YES!!
_1108 Augustibarn
  1. 05+08+11
    #1

    YES!!

    det blev plus idag! var rätt säker på att vi missat den här månaden. inbillade mig att det var pms som spökade i kroppen, men det var uppenbarligen något annat! BF 4 augusti. har skrivit in mig på mvc och fått tid för UL 7/12. det blir barn nr 3 i vår familj. hoppas vi snart blir fler i den här gruppen!
  2. 1
    YES!! det blev plus idag! var rätt säker på att vi missat den här månaden. inbillade mig att det var pms som spökade i kroppen, men det var uppenbarligen något annat! BF 4 augusti. har skrivit in mig på mvc och fått tid för UL 7/12. det blir barn nr 3 i vår familj. hoppas vi snart blir fler i den här gruppen!
  3. Anonym
    #2
    Grattis!!!! :-)
  4. 2
    Grattis!!!! :-)
  5. Medlem sedan
    Nov 2010
    #3
    Plussade i söndags (21) och jag har också bf den 4.. eller den 5, beroende på vilken sida man räknar ut det på.
    Har du redan skrivit in dig och fått tid till ul? Åååh, jag vill med! Men här får vi inte vul om det inte är något som är fel eller liknande. Så jag tänker dra en fuling och hoppas att de bokar in et vul till mig.
  6. 3
    Plussade i söndags (21) och jag har också bf den 4.. eller den 5, beroende på vilken sida man räknar ut det på.
    Har du redan skrivit in dig och fått tid till ul? Åååh, jag vill med! Men här får vi inte vul om det inte är något som är fel eller liknande. Så jag tänker dra en fuling och hoppas att de bokar in et vul till mig.
  7. Medlem sedan
    Nov 2010
    #4
    blir mitt tredje barn glömde jag skriva.
  8. 4
    blir mitt tredje barn glömde jag skriva.
  9. Medlem sedan
    Oct 2004
    #5
    jag har anlag för blodpropp och får behandling när jag är gravid. därför får jag tidigt vul, för att fastställa graviditeten. kul, då är vi två blivande 3-barnsmammor med bf 4/8!
  10. 5
    jag har anlag för blodpropp och får behandling när jag är gravid. därför får jag tidigt vul, för att fastställa graviditeten. kul, då är vi två blivande 3-barnsmammor med bf 4/8!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar