Där satt den!!
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Där satt den!!

    ...hoppas jag...

    Inte ropa hej ännu, men nu är jag äntligen gravid igen, efter en helvetessommar med utomkvedshavandeskap med brusten äggledare, cellgifter och hormonrubbningar som följd. Men på andra normala ägglossningen tog det sig, helt ofattbart egentligen... Men också UNDERBART!
    Risken att få utomkveds igen är 1 på 10, vilket är väldigt stor risk. Dessutom har jag haft missfall innan. Men jag har också hunnit med att få en dotter som är född 27/8 -09. Så jag är van vid augustigrupper...
    Jag vet som sagt att det är för tidigt att "ropa hej!", men samtidigt måste jag tro att det här ska gå vägen, annars blir jag nog tokig.

    Så nu är man alltså gravid för 4:e gången på två år. Och denna gång har jag en bra känsla... Beräknad förlossning den 6 augusti.

    Ser fram emot att få dela denna graviditet med er! Lycka till alla! KRAM
    Elna Karin Sigrid, född 27 augusti 2009
    Lars Gunnar Ebbe, född 14 augusti 2011

    Bloggar på Tillökningsbloggen:

    www.karinlinneal.blogspot.com
  2. 1
    Där satt den!! ...hoppas jag...

    Inte ropa hej ännu, men nu är jag äntligen gravid igen, efter en helvetessommar med utomkvedshavandeskap med brusten äggledare, cellgifter och hormonrubbningar som följd. Men på andra normala ägglossningen tog det sig, helt ofattbart egentligen... Men också UNDERBART!
    Risken att få utomkveds igen är 1 på 10, vilket är väldigt stor risk. Dessutom har jag haft missfall innan. Men jag har också hunnit med att få en dotter som är född 27/8 -09. Så jag är van vid augustigrupper...
    Jag vet som sagt att det är för tidigt att "ropa hej!", men samtidigt måste jag tro att det här ska gå vägen, annars blir jag nog tokig.

    Så nu är man alltså gravid för 4:e gången på två år. Och denna gång har jag en bra känsla... Beräknad förlossning den 6 augusti.

    Ser fram emot att få dela denna graviditet med er! Lycka till alla! KRAM
  3. Medlem sedan
    Jan 2009
    #2
    ÅH jag Håller tummarna för dig, !!!!!
  4. 2
    ÅH jag Håller tummarna för dig, !!!!!

Liknande trådar

  1. Där satt den!
    By -Maria N- in forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-12-10, 19:33
  2. Ja, där satt den!!
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-07-19, 15:24
  3. satt å YT'ade och
    By _em_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 21:50
  4. hej i går satt
    By vill ha en trea in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-01, 08:31
  5. DÄR satt den! *imt*
    By Mia m.tre in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-24, 22:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar