Kan knappt tro det är sant...
_1011 Novemberbarn
  1. S-mamman
    #1

    Kan knappt tro det är sant...

    Men idag, på plusdag 7, har det faktiskt börjat hända nåt i min kropp!!! Hade ärligt talat redan gett upp, var helt övertygad om att min kropp glömt bort hur man föder barn.
    Men under eftermiddagen har en molvärk smugit sig på, blandat med riktiga värkar som fortf kommer väldigt oregelbundet men varar ca 1 min.
    Är så jäkla glaaad!!! För även om det avtar nu, vilket det ju mycket väl kan göra, så vet jag ju iaf att nu är min kropp på g iaf. Förr eller senare! Just nu ligger jag i ett kokhett bad och värkarna kommer då och då, vilket ju tyder på att det kanske kan vara
    på riktigt.

    Så snälla, håll en tumme nu för att jag också snart får snusa bebis....

    Kramar!!!!
  2. 1
    Kan knappt tro det är sant... Men idag, på plusdag 7, har det faktiskt börjat hända nåt i min kropp!!! Hade ärligt talat redan gett upp, var helt övertygad om att min kropp glömt bort hur man föder barn.
    Men under eftermiddagen har en molvärk smugit sig på, blandat med riktiga värkar som fortf kommer väldigt oregelbundet men varar ca 1 min.
    Är så jäkla glaaad!!! För även om det avtar nu, vilket det ju mycket väl kan göra, så vet jag ju iaf att nu är min kropp på g iaf. Förr eller senare! Just nu ligger jag i ett kokhett bad och värkarna kommer då och då, vilket ju tyder på att det kanske kan vara
    på riktigt.

    Så snälla, håll en tumme nu för att jag också snart får snusa bebis....

    Kramar!!!!
  3. Medlem sedan
    May 2006
    #2
    Ligger du i badet med datorn??!!

    Men vad spännande att det kanske börjar hända nåt. En annan har burit och grejat idag och det känns...annorlunda, så vi får se.

    Men jag räknar numera med att det här apan har vuxit fast där inne
  4. 2
    Ligger du i badet med datorn??!!

    Men vad spännande att det kanske börjar hända nåt. En annan har burit och grejat idag och det känns...annorlunda, så vi får se.

    Men jag räknar numera med att det här apan har vuxit fast där inne
  5. S-mamman
    #3
    Nädå....med min iPhone. klockar värkar på värktimer-appen och lyssnar på Lugna favoriter.
  6. 3
    Nädå....med min iPhone. klockar värkar på värktimer-appen och lyssnar på Lugna favoriter.
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Jag håller massa tummar!!!
  8. 4
    Jag håller massa tummar!!!
  9. Medlem sedan
    Apr 2006
    #5
    Håller tummarna hårt för dig!!!
  10. 5
    Håller tummarna hårt för dig!!!
  11. S-mamman
    #6
    Fortfarande i badet, vågar inte gå upp...
    Värkarna kommer rätt tätt, runt var fjärde minut, men det är bara typ varannan värk som känns ordentligt.
    Men barnvakt är på väg....
  12. 6
    Fortfarande i badet, vågar inte gå upp...
    Värkarna kommer rätt tätt, runt var fjärde minut, men det är bara typ varannan värk som känns ordentligt.
    Men barnvakt är på väg....
  13. Medlem sedan
    Jan 2010
    #7
    Wiiii spännande! Hmm känner mig lite avundsjuk skulle vilja föda igen bara jag slapp de 9 månaderna innan! sååå coolt jag tyckte det var! Lycka till!
  14. 7
    Wiiii spännande! Hmm känner mig lite avundsjuk skulle vilja föda igen bara jag slapp de 9 månaderna innan! sååå coolt jag tyckte det var! Lycka till!
  15. Medlem sedan
    May 2008
    #8
    Spännande!! Håller tummar för fullt.
    Mamma till lilla S född juni -08 och lilla H född nov -10
  16. 8
    Spännande!! Håller tummar för fullt.
  17. Medlem sedan
    Apr 2003
    #9
    Hejja hejja! Håller tummarna här!
  18. 9
    Hejja hejja! Håller tummarna här!

Liknande trådar

  1. Man kan knappt tro det är sant
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-06-21, 17:46
  2. Tror knappt att det är sant...
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-04-14, 21:19
  3. Tror knappt det e sant! :)
    By Sara25 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-03-01, 15:03
  4. Kan knappt tro att det âr sant
    By *CuP* in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-09, 20:02
  5. Kan man knappt tro det är sant?:-)
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-04-11, 08:24
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar