Lös i magen..?
_1107 Julibarn
  1. Anonym
    #1

    Lös i magen..?

    Jag har varit gravid 2 gånger förut och haft enorma problem med att jag varit stenhård i magen. Denna graviditet så är jag lös i magen!?? Nån mer som har det likadant? vaknar oftast tidig morgon av magknip och måste gå på toa, det är löst men inte som vatten iaf...tycker det är jätte konstigt...
  2. 1
    Lös i magen..? Jag har varit gravid 2 gånger förut och haft enorma problem med att jag varit stenhård i magen. Denna graviditet så är jag lös i magen!?? Nån mer som har det likadant? vaknar oftast tidig morgon av magknip och måste gå på toa, det är löst men inte som vatten iaf...tycker det är jätte konstigt...
  3. Medlem sedan
    Nov 2010
    #2
    Hej!
    Gud va skönt att någon annan har det likadant!
    Jag har sjukt ont i magen hela tiden... och försöker gå på toa med lyckas inte alltid. När jag väl lyckas är det ALLTID löst av någon anledning.
    Känns inte rimligt?
    Någon mer som vet vad det kan bero på?
    Krams
  4. 2
    Hej!
    Gud va skönt att någon annan har det likadant!
    Jag har sjukt ont i magen hela tiden... och försöker gå på toa med lyckas inte alltid. När jag väl lyckas är det ALLTID löst av någon anledning.
    Känns inte rimligt?
    Någon mer som vet vad det kan bero på?
    Krams
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Jag är tvärtom, hård imagen och samtidigt gasig och uppblåst som bara den. Har börjat gå ett gummiband runt knappen istället för att knäppa jeansen ordentligt. Då minskar uppkördheten lite.
  6. 3
    Jag är tvärtom, hård imagen och samtidigt gasig och uppblåst som bara den. Har börjat gå ett gummiband runt knappen istället för att knäppa jeansen ordentligt. Då minskar uppkördheten lite.
  7. Medlem sedan
    Nov 2010
    #4
    Hej!
    Jag skulle aldrig ha sagt nått.
    Nu är jag stenhård i magen och galet uppblåst!!
    Hur gör du för att bli av med det?
    Hade idag så ont i magen att jag var hemma från jobbet.
    Kan inte koncentrera mig när jag har så ont.
    Kram
  8. 4
    Hej!
    Jag skulle aldrig ha sagt nått.
    Nu är jag stenhård i magen och galet uppblåst!!
    Hur gör du för att bli av med det?
    Hade idag så ont i magen att jag var hemma från jobbet.
    Kan inte koncentrera mig när jag har så ont.
    Kram
  9. Medlem sedan
    Jan 2006
    #5
    Hej!!

    Jag brukar köra med en slags kapslar som man kan köpa hos hälsokosten (det är inte bara när jag är gravid som jag har problem, även om problemen är värre nu). Gå till hälsokosten och fråga efter lactobacillus.
    Man tar en kapsel om dagen, de innehåller mjölksyra som lugnar ner magen. Ska själv gå och köpa imorgon efter jobbet, för mina är slut. Gaah!
    Kram
  10. 5
    Hej!!

    Jag brukar köra med en slags kapslar som man kan köpa hos hälsokosten (det är inte bara när jag är gravid som jag har problem, även om problemen är värre nu). Gå till hälsokosten och fråga efter lactobacillus.
    Man tar en kapsel om dagen, de innehåller mjölksyra som lugnar ner magen. Ska själv gå och köpa imorgon efter jobbet, för mina är slut. Gaah!
    Kram

Liknande trådar

  1. Det rör sig i magen...
    By guppi in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 23:02
  2. Det rör sig i magen...
    By guppi in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-24, 22:03
  3. Jag har så ont i magen
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-18, 17:08
  4. ONT i magen
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-12-16, 21:11
  5. hej ang magen
    By Linda in forum Kroppsideal
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-03, 10:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar