Jag svalde en pipleksak typ....
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Jag svalde en pipleksak typ....

    Anledningen att jag inte svara msbecka är att jag satt i badet med sonen, du ringer alltid när jag är i duschen! du vill inte jag ska bli ren?

    Såhär va det! jag och sonen badar när han springer och hämtar hundarnas pipben, sånt man tuggar på så *wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiwwwwp* han lekte lite med det när han helt plötsligt viftar med det framför ansiktet på mig.
    Helt oväntat och förvånansvärt vaknar hunden i ungmamma och jag slänger mig fram och hugger tag i benet, en vild kamp uppstår halva badkarsvattnet är ute på golvet och ungmamma slås för sitt liv för att få pipleksaken, när helt plötsligt jag känner något i halsen och bara *PIIIIIIIIIIOOOWWWWP* när jag sväljer!
    Både jag och sonen ser skräkslaget på varandra medans han börjar slå mig i huvudet och säger med bestämd röst till hunden
    -SPOTTA UT DEN!!!! SPOTTA UT DEN! INTE BRA FÖR MAGEN! SPOTTAAAAAAA!
    -Men den sitter fast, jag svalde den
    -

    Har försökt att hosta upp skiten, meeeeen ähh va fan! sambon kanske tycker det blir extra roligt att klämma på mig ikväll istället *asg*

    ah fy fasen, en typisk dag i mitt liv.

    Någon annan som vill testa? *delar ut pipleksaker till höger och vänster* hahahaha
  2. 1
    Jag svalde en pipleksak typ.... Anledningen att jag inte svara msbecka är att jag satt i badet med sonen, du ringer alltid när jag är i duschen! du vill inte jag ska bli ren?

    Såhär va det! jag och sonen badar när han springer och hämtar hundarnas pipben, sånt man tuggar på så *wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiwwwwp* han lekte lite med det när han helt plötsligt viftar med det framför ansiktet på mig.
    Helt oväntat och förvånansvärt vaknar hunden i ungmamma och jag slänger mig fram och hugger tag i benet, en vild kamp uppstår halva badkarsvattnet är ute på golvet och ungmamma slås för sitt liv för att få pipleksaken, när helt plötsligt jag känner något i halsen och bara *PIIIIIIIIIIOOOWWWWP* när jag sväljer!
    Både jag och sonen ser skräkslaget på varandra medans han börjar slå mig i huvudet och säger med bestämd röst till hunden
    -SPOTTA UT DEN!!!! SPOTTA UT DEN! INTE BRA FÖR MAGEN! SPOTTAAAAAAA!
    -Men den sitter fast, jag svalde den
    -

    Har försökt att hosta upp skiten, meeeeen ähh va fan! sambon kanske tycker det blir extra roligt att klämma på mig ikväll istället *asg*

    ah fy fasen, en typisk dag i mitt liv.

    Någon annan som vill testa? *delar ut pipleksaker till höger och vänster* hahahaha
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    *S* Nu har han något att visa grabbarna imorgon!
  4. 2
    *S* Nu har han något att visa grabbarna imorgon!
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    hahaha ja herregud
    han - grabbar grabbar, kolla in detta *frust frust*
    *klämmer på tutten, PEEEEEEEEIIIIIIIIIIIP*
    -hahahaha coooolt va!!!!

    Jag -suck *asg*
  6. 3
    hahaha ja herregud
    han - grabbar grabbar, kolla in detta *frust frust*
    *klämmer på tutten, PEEEEEEEEIIIIIIIIIIIP*
    -hahahaha coooolt va!!!!

    Jag -suck *asg*
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    *asg*
    Men hur stor var den där då? Tänk när den ska ut bakvägen sen,,,,,,du sitter där i godan ro och så börjar det "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip" ifrån toaletten när du trycker på
  8. 4
    *asg*
    Men hur stor var den där då? Tänk när den ska ut bakvägen sen,,,,,,du sitter där i godan ro och så börjar det "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip" ifrån toaletten när du trycker på
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    det var själva pipdelen jag svalde och den är typ som två ärtor i storlek staplade på varandra! jag hoppas inte på några jobbiga ljud ska uppstå när den ska avlägsnas! *asg*
  10. 5
    det var själva pipdelen jag svalde och den är typ som två ärtor i storlek staplade på varandra! jag hoppas inte på några jobbiga ljud ska uppstå när den ska avlägsnas! *asg*
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Hehe du får se till att få vara ifred på toa framöver :d Alternativt ta in en musikanläggning och dra på värsta rockmusiken när det är dags
  12. 6
    Hehe du får se till att få vara ifred på toa framöver :d Alternativt ta in en musikanläggning och dra på värsta rockmusiken när det är dags
  13. Medlem sedan
    Jan 2004
    #7
    Och du får ju sluta leka hund
  14. 7
    Och du får ju sluta leka hund
  15. Medlem sedan
    Aug 1999
    #8
    *ASG*
  16. 8
    *ASG*
  17. Medlem sedan
    Aug 1999
    #9
    det låter kanske bara pppiiiiiip hädanefter när Ungmamma släpper en sk smygare
  18. 9
    det låter kanske bara pppiiiiiip hädanefter när Ungmamma släpper en sk smygare
  19. Medlem sedan
    May 2005
    #10
    *ASG*
  20. 10
    *ASG*
  21. ÅJ67 m 3 kidz
    #11
    Jag tänker på att ibland så kommer det ju mera luft den vägen liksom, då går det inte att smyga iväg en och skylla på hunden sen .
  22. 11
    Jag tänker på att ibland så kommer det ju mera luft den vägen liksom, då går det inte att smyga iväg en och skylla på hunden sen .

Liknande trådar

  1. Svalde tuggummit
    By Malinau in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2012-02-10, 16:48
  2. svalde sin tand
    By Ängelmamma in forum _05 Sommarbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-01-28, 21:44
  3. Så nu svalde jag stoltheten..
    By feather in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-12-01, 16:15
  4. Han svalde!
    By ♥Helena♥ in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-08-13, 23:02
  5. Han svalde en trasig ballong!!
    By Ponder in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-17, 13:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar