HAr kikat in någon gång då och då. Livet och allt runtomkring liksom slukar upp all tid.
    Men nu har vi precis fått veta att vi ska ha barn igen och vart vänder man sig då m inte er här. Det blir en liten trea om allt går vägen Det är så spännade att jag inte kan tänka på något annat just nu.....så håll tummarna för mig!
  3. Medlem sedan
    Nov 1999
    #2

    Grattis!

    Vad roligt! =) Men... även om jag har något vagt minne av en myssli så är det inte ditt ursprungsnick, eller hur? Och jag är affs sämsta stalker så jag kommer inte komma på vem du är om du inte berättar. Hjälp?
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  4. 2
    Grattis! Vad roligt! =) Men... även om jag har något vagt minne av en myssli så är det inte ditt ursprungsnick, eller hur? Och jag är affs sämsta stalker så jag kommer inte komma på vem du är om du inte berättar. Hjälp?
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Jag måste tyvärr säga att jag är ännu sämre än du, för jag kan inte komma ihåg vilket nick jag hade innan Ska tänka så det knakar så kanske jag kan komma på det.... Det är ju helt otroligt att ni hållit igång tråden så här många år! Imponerande.
  6. 3
    Jag måste tyvärr säga att jag är ännu sämre än du, för jag kan inte komma ihåg vilket nick jag hade innan Ska tänka så det knakar så kanske jag kan komma på det.... Det är ju helt otroligt att ni hållit igång tråden så här många år! Imponerande.
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Grattis till trean. Vad roligt!
  8. 4
    Grattis till trean. Vad roligt!
  9. Medlem sedan
    Nov 1999
    #5

    Men shit! *s*

    Då är du affs sämsta stalker, jag som verkligen trodde jag skulle få behålla den kronan för eviga tider. Men kommer man inte ens ihåg sitt eget nick, då...*skakar på huvudet*
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  10. 5
    Men shit! *s* Då är du affs sämsta stalker, jag som verkligen trodde jag skulle få behålla den kronan för eviga tider. Men kommer man inte ens ihåg sitt eget nick, då...*skakar på huvudet*
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6
    grattis till bäbisen i magen! Kul att du tittar in här igen. Jag säger som ME att jag inte riktigt minns ditt nick men du kanske hette något annat "på den tiden". Är din -03 en pojke eller flicka? Skrev du mycket då?
  12. 6
    grattis till bäbisen i magen! Kul att du tittar in här igen. Jag säger som ME att jag inte riktigt minns ditt nick men du kanske hette något annat "på den tiden". Är din -03 en pojke eller flicka? Skrev du mycket då?
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7
    Min 03:a är en flicka och jag skrev en del då när jag var gravid och ett tag efter. Sen tog annat över min tid...
    Har fortfarande inte kommit på mitt nick på den tiden. Vet att jag bytte när jag väntade tvåan för att jag inte ville bli avslöjad av vänner härinne på en gång
    Har sen ett par dagar tillbaka drabbats av ett fruktansvärt illamående som håller i sig hela dagarna. Testade prostafen idag, men jag blev helt groggy, nästan däckad så det går ju inte att jobba så. Hoppas verkligen att det har lugnat sig till imorgon.

    Som sagt roligt att ni är aktiva. Det är intressant att det är så många likheter barnen emellan. Man kan läsa inlägg om både det ena och det andra och känna igen sig (eller sitt barn).
  14. 7
    Min 03:a är en flicka och jag skrev en del då när jag var gravid och ett tag efter. Sen tog annat över min tid...
    Har fortfarande inte kommit på mitt nick på den tiden. Vet att jag bytte när jag väntade tvåan för att jag inte ville bli avslöjad av vänner härinne på en gång
    Har sen ett par dagar tillbaka drabbats av ett fruktansvärt illamående som håller i sig hela dagarna. Testade prostafen idag, men jag blev helt groggy, nästan däckad så det går ju inte att jobba så. Hoppas verkligen att det har lugnat sig till imorgon.

    Som sagt roligt att ni är aktiva. Det är intressant att det är så många likheter barnen emellan. Man kan läsa inlägg om både det ena och det andra och känna igen sig (eller sitt barn).
  15. Medlem sedan
    Dec 2000
    #8
    Grattis! Vad mysigt med en liten till!
  16. 8
    Grattis! Vad mysigt med en liten till!
  17. Medlem sedan
    Jan 2006
    #9
    Kul. Jag har också fallit bort och kommit tillbaka. Min trea fick jag 09. Jag har försökt mig på att komma in i alla ankomstgrupper. Men det har liksom inte varit lika bra som här ))

    Jag säger välkommentillbaka trots att jag själv nyss kommit hit (typ fem minuter sedan.....)
  18. 9
    Kul. Jag har också fallit bort och kommit tillbaka. Min trea fick jag 09. Jag har försökt mig på att komma in i alla ankomstgrupper. Men det har liksom inte varit lika bra som här ))

    Jag säger välkommentillbaka trots att jag själv nyss kommit hit (typ fem minuter sedan.....)

Liknande trådar

  1. När kom er trea?
    By anna bf 13/9 in forum Många barn
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-09-03, 19:27
  2. En trea?
    By Knasan in forum _0705 Majbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-05-07, 13:54
  3. En trea - när??
    By havrekaka in forum Många barn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 22:17
  4. En trea!
    By Mamijo in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-11-24, 21:50
  5. Oj, en trea!
    By ojdå in forum Många barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 17:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar