missfall eller "normal blödning"
_1107 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    missfall eller "normal blödning"

    Känsliga varnas!

    Är så ledsen, tror att det kan var missfall på gång... igen
    Igår hade jag blodstrimmiga flytningar, och idag så har jag blött, och haft rejäl mensvärk. men blödningen är inte värre än att jag klarar mig med STORT trosskydd, kommer mest när jag sitter på toan.

    Är ju "bara" i v 4+5 så de vill/kan ju inte kolla.

    Trodde inte att man skulle råka ut för flera mf i rad...

    ni som blött tidigt i grav och ej fått missfall hur mkt har ni då blött?, färg, klumpar?

    MVH En mkt ledsen och orolig Matildis
  2. 1
    missfall eller "normal blödning" Känsliga varnas!

    Är så ledsen, tror att det kan var missfall på gång... igen
    Igår hade jag blodstrimmiga flytningar, och idag så har jag blött, och haft rejäl mensvärk. men blödningen är inte värre än att jag klarar mig med STORT trosskydd, kommer mest när jag sitter på toan.

    Är ju "bara" i v 4+5 så de vill/kan ju inte kolla.

    Trodde inte att man skulle råka ut för flera mf i rad...

    ni som blött tidigt i grav och ej fått missfall hur mkt har ni då blött?, färg, klumpar?

    MVH En mkt ledsen och orolig Matildis
  3. Medlem sedan
    Feb 2007
    #2
    Jag har precis kommit tillbaka från gyn just pga av blödningar. Nu är ju jag en vecka "före" dig är i vecka 5+2.
    I lördags började jag blöda och det är inte mycket men det har hållit i sig nu i flera dagar. Molvärk i ländryggen som tilltagit. Från ljusrött blod till mörkare och även något levrat blod , små klumpar.
    Jag fick göra ett VUL och det konstaterades att gulesäcken syntes , den "satt " där den skulle och vad hon kunde se såg allt bra ut. Jag har en ny tid om 1 1/2 vecka för att kolla upp igen , då kan man se om hjärtat slår !
    Håller tummarna för er !
    ( tidigare nick pauclaris )
  4. 2
    Jag har precis kommit tillbaka från gyn just pga av blödningar. Nu är ju jag en vecka "före" dig är i vecka 5+2.
    I lördags började jag blöda och det är inte mycket men det har hållit i sig nu i flera dagar. Molvärk i ländryggen som tilltagit. Från ljusrött blod till mörkare och även något levrat blod , små klumpar.
    Jag fick göra ett VUL och det konstaterades att gulesäcken syntes , den "satt " där den skulle och vad hon kunde se såg allt bra ut. Jag har en ny tid om 1 1/2 vecka för att kolla upp igen , då kan man se om hjärtat slår !
    Håller tummarna för er !
    ( tidigare nick pauclaris )
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    :-) Tack
    Åh nu tänds mitt hopp igen :-)
    Tänk om det kan vara så för mig med. Fick inte tid förens på torsdag nästa vecka... det är så långt dit.. kanske ska ringa i slutet av veckan och tjata, om det inte tilltagit innan dess.
  6. 3
    :-) Tack
    Åh nu tänds mitt hopp igen :-)
    Tänk om det kan vara så för mig med. Fick inte tid förens på torsdag nästa vecka... det är så långt dit.. kanske ska ringa i slutet av veckan och tjata, om det inte tilltagit innan dess.
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Jag blödde under förra graviditeten. Det började någon dag efter att mensen skulle ha kommit och blödde i några dagar ungefär som vanlig mens, kanske lite mindre. Jag var inne på kontroll och allt såg bra ut. Nu är pojken 7 år gammal och mår jättebra! Hoppas det slutar lika lyckligt för dig!
  8. 4
    Jag blödde under förra graviditeten. Det började någon dag efter att mensen skulle ha kommit och blödde i några dagar ungefär som vanlig mens, kanske lite mindre. Jag var inne på kontroll och allt såg bra ut. Nu är pojken 7 år gammal och mår jättebra! Hoppas det slutar lika lyckligt för dig!

Liknande trådar

  1. Missfall eller "normal blödning"
    By Matildis in forum Missfall
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-05, 21:57
  2. Missfall eller "normal blödning"
    By Matildis in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-28, 11:29
  3. Hur länge sitter en "normal" förkylning
    By -Camelia- in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 12:56
  4. Hur blir man "normal" igen?
    By Anonym nu in forum Kärlek & relationer
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2008-05-19, 14:42
  5. Verbal eller "normal"?
    By mater in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-11-24, 20:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar