Min förändring
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2007
    #1

    Min förändring

    Tänkte bara visa er min viktförändring i bilder. Har nu gått ner 25 kilo och är så glad. Har fotat mig vart femte kilo och det syns en sådan skillnad mellan varje steg. Snart är jag på min målvikt, 1,7 kilo kvar bara.

    Jag tror att alla kan gå ner i vikt om man har bestämt sig ordentligt, metoderna skiljer sig men... det går och det är värt allt besvär.

    http://bmi36.wordpress.com/2010/11/2...t-vid-25-kilo/
    "There is no try. Either you DO, or DO NOT."
    Min skitviktiga blogg: www.skitviktig.worpdress.com
    Min blogg med målningar: www.camillaolssonart.wordpress .com
  2. 1
    Min förändring Tänkte bara visa er min viktförändring i bilder. Har nu gått ner 25 kilo och är så glad. Har fotat mig vart femte kilo och det syns en sådan skillnad mellan varje steg. Snart är jag på min målvikt, 1,7 kilo kvar bara.

    Jag tror att alla kan gå ner i vikt om man har bestämt sig ordentligt, metoderna skiljer sig men... det går och det är värt allt besvär.

    http://bmi36.wordpress.com/2010/11/2...t-vid-25-kilo/
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Vilket superjobb! Åh vad impad jag blir, heja dig!
  4. 2
    Vilket superjobb! Åh vad impad jag blir, heja dig!
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Wow vilken skillnad! Själv ska jag ner 5, men det är segt. Jag ska bara ta tag i det så ska det nog gå det okcså
  6. 3
    Wow vilken skillnad! Själv ska jag ner 5, men det är segt. Jag ska bara ta tag i det så ska det nog gå det okcså
  7. Medlem sedan
    Aug 1999
    #4
    Vad duktig du är! Förstår att det känns skönt...
  8. 4
    Vad duktig du är! Förstår att det känns skönt...
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Bra kämpat! Du har verkligen varit jätteduktig!!
  10. 5
    Bra kämpat! Du har verkligen varit jätteduktig!!
  11. Medlem sedan
    Mar 2008
    #6
    fantastiskt! Jag får erkänna mitt sämre jag - avundsjuk!! Dock inte missunnsam..
    För mig verkar det helt omöjligt denna höst tyvärr, men jag MÅSTE vända den här trenden. Gillar inte att vara ur form...
  12. 6
    fantastiskt! Jag får erkänna mitt sämre jag - avundsjuk!! Dock inte missunnsam..
    För mig verkar det helt omöjligt denna höst tyvärr, men jag MÅSTE vända den här trenden. Gillar inte att vara ur form...
  13. Medlem sedan
    Dec 2003
    #7
    Bra jobbat! Förstår att det känns härligt nu när du är så nära målet! Hur lång tid har det tagit att gå ner dessa 25 kilo?
  14. 7
    Bra jobbat! Förstår att det känns härligt nu när du är så nära målet! Hur lång tid har det tagit att gå ner dessa 25 kilo?
  15. Medlem sedan
    Mar 2004
    #8
    Jätteduktig, och kul att du delar med dig!
  16. 8
    Jätteduktig, och kul att du delar med dig!
  17. Medlem sedan
    Dec 2006
    #9
    Ja, alla kan! Enormt duktig har du varit, du är jättefin!
  18. 9
    Ja, alla kan! Enormt duktig har du varit, du är jättefin!
  19. Medlem sedan
    Jun 2002
    #10
    Wow, vilkne skillnad½ Heja dig vad duktig du är/har varit
  20. 10
    Wow, vilkne skillnad½ Heja dig vad duktig du är/har varit
  21. Medlem sedan
    Aug 2000
    #11
    Jag blir alltid så imponerad av människor som vekligen kan bestämma sig för en sak och sen fullfölja det. Det stämmer som du säger att alla kan gå ner i vikt men det kräver så mycket mental styrka. Stort grattis till dig!
  22. 11
    Jag blir alltid så imponerad av människor som vekligen kan bestämma sig för en sak och sen fullfölja det. Det stämmer som du säger att alla kan gå ner i vikt men det kräver så mycket mental styrka. Stort grattis till dig!
  23. Medlem sedan
    Jun 2003
    #12
    Wow! Vilket jobb!
    Du, du ser lite smånöjd ut också det skulle jag också vara! Kolla hållningen bara.
    Grattis!
  24. 12
    Wow! Vilket jobb!
    Du, du ser lite smånöjd ut också det skulle jag också vara! Kolla hållningen bara.
    Grattis!
  25. Medlem sedan
    Oct 2007
    #13
    Jag startade 20 januari i år.
  26. 13
    Jag startade 20 januari i år.
  27. Medlem sedan
    Sep 2009
    #14
    Bra jobbat!
  28. 14
    Bra jobbat!
  29. Medlem sedan
    Oct 2007
    #15
    Tack alla!
  30. 15
    Tack alla!
  31. Medlem sedan
    May 2005
    #16
    Bugar mig. Bra jobbat! Snygg frisyr förresten!
  32. 16
    Bugar mig. Bra jobbat! Snygg frisyr förresten!
  33. -magnolia
    #17
    Du har varit superduktig och jag har läst din blogg nästan hela vägen! Det har märkts hur hela du har förändrats - både utanpå och inuti.

    Jag vet att jag påstod samma sak som du nu skriver - nämligen att alla kan gå ner i vikt om man bara bestämmer sig ordentligt. Jag fick dock svar (inte från dig men från andra, minns inte nu vilka) att så var det minsann inte alls utan övervikten hade ingenting med vare sig kosten eller levnadssättet att göra utan var enbart en sjukdom drabbades av.

    Du har tagit tag i dina val på ett fantastiskt sätt och jag kan tänka mig att den här känslan "Jag klarar allt jag vill" lyfter alla delar av ditt liv! Du har makten!
  34. 17
    Du har varit superduktig och jag har läst din blogg nästan hela vägen! Det har märkts hur hela du har förändrats - både utanpå och inuti.

    Jag vet att jag påstod samma sak som du nu skriver - nämligen att alla kan gå ner i vikt om man bara bestämmer sig ordentligt. Jag fick dock svar (inte från dig men från andra, minns inte nu vilka) att så var det minsann inte alls utan övervikten hade ingenting med vare sig kosten eller levnadssättet att göra utan var enbart en sjukdom drabbades av.

    Du har tagit tag i dina val på ett fantastiskt sätt och jag kan tänka mig att den här känslan "Jag klarar allt jag vill" lyfter alla delar av ditt liv! Du har makten!
  35. Medlem sedan
    Mar 2005
    #18

    Vilken skillnad!

    Det är ju stor skillnad både i ansikte och hela kroppen! Vilket enormt jobb! Vad duktigt gjort!! Ser ut som om du har en bättre hållning nu också

    Starkt jobbat!
    It doesn't matter what languages we speak as long as we speak the same language.

    Bloggar gör jag ibland när andan faller på :P
    http://snusilusosannibus.blogspot.com

    Mamma till underbara A och lilla E!
  36. 18
    Vilken skillnad! Det är ju stor skillnad både i ansikte och hela kroppen! Vilket enormt jobb! Vad duktigt gjort!! Ser ut som om du har en bättre hållning nu också

    Starkt jobbat!
  37. Medlem sedan
    Sep 2005
    #19
    Vilket otroligt jobb!!! jätte kul du har samma kläder också så man verkligen SER hur du förändras! var jätte stolt över sig själv!!
  38. 19
    Vilket otroligt jobb!!! jätte kul du har samma kläder också så man verkligen SER hur du förändras! var jätte stolt över sig själv!!
  39. Medlem sedan
    Nov 1999
    #20
    Wow vissel, vad snygg du är. Grattis!
  40. 20
    Wow vissel, vad snygg du är. Grattis!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Förändring
    By ulricac in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-03-14, 12:12
  2. Förändring..
    By Zalander in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-11-24, 15:54
  3. Förändring:)
    By compax in forum Vikt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 18:40
  4. Förändring i rum
    By 3-barnsmorsan in forum _99/00 Vinterbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 06:43
  5. förändring...
    By leapox in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 18:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar