magknip :(
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    magknip :(

    Igår kväll hade Mailis magknip och skrek och ville bli buren, lugnade sig efter ett par timmar, men maken fick sitta med henne på bröstet för hon kom inte till ro liggandes. Vår treåring hade svår kolik, och nu kom liksom alla de känslorna i repris....Vet att jag åt massa "fel" grejer igår, som stark mat, choklad, äpple och tomat bla och hoppas att det bara var därför hon hade ont. Idag blir det snäll mat hela dagen, så hoppas jag det gör skillnad.
    Är alla andra bebisar bara nöjda o glada?? Avis på er där allt bara funkar....
  2. 1
    magknip :( Igår kväll hade Mailis magknip och skrek och ville bli buren, lugnade sig efter ett par timmar, men maken fick sitta med henne på bröstet för hon kom inte till ro liggandes. Vår treåring hade svår kolik, och nu kom liksom alla de känslorna i repris....Vet att jag åt massa "fel" grejer igår, som stark mat, choklad, äpple och tomat bla och hoppas att det bara var därför hon hade ont. Idag blir det snäll mat hela dagen, så hoppas jag det gör skillnad.
    Är alla andra bebisar bara nöjda o glada?? Avis på er där allt bara funkar....
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    åå vad jobbigt, hoppas det var det du ätit, kolik är inge kul alls hittills har vi sluppit magknip och kolik, Hugo blir 3 veckor imorgon, dom brukar väl säga att kolik kommer vid 2 veckors ålder?! Ella hade inte kolik men magknip, hon skrek varje kväll ca 1-2timmar och alltid kring 23.00 just när man själv var som tröttast. det som för henne hjälpte bäst var att bära henne på armen så hon låg på mage, eller att ho låg på bröstet på mage.
    hoppas ni får en bättre dag idag, UTAN magont
  4. 2
    åå vad jobbigt, hoppas det var det du ätit, kolik är inge kul alls hittills har vi sluppit magknip och kolik, Hugo blir 3 veckor imorgon, dom brukar väl säga att kolik kommer vid 2 veckors ålder?! Ella hade inte kolik men magknip, hon skrek varje kväll ca 1-2timmar och alltid kring 23.00 just när man själv var som tröttast. det som för henne hjälpte bäst var att bära henne på armen så hon låg på mage, eller att ho låg på bröstet på mage.
    hoppas ni får en bättre dag idag, UTAN magont
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    tack. jo, kolik brukar komma vid 2 veckor ca. Mailis är bara en vecka idag, och det var inte kolik-illa igår, inte alls, men bara minnet och tanken att det kanske är vad som kommer smygande, var inget kul... Men hoppas, hoppas, hoppas att detta bara var tillfälligt eller pga maten jag ätit.

    emelina, vår treåring, skrek från lunch till ca 21, från 2 veckors ålder till 3 månader. det vill vi INTE!!! uppleva igen

    Skönt att Hugo klarat sig ifrån detta elände. Härligt!!
  6. 3
    tack. jo, kolik brukar komma vid 2 veckor ca. Mailis är bara en vecka idag, och det var inte kolik-illa igår, inte alls, men bara minnet och tanken att det kanske är vad som kommer smygande, var inget kul... Men hoppas, hoppas, hoppas att detta bara var tillfälligt eller pga maten jag ätit.

    emelina, vår treåring, skrek från lunch till ca 21, från 2 veckors ålder till 3 månader. det vill vi INTE!!! uppleva igen

    Skönt att Hugo klarat sig ifrån detta elände. Härligt!!
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Åh hoppas så att det försvinner snart!!! Här har vi inge magont, hoppas det fortsätter så!!
  8. 4
    Åh hoppas så att det försvinner snart!!! Här har vi inge magont, hoppas det fortsätter så!!

Liknande trådar

  1. Magknip
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-03-21, 17:50
  2. Magknip
    By Cissi med G och A in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-02, 23:23
  3. Magknip
    By EvelinaP in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-25, 09:03
  4. magknip
    By Plutt i april in forum _0705 Majbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-10-08, 10:11
  5. magknip
    By Plutt i april in forum _0705 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-15, 12:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar