Ingen bebis här inte
_0903 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Ingen bebis här inte

    Det verkar som om Mio aldrig ska få bli storebror! Körde 13mil för överburenhets kontroll och de skickade hem oss och vi ska tillbaka på onsdag. Sen vill de att vi ska sova över och på torsdag ska de försöka sätta igång förlossningen. Just nu känns det tungt (och väldigt ont efter dagens undersökning) men jobbigast just nu känns att vara borta från pojkarna så mycket. Har knappt sett dem idag, och sen blir det väl 2-3 dagar minst på sjukhuset. Och Mio vill verkligen inte att mamma ska åka någonstans nu. Idag när vi åkte tog han på sig sina vinterskor supersnabbt och drog ner sin vinteroverall och var halvvägs ut genom dörren innan jag ens hann få på mig mina egna skor. Saknar dem så mycket!! Gör inget om de kryper upp i vår säng i natt
  2. 1
    Ingen bebis här inte Det verkar som om Mio aldrig ska få bli storebror! Körde 13mil för överburenhets kontroll och de skickade hem oss och vi ska tillbaka på onsdag. Sen vill de att vi ska sova över och på torsdag ska de försöka sätta igång förlossningen. Just nu känns det tungt (och väldigt ont efter dagens undersökning) men jobbigast just nu känns att vara borta från pojkarna så mycket. Har knappt sett dem idag, och sen blir det väl 2-3 dagar minst på sjukhuset. Och Mio vill verkligen inte att mamma ska åka någonstans nu. Idag när vi åkte tog han på sig sina vinterskor supersnabbt och drog ner sin vinteroverall och var halvvägs ut genom dörren innan jag ens hann få på mig mina egna skor. Saknar dem så mycket!! Gör inget om de kryper upp i vår säng i natt
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    men vad jobbigt, nu måste bebisen tycka det börjar bli lite trångt


    förstår dig, man saknar sina barn rätt fort när man är ifrån dem, jag har dem gärna brevid mig i sängen emellanåt bara för at få vara nära dem
  4. 2
    men vad jobbigt, nu måste bebisen tycka det börjar bli lite trångt


    förstår dig, man saknar sina barn rätt fort när man är ifrån dem, jag har dem gärna brevid mig i sängen emellanåt bara för at få vara nära dem
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Då får du passa på och njuta av din stora mage lite till. Lilla bebisen kommer nog inom kort och då bli Mio en stolt storebror. Jag känner igen det där med att marsipanen ska med mamma ut när hion går.
  6. 3
    Då får du passa på och njuta av din stora mage lite till. Lilla bebisen kommer nog inom kort och då bli Mio en stolt storebror. Jag känner igen det där med att marsipanen ska med mamma ut när hion går.
  7. Medlem sedan
    Jul 2008
    #4
    Det låter jobbigt. Skickar lite styrka till dig! :-)
  8. 4
    Det låter jobbigt. Skickar lite styrka till dig! :-)
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Stackars dig, det är tråkigast ever att gå över tiden...gick 3 veckor med 4:an.
    Hoppas att det kommer igång av sig själv, att det redan gjort det, helt...kram
  10. 5
    Stackars dig, det är tråkigast ever att gå över tiden...gick 3 veckor med 4:an.
    Hoppas att det kommer igång av sig själv, att det redan gjort det, helt...kram
  11. Medlem sedan
    Mar 2005
    #6
    Det är tungt, jag vet. Har gått över tiden alla fyra gångerna men vid de två gånger jag blivit lovad/hotad (beroende på hur man ser det) igångsättning så har det kommit igång av sig självt natten innan. Hoppas bebis bestämmer sig för att komma ut NU!
  12. 6
    Det är tungt, jag vet. Har gått över tiden alla fyra gångerna men vid de två gånger jag blivit lovad/hotad (beroende på hur man ser det) igångsättning så har det kommit igång av sig självt natten innan. Hoppas bebis bestämmer sig för att komma ut NU!
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7
    usch vad jobbigt för er! Håller tummarna och hoppas att allt går smidigt från och med nu.
    Kram och lycka till!/Helena
  14. 7
    usch vad jobbigt för er! Håller tummarna och hoppas att allt går smidigt från och med nu.
    Kram och lycka till!/Helena
  15. Medlem sedan
    Feb 2007
    #8
    Men hallååååååå vi vill ju se en bebis! Kom ut!
  16. 8
    Men hallååååååå vi vill ju se en bebis! Kom ut!

Liknande trådar

  1. Ingen bebis här inte
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-18, 11:07
  2. Ingen bebis här inte...:(
    By -Cecilia- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 22:06
  3. Ingen bebis på G här inte:(
    By -Cecilia- in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 22:37
  4. Ingen bebis här, inte ens...
    By Spirella in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 08:50
  5. Nää, ingen bebis här inte....
    By Karolina m.W & bf3/7 in forum Gravidsnack
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 16:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar