Det rör sig i magen...
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2005
    #1

    Det rör sig i magen...

    Nej, jag är inte gravid!

    Men jag har flera gånger under senaste året känt i magen som om jag ÄR gravid och att en liten bebis buffar där inne. Senast i helgen hände det. Men som sagt, jag är inte gravid.

    Har aldrig känt nåt liknande förut, innan jag blev gravid med Simon.

    Nån annan som känner likadant?
    * * * * * *
    * 091109 *
    * * * * * * * *
  2. 1
    Det rör sig i magen... Nej, jag är inte gravid!

    Men jag har flera gånger under senaste året känt i magen som om jag ÄR gravid och att en liten bebis buffar där inne. Senast i helgen hände det. Men som sagt, jag är inte gravid.

    Har aldrig känt nåt liknande förut, innan jag blev gravid med Simon.

    Nån annan som känner likadant?
  3. Medlem sedan
    Jan 2007
    #2
    Jo, någon enstaka gång har jag med kunnat känna rörelser i magen så som det var när man var gravid. Jag antar att det är tarmarna som spelar en ett spratt?!
  4. 2
    Jo, någon enstaka gång har jag med kunnat känna rörelser i magen så som det var när man var gravid. Jag antar att det är tarmarna som spelar en ett spratt?!
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Ja, måste ju vara det. Konstigt bara att man aldrig känt så förut.
  6. 3
    Ja, måste ju vara det. Konstigt bara att man aldrig känt så förut.
  7. Medlem sedan
    Mar 2005
    #4
    Japp jag var helt säker på att jag var gravid för några veckor sen eftersom jag kände "sparkar". Tog ett graviditetstest men det var till min glädje negativt. Känner mig inte redo för en till just nu. Har man en gång varit gravid så får man lätt "spöksparkar". Vet inte hur det kommer sig bara.
  8. 4
    Japp jag var helt säker på att jag var gravid för några veckor sen eftersom jag kände "sparkar". Tog ett graviditetstest men det var till min glädje negativt. Känner mig inte redo för en till just nu. Har man en gång varit gravid så får man lätt "spöksparkar". Vet inte hur det kommer sig bara.
  9. Medlem sedan
    Nov 2005
    #5
    Skönt att höra att jag inte är ensam! Undra sa flundra vad det är för nåt...
  10. 5
    Skönt att höra att jag inte är ensam! Undra sa flundra vad det är för nåt...
  11. Medlem sedan
    May 2009
    #6
    Jag har läst om det förut, och det är som sagt tarmarna. Vet inte riktigt vad de gör, men de rör sig på nån vänster så det känns som sparkar

    Jag har också varit lite bubblig i magen ibland och då har det känts som de allra första rörelserna, lite kittel liksom.
  12. 6
    Jag har läst om det förut, och det är som sagt tarmarna. Vet inte riktigt vad de gör, men de rör sig på nån vänster så det känns som sparkar

    Jag har också varit lite bubblig i magen ibland och då har det känts som de allra första rörelserna, lite kittel liksom.

Liknande trådar

  1. Lös i magen..?
    By Anonym in forum _1107 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-11-25, 18:12
  2. Det rör sig i magen...
    By guppi in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 22:03
  3. Jag har så ont i magen
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 17:08
  4. ONT i magen
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 21:11
  5. hej ang magen
    By Linda in forum Kroppsideal
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 10:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar