Längtan :)
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Längtan :)

    just nu är det precis en vecka tills vi får veta va det är för sort som ligger där inne och sparkas
    D ska bli så sjukt kul,Mannen fyller 30 den helgen så han ser det som en tidig 30års present då ska vi även handla första plagget till den lille
    sen är det full rulle på namn funderingar, och rum fixning
    Jag längtar sååååå sjuuuuukt mycket eller det gör hela familjen, stora syster frågar hela tiden om vi inte ska åka och kolla, hon e sååååå söt
    Hur många e det som vet vad dom ska få??
  2. 1
    Längtan :) just nu är det precis en vecka tills vi får veta va det är för sort som ligger där inne och sparkas
    D ska bli så sjukt kul,Mannen fyller 30 den helgen så han ser det som en tidig 30års present då ska vi även handla första plagget till den lille
    sen är det full rulle på namn funderingar, och rum fixning
    Jag längtar sååååå sjuuuuukt mycket eller det gör hela familjen, stora syster frågar hela tiden om vi inte ska åka och kolla, hon e sååååå söt
    Hur många e det som vet vad dom ska få??
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    Jag vet att vi väntar en liten kille!
    Han är så fantastiskt fin. I onsdags när jag gjorde ett notch-ultraljud, tog de fram en 3D-bild på ansiktet, jag var inte alls beredd på det, visste inte att de kunde göra det bara sådär.

    Så du har en 30 årig skytt där hemma, bra grej, det är jag med om en vecka.
  4. 2
    Jag vet att vi väntar en liten kille!
    Han är så fantastiskt fin. I onsdags när jag gjorde ett notch-ultraljud, tog de fram en 3D-bild på ansiktet, jag var inte alls beredd på det, visste inte att de kunde göra det bara sådär.

    Så du har en 30 årig skytt där hemma, bra grej, det är jag med om en vecka.
  5. Medlem sedan
    Jul 2010
    #3
    När vi var på rutinultraljud för ca 1 mån såg BM att det såg ut som en liten tjej i min mage Jag o sambon skall den 13/12 göra ett UL till på en annan klinik och då förhoppningsvis kan de se mer säkert om det blir en tjej eller kille.

    Efteråt skall vi oxå ut på stan och handla några klädesplagg till vår bebbe.

    Håller med dig att det är väldigt spännande just nu med alla förberedelser mm :-D
  6. 3
    När vi var på rutinultraljud för ca 1 mån såg BM att det såg ut som en liten tjej i min mage Jag o sambon skall den 13/12 göra ett UL till på en annan klinik och då förhoppningsvis kan de se mer säkert om det blir en tjej eller kille.

    Efteråt skall vi oxå ut på stan och handla några klädesplagg till vår bebbe.

    Håller med dig att det är väldigt spännande just nu med alla förberedelser mm :-D
  7. Medlem sedan
    Apr 2008
    #4
    Vi ska få två pojkar.
  8. 4
    Vi ska få två pojkar.
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Men gud så kul att få en sån härlig överraskning

    Grattis i förskott får man ju säga då
  10. 5
    Men gud så kul att få en sån härlig överraskning

    Grattis i förskott får man ju säga då
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6
    Å va spännande, om jag hade fått ett "jag tror d är en tjej" hade jag haft gööör svårt att inte köpa nåt,d finns sååååå mycket till små flickor...vilken trevlig lucia ni kommer att få
    men visst hade d varit lite komiskt om ni kommer till nästa UL och så säger dom att det är en grabb hihi
  12. 6
    Å va spännande, om jag hade fått ett "jag tror d är en tjej" hade jag haft gööör svårt att inte köpa nåt,d finns sååååå mycket till små flickor...vilken trevlig lucia ni kommer att få
    men visst hade d varit lite komiskt om ni kommer till nästa UL och så säger dom att det är en grabb hihi
  13. Medlem sedan
    Sep 2005
    #7
    två små bus frön på en och samma gång, jag hade själv tyckt att det hade varit super häftigt att få tvillingar
  14. 7
    två små bus frön på en och samma gång, jag hade själv tyckt att det hade varit super häftigt att få tvillingar
  15. Medlem sedan
    Aug 2003
    #8
    Längtar tills graviditeten är slut. Jobbigt den här gången
    Vi ska få två pojkar.
    Vi köpte de första plaggen förra helgen, två pyjamaser.
  16. 8
    Längtar tills graviditeten är slut. Jobbigt den här gången
    Vi ska få två pojkar.
    Vi köpte de första plaggen förra helgen, två pyjamaser.
  17. Medlem sedan
    Apr 2008
    #9
    Ja tack, det är jättekul!
  18. 9
    Ja tack, det är jättekul!
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    Jag längtar oxå tills d e slut, inte för att jag har d jobbigt, men för d e mysigare att ha dom på utsidan
    ååå dom där små pyjamasarna e ju såååå oemotståndliga, har titta på flera st, och snart kan jag
  20. 10
    Jag längtar oxå tills d e slut, inte för att jag har d jobbigt, men för d e mysigare att ha dom på utsidan
    ååå dom där små pyjamasarna e ju såååå oemotståndliga, har titta på flera st, och snart kan jag
  21. Medlem sedan
    Jun 2004
    #11
    Jag vet inte, och ska heller inte ta reda på det innan förlossning, men herrejösses vad nyfiken jag är!! Förstår alla så väl som vill veta innan!
  22. 11
    Jag vet inte, och ska heller inte ta reda på det innan förlossning, men herrejösses vad nyfiken jag är!! Förstår alla så väl som vill veta innan!
  23. Medlem sedan
    Dec 2008
    #12
    Jag frågade när jag var på 18-veckors UL och då sa BM att hon tuckte det ser ut som en tjej. Ska ni göra 3D-UL?
  24. 12
    Jag frågade när jag var på 18-veckors UL och då sa BM att hon tuckte det ser ut som en tjej. Ska ni göra 3D-UL?
  25. Medlem sedan
    Feb 2007
    #13
    Det blir en överraskning!
  26. 13
    Det blir en överraskning!
  27. Medlem sedan
    Mar 2002
    #14
    Är ruskigt nyfiken...
    Men det kommer få bli en överraskning. Fast jag gissar hejvilt utifrån alla skrönor.
  28. 14
    Är ruskigt nyfiken...
    Men det kommer få bli en överraskning. Fast jag gissar hejvilt utifrån alla skrönor.
  29. Medlem sedan
    Jul 2010
    #15
    tack, gulligt av dig!
  30. 15
    tack, gulligt av dig!
  31. Medlem sedan
    Sep 2006
    #16
    Hej!

    Vad roligt! En vecka går fort Jag längtar efter vår lilla flicka som bor i magen. Hela familjen längtar till mars! Det kommer bli speciellt att få en flicka! Vi har två pojkar sedan tidigare. Vi fick reda på könet i och med att vi gjorde fostervattenprov och det kunde hon som gjorde ultraljudet bekräfta.
  32. 16
    Hej!

    Vad roligt! En vecka går fort Jag längtar efter vår lilla flicka som bor i magen. Hela familjen längtar till mars! Det kommer bli speciellt att få en flicka! Vi har två pojkar sedan tidigare. Vi fick reda på könet i och med att vi gjorde fostervattenprov och det kunde hon som gjorde ultraljudet bekräfta.
  33. Medlem sedan
    Sep 2005
    #17
    vi resonerade så att eftersom vi väntade på att få reda på våran första, ville vi prova på hur d va att få veta innan... nu e d ju även lite praktiskt att få veta, vet inte hur många kartonger flick kläder jag har på vinden, och väntar jag då en pojk, så e d bara att börja lägga upp på tradera och sälja för kung och fosterland, för att sen kunna köpa nytt
  34. 17
    vi resonerade så att eftersom vi väntade på att få reda på våran första, ville vi prova på hur d va att få veta innan... nu e d ju även lite praktiskt att få veta, vet inte hur många kartonger flick kläder jag har på vinden, och väntar jag då en pojk, så e d bara att börja lägga upp på tradera och sälja för kung och fosterland, för att sen kunna köpa nytt
  35. Medlem sedan
    Sep 2005
    #18
    ååå ett sånt svar hade gjort mig ännu mer nyfiken, e d eller e d inte spännande
    Vi ska inte göra 3D utan ett vanligt...har i alla fall bara bokat ett köns UL och jag antar att det är dom gamla hederliga maskinerna
    3D hade varit as coolt att gjort.
  36. 18
    ååå ett sånt svar hade gjort mig ännu mer nyfiken, e d eller e d inte spännande
    Vi ska inte göra 3D utan ett vanligt...har i alla fall bara bokat ett köns UL och jag antar att det är dom gamla hederliga maskinerna
    3D hade varit as coolt att gjort.
  37. Medlem sedan
    Sep 2005
    #19

    med min första glömde jag bort att titta, tog säkert 15 min innan d gick upp för att jag inte visste vem som låg på mitt bröst...vi hade redan bestämt ett flick/pojknamn.
  38. 19

    med min första glömde jag bort att titta, tog säkert 15 min innan d gick upp för att jag inte visste vem som låg på mitt bröst...vi hade redan bestämt ett flick/pojknamn.
  39. Medlem sedan
    Sep 2005
    #20
    Sån va ja med min första, men nåt sa mig hela tiden att d va en tjej...men alla andra trodde pojk, men jag hade rätt, denna gång vet jag ingenting, så d ska bli jätte kul att titta efter, en ny upplevelse oxå
  40. 20
    Sån va ja med min första, men nåt sa mig hela tiden att d va en tjej...men alla andra trodde pojk, men jag hade rätt, denna gång vet jag ingenting, så d ska bli jätte kul att titta efter, en ny upplevelse oxå
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. längtan?
    By Isabella o Alva in forum Planera för barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 13:24
  2. Längtan
    By anonymt namn in forum Kärlek & relationer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-07-20, 13:52
  3. Längtan?
    By anonymt namn in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-13, 12:08
  4. Längtan...
    By Asa-73 in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2007-09-07, 06:41
  5. Längtan!
    By Norrskenet in forum _0608 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 11:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar