På kalas alldeles själv ! ! !
_0802 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    På kalas alldeles själv ! ! !

    Ja, sitter här hemma och väntar på att klockan ska gå så jag kan hämta min lillsnäcka. Hon är på 3årskalas hos en KOMPIS! Har pratat om detta kalas ända sedan hon fick inbjudan. Idag har jag inte fått gå många steg ifrån henne. Har jag försökt har hon undrat om vi ska gå nu. När jag skulle gå vinkade hon glatt och lekte med sin kompis. <3

    Ett lagom kalas på 1½ timme, tar mig 3 minuter att gå dit, mindre om jag springer . Hoppas att hon har kul i skrivandets stund!

    Börjar min lilla bli stor nu?
  2. 1
    På kalas alldeles själv ! ! ! Ja, sitter här hemma och väntar på att klockan ska gå så jag kan hämta min lillsnäcka. Hon är på 3årskalas hos en KOMPIS! Har pratat om detta kalas ända sedan hon fick inbjudan. Idag har jag inte fått gå många steg ifrån henne. Har jag försökt har hon undrat om vi ska gå nu. När jag skulle gå vinkade hon glatt och lekte med sin kompis. <3

    Ett lagom kalas på 1½ timme, tar mig 3 minuter att gå dit, mindre om jag springer . Hoppas att hon har kul i skrivandets stund!

    Börjar min lilla bli stor nu?
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Ja! Nu börjar din lilla bli stor. Gå på kalas alldeles själv, då är man stor
    Det är verkligen med blandade känslor man ser de bli stora... Så härligt och häftigt att se alla framsteg men samtidigt vill man ha kvar de små ett tag till.
  4. 2
    Ja! Nu börjar din lilla bli stor. Gå på kalas alldeles själv, då är man stor
    Det är verkligen med blandade känslor man ser de bli stora... Så härligt och häftigt att se alla framsteg men samtidigt vill man ha kvar de små ett tag till.
  5. maylin
    #3

    Redan!

    Oj, vad stora våra små barn börjar bli. De känns mer och mer som stora barn.
    Kul att det fungeratde att gå själv på kalas. Duktigt!
  6. 3
    Redan! Oj, vad stora våra små barn börjar bli. De känns mer och mer som stora barn.
    Kul att det fungeratde att gå själv på kalas. Duktigt!
  7. Medlem sedan
    Oct 2004
    #4

    Oj!

    Ja, de börjar bli stora...

    Hade det gått bra på kalaset?
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  8. 4
    Oj! Ja, de börjar bli stora...

    Hade det gått bra på kalaset?
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Ser helt klart skönheten med alla åldrar.
  10. 5
    Ser helt klart skönheten med alla åldrar.
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Ja, redan. Känner familjen och de har varit här och vi där. Så det var väl tryggt!
  12. 6
    Ja, redan. Känner familjen och de har varit här och vi där. Så det var väl tryggt!
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Det hade funkat himla bra. Födelsedagsbarnet, min dotter och en tjej till är bra kompisar sedan dagis, så de lekte på bra. Lite synd att de är "året" äldre.
  14. 7
    Det hade funkat himla bra. Födelsedagsbarnet, min dotter och en tjej till är bra kompisar sedan dagis, så de lekte på bra. Lite synd att de är "året" äldre.

Liknande trådar

  1. Alldeles själv...
    By jagbarajag in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-06-23, 21:51
  2. Alldeles själv på Ikea
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 18:33
  3. Alldeles själv!
    By bettsy in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-16, 13:35
  4. Badat alldeles själv
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-26, 22:15
  5. Nej,alldeles själv
    By Mia m.tre in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 13:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar