Dregel, kräk och massa leenden =)
_1008 Augustibarn
  1. Filliduttan
    #1

    Dregel, kräk och massa leenden =)

    Japp, så ser våra dagar ut ungefär, haha =)
    Nova blir snart 4 månader, uj vad tiden springer Vill inte!
    Hon har nyss varit i någon tillväxtfas och varit lite gnällig, men annars är hon en väldigt enkel och smidig bebis (förutom allt krääääk då)
    Hon har börjat skratta högt nu oxå, så himla gött & höra... Och börjar gripa lite efter saker, och kan ligga och kolla in händerna länge, hihi...
    Hur har ni andra det?? Vad händer och vad gör ni om dagarna?

    Kram
  2. 1
    Dregel, kräk och massa leenden =) Japp, så ser våra dagar ut ungefär, haha =)
    Nova blir snart 4 månader, uj vad tiden springer Vill inte!
    Hon har nyss varit i någon tillväxtfas och varit lite gnällig, men annars är hon en väldigt enkel och smidig bebis (förutom allt krääääk då)
    Hon har börjat skratta högt nu oxå, så himla gött & höra... Och börjar gripa lite efter saker, och kan ligga och kolla in händerna länge, hihi...
    Hur har ni andra det?? Vad händer och vad gör ni om dagarna?

    Kram
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Ja du det är nästan samma här, hon greglar och pratar och ler. Har dock gråtit en del med men det hoppas jag är över nu när jag har mjölkfri kost.

    Agnez har just blitt tre månader och tiden bara springer iväg, jag har dagarna fulla med allt möjligt dagis och skollämningar och hämtningar eftersom det åker en bil omkring och erbjuder skjus så vill man se till att de kommer till och från skolan säkert. Så man tycker att man mest sitter i bilen men så är det ju inte.

    Hoppas nu att ni alla får en härlig första advent.
  4. 2
    Ja du det är nästan samma här, hon greglar och pratar och ler. Har dock gråtit en del med men det hoppas jag är över nu när jag har mjölkfri kost.

    Agnez har just blitt tre månader och tiden bara springer iväg, jag har dagarna fulla med allt möjligt dagis och skollämningar och hämtningar eftersom det åker en bil omkring och erbjuder skjus så vill man se till att de kommer till och från skolan säkert. Så man tycker att man mest sitter i bilen men så är det ju inte.

    Hoppas nu att ni alla får en härlig första advent.
  5. Medlem sedan
    Apr 2009
    #3
    Våra dagar består av "prat", skratt. Harry är snart 3 ½ månad och har inte börjat dregla ännu. Han är väldigt social och pratar med alla.

    Harry har fått spec kost sedan han var en månad men nu har vi börjar fasa in baby semp 2 då han inte är nöjd med Profylac.
    Hoppas att hans mage kommer att tolerera baby semp.
  6. 3
    Våra dagar består av "prat", skratt. Harry är snart 3 ½ månad och har inte börjat dregla ännu. Han är väldigt social och pratar med alla.

    Harry har fått spec kost sedan han var en månad men nu har vi börjar fasa in baby semp 2 då han inte är nöjd med Profylac.
    Hoppas att hans mage kommer att tolerera baby semp.
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Hej! Ja men visst är dem inte helt supermysiga i denna ålder? Vår kille ler och skrattar mest hela tiden och han är supersocial.... så himlans gosigt! Vaknar med ett leende och somnar på kvällen med ett! Han är idag tre månader och på måndag skall vi till BVC och ta spruta... det kanske inte blir så roligt!
    Ha en trevlig första advent! /Willel
  8. 4
    Hej! Ja men visst är dem inte helt supermysiga i denna ålder? Vår kille ler och skrattar mest hela tiden och han är supersocial.... så himlans gosigt! Vaknar med ett leende och somnar på kvällen med ett! Han är idag tre månader och på måndag skall vi till BVC och ta spruta... det kanske inte blir så roligt!
    Ha en trevlig första advent! /Willel

Liknande trådar

  1. Dregel, degel och åter dregel
    By Mirja78 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-06-30, 22:22
  2. Massa Kräk :(
    By Mammahaj in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-02-08, 10:22
  3. En massa kräk
    By Carro m. Olivia in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-10-20, 23:24
  4. Går upp på knä + dregel
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-05-11, 05:42
  5. Kräk, kräk och åter kräk
    By maria_th in forum _05 Höstbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-02, 23:14
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar