Bakhjulssladd med framhjulsdriven bil?
Bilsnack
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Bakhjulssladd med framhjulsdriven bil?

    Man ska ha bästa däcken bak emot bakhjulssladd kan vi läsa. I min handbok står det att framdäcken ska bytas emot bak ifall de slits mer ifram, då hamnar de sämsta ibak. Jag minns ingen sladd ibak med en framhjulsdriven bil, gör du?
  2. 1
    Bakhjulssladd med framhjulsdriven bil? Man ska ha bästa däcken bak emot bakhjulssladd kan vi läsa. I min handbok står det att framdäcken ska bytas emot bak ifall de slits mer ifram, då hamnar de sämsta ibak. Jag minns ingen sladd ibak med en framhjulsdriven bil, gör du?
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    det är väl klart att man kan få en bakhjulssladd med en framhjulsdriven bil men i och med att den för det mesta inte är framprovocerad genom att man gasar så kommer den mer oväntat och svårkontrollerat
  4. 2
    det är väl klart att man kan få en bakhjulssladd med en framhjulsdriven bil men i och med att den för det mesta inte är framprovocerad genom att man gasar så kommer den mer oväntat och svårkontrollerat
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    Nej?
  6. 3
    Nej?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar