Ååååååååhhhh!!! ETT PLUS!!!!!
_0802 Februaribarn
  1. Anonym
    #1

    Ååååååååhhhh!!! ETT PLUS!!!!!



    Har precis plussat!!!
    Har hjärtklappning och vet inte riktigt var jag ska ta vägen!!!

    Helt oplanerat, men jag hade det på känn, mensen va 5 dagar sen... å jag som brukar va så punktlig...

    Himmel å pannkaka!

    Hur i allsin dag ska vi reda ut detta???
  2. 1
    Ååååååååhhhh!!! ETT PLUS!!!!!

    Har precis plussat!!!
    Har hjärtklappning och vet inte riktigt var jag ska ta vägen!!!

    Helt oplanerat, men jag hade det på känn, mensen va 5 dagar sen... å jag som brukar va så punktlig...

    Himmel å pannkaka!

    Hur i allsin dag ska vi reda ut detta???
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Låter som att ett grattis är på sin plats!

    Man reder ut mycket och ni kommer att fixa det galant!

    Mysigt att vara gravid och så det fantastiska med en bebis sen. <3
  4. 2
    Låter som att ett grattis är på sin plats!

    Man reder ut mycket och ni kommer att fixa det galant!

    Mysigt att vara gravid och så det fantastiska med en bebis sen. <3
  5. maylin
    #3

    Grattis!

    Det låter underbart och går säkert bra! Njut av livet och den kommande bebin!
  6. 3
    Grattis! Det låter underbart och går säkert bra! Njut av livet och den kommande bebin!
  7. Medlem sedan
    Jun 2008
    #4
    Grattis! Jag fick också ett + idag. Vi har en dotter sedan tidigare (2år gammal) och innan henne har vi haft 2 missfall med några års mellanrum. Nu har vi försökt i 1 1/2 år och har precis varit på utredning för att vi inte lyckats bli gravida igen. Man hittade ingen anledning och vid första försöket efter att vi fick det svaret så är jag gravid igen. Lite komiskt för före vi blev gravida med vår dotter hade vi försökt länge och stod i kö för utredning. Samma dag vi fick + den gången ringde de för att ge oss en tid för undersökning och jag fick tala om att jag var gravid.Nu får jag ringa dem igen och tala om att vi inte behöver gå vidare med utredningen. Mycket märkligt hur det kan vara.....
  8. 4
    Grattis! Jag fick också ett + idag. Vi har en dotter sedan tidigare (2år gammal) och innan henne har vi haft 2 missfall med några års mellanrum. Nu har vi försökt i 1 1/2 år och har precis varit på utredning för att vi inte lyckats bli gravida igen. Man hittade ingen anledning och vid första försöket efter att vi fick det svaret så är jag gravid igen. Lite komiskt för före vi blev gravida med vår dotter hade vi försökt länge och stod i kö för utredning. Samma dag vi fick + den gången ringde de för att ge oss en tid för undersökning och jag fick tala om att jag var gravid.Nu får jag ringa dem igen och tala om att vi inte behöver gå vidare med utredningen. Mycket märkligt hur det kan vara.....
  9. En 4:a!!
    #5
    Grattis till dig med!!
    Vad härligt att höra att du slipper bli utredd!
    Allt allt löste sig på normal väg ändå!

    Jag vill inte "outa" mig ännu, så jag förblir anonym ett tag, men jag kan ju säga att jag några barn sen innan...

    Detta va helt oplanerat, så jag har inte fattat detta ännu, så då är det ganska skönt att skriva av sig lite här å få anonym.

    Jag håller tummarna för dig!

    När har du BF?
  10. 5
    Grattis till dig med!!
    Vad härligt att höra att du slipper bli utredd!
    Allt allt löste sig på normal väg ändå!

    Jag vill inte "outa" mig ännu, så jag förblir anonym ett tag, men jag kan ju säga att jag några barn sen innan...

    Detta va helt oplanerat, så jag har inte fattat detta ännu, så då är det ganska skönt att skriva av sig lite här å få anonym.

    Jag håller tummarna för dig!

    När har du BF?
  11. Medlem sedan
    Oct 2007
    #6
    Grattis till er också!
  12. 6
    Grattis till er också!
  13. Medlem sedan
    Jun 2007
    #7
    Grattis!
    Va mysigt att få vara gravid och en liten bebis sen
  14. 7
    Grattis!
    Va mysigt att få vara gravid och en liten bebis sen
  15. Medlem sedan
    Jun 2007
    #8
    Grattis!
    Va häftigt att det funkar
  16. 8
    Grattis!
    Va häftigt att det funkar
  17. En 4:a!!
    #9
    Ja härligt!!
    Men jag är helt chockad!
    va helt i dimman igår!

    Jag har ju några barn sen innan så detta innebär så mycket, boendet, bilen osv.

    Är så rädd för att berätta för resten av familjen, är rädd att dom tyckte detta va "osmart".

    Läget kanske inte är det bästa, men de kanske blir?
  18. 9
    Ja härligt!!
    Men jag är helt chockad!
    va helt i dimman igår!

    Jag har ju några barn sen innan så detta innebär så mycket, boendet, bilen osv.

    Är så rädd för att berätta för resten av familjen, är rädd att dom tyckte detta va "osmart".

    Läget kanske inte är det bästa, men de kanske blir?
  19. Medlem sedan
    Jun 2008
    #10
    Grattis till dig med!!
    Vad härligt att höra att du slipper bli utredd!
    Allt allt löste sig på normal väg ändå!

    Jag vill inte "outa" mig ännu, så jag förblir anonym ett tag, men jag kan ju säga att jag några barn sen innan...

    Detta va helt oplanerat, så jag har inte fattat detta ännu, så då är det ganska skönt att skriva av sig lite här å få anonym.

    Jag håller tummarna för dig!

    När har du BF?
    2011-08-04

    När har du BF?
  20. 10
    Grattis till dig med!!
    Vad härligt att höra att du slipper bli utredd!
    Allt allt löste sig på normal väg ändå!

    Jag vill inte "outa" mig ännu, så jag förblir anonym ett tag, men jag kan ju säga att jag några barn sen innan...

    Detta va helt oplanerat, så jag har inte fattat detta ännu, så då är det ganska skönt att skriva av sig lite här å få anonym.

    Jag håller tummarna för dig!

    När har du BF?
    2011-08-04

    När har du BF?
  21. En 4:a!!
    #11
    Dagen före dig!

    2011-08-03 !!

    Ses vi i ank 2011/08 ?

    Jag väntar lite med att avslöja mig...
  22. 11
    Dagen före dig!

    2011-08-03 !!

    Ses vi i ank 2011/08 ?

    Jag väntar lite med att avslöja mig...
  23. Medlem sedan
    Jun 2008
    #12
    Jag ligger lågt också tills v13 är passerad. Vet att det kan hända så mycket innan dess så ingen idé att "ta ut segern i förskott". Har ju haft 2 missfall tidigare så man vet ju hur lätt det kan ändra sig...
  24. 12
    Jag ligger lågt också tills v13 är passerad. Vet att det kan hända så mycket innan dess så ingen idé att "ta ut segern i förskott". Har ju haft 2 missfall tidigare så man vet ju hur lätt det kan ändra sig...
  25. Medlem sedan
    Jan 2003
    #13
    Jag har nog haft tur som inte drabbats av något missfall, men man vågar absolut inte "ropa hej" ännu...

    Vill oxå passera minst 12 veckor...
  26. 13
    Jag har nog haft tur som inte drabbats av något missfall, men man vågar absolut inte "ropa hej" ännu...

    Vill oxå passera minst 12 veckor...
  27. Medlem sedan
    Jan 2003
    #14
    Ojdå.... där sprack min anononymitet.... äh strunt samma!
  28. 14
    Ojdå.... där sprack min anononymitet.... äh strunt samma!
  29. Medlem sedan
    Oct 2007
    #15
    Underbart!
    Lycka till! Mys.
  30. 15
    Underbart!
    Lycka till! Mys.
  31. Medlem sedan
    Oct 2007
    #16
    Det kommer att bli bra. Tänk fyra (om det nu är en bebis i magen ) underbara barn!

    Det viktigaste är ju att du/ni i er lilla familj mår bra och känner att det blir bra.

    Önskar alla lycka!!!!!
  32. 16
    Det kommer att bli bra. Tänk fyra (om det nu är en bebis i magen ) underbara barn!

    Det viktigaste är ju att du/ni i er lilla familj mår bra och känner att det blir bra.

    Önskar alla lycka!!!!!
  33. Medlem sedan
    Jun 2007
    #17
    Förstår rädslan, så skulle säkert vår familj reagera också om vi skulle ha en till nu. Och visst ställer det till det när man måste ha en större bil och ev. större boende
    Men jag tror att även om läget inte är det bästa så kommer det att bli det bästa
    Lycka till!!!
  34. 17
    Förstår rädslan, så skulle säkert vår familj reagera också om vi skulle ha en till nu. Och visst ställer det till det när man måste ha en större bil och ev. större boende
    Men jag tror att även om läget inte är det bästa så kommer det att bli det bästa
    Lycka till!!!
  35. Medlem sedan
    Jul 2007
    #18
    haha, det är inte lätt.. Va roligt med ett plus, du som precis kom tillbaka in här.. Kanske kom några gravidbaciller på dig då.. Själv är jag mer planerat gravid med bf i maj..
  36. 18
    haha, det är inte lätt.. Va roligt med ett plus, du som precis kom tillbaka in här.. Kanske kom några gravidbaciller på dig då.. Själv är jag mer planerat gravid med bf i maj..
  37. Medlem sedan
    Jan 2003
    #19
    Ha ha!!! Ja kanske fick jag några baciller...
  38. 19
    Ha ha!!! Ja kanske fick jag några baciller...
  39. Medlem sedan
    Oct 2004
    #20

    Grattis!

    Lite sent kanske, men grattis!
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  40. 20
    Grattis! Lite sent kanske, men grattis!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar