Julen på väg
_0802 Februaribarn
  1. maylin
    #1

    Julen på väg

    Igår var vi till min bror och han tog lite julfoton på pojkarna. Det skall bli julkort som vanligt på dem. En gammal tradition jag har. Det uppskattas av alla.
    Min bror hade tänkt ta familjekort på vår familj också, men maken vägrade vara med (suck). De äldre pojkarna blev lite besvikna sa de senare till mig. Men vad gör man???
    Skall sen göra en förstoring på pojkarna till mina föräldrar i julklapp. De kommer ju inte på samma bild annars då det är skolfoton och dagisfoton. Ingen av barnen går på samma ställe.

    Idag gick vi på julskyltingen. Albin var helt betagen av Tomten i parken. Han ville dit och titta flera gånger. Kom då på att barnen kunde lämna önskelistor till Tomten och vinna nått på det. Så jag hittade en papperslapp och skrev lite på den. Albin fick sedan gå till Tomten och lämna fram den. Åh, vad lycklig han var då.

    Hemma har vi pyntat klart och faktiskt tagit fram julgranen ovanligt tidigt. Alla 3 pojkar har hjälpt till att klä den. De tyckte att det var kul och nu har de fått julstämning också. Albin hittade en massa ljusmanchetter och dekorerade i sitt fönster i lekrummet.

    Har även köpt lite julklappar. Min mamma gav pengar till mig för att köpa till barnen. Albin får av hennes pengar ett par Blixtentofflor och så såklart Blixtenbil samt Bärgaren från filmen Bilar. Hans stora favorit just nu. Vi funderar på att bilgarage och sen vet jag inte så mycket mer. Vi har så mycket saker efter de större att det är svårt att köpa då det redan finns. Kan ju inte bara köpa för att köpa heller.
  2. 1
    Julen på väg Igår var vi till min bror och han tog lite julfoton på pojkarna. Det skall bli julkort som vanligt på dem. En gammal tradition jag har. Det uppskattas av alla.
    Min bror hade tänkt ta familjekort på vår familj också, men maken vägrade vara med (suck). De äldre pojkarna blev lite besvikna sa de senare till mig. Men vad gör man???
    Skall sen göra en förstoring på pojkarna till mina föräldrar i julklapp. De kommer ju inte på samma bild annars då det är skolfoton och dagisfoton. Ingen av barnen går på samma ställe.

    Idag gick vi på julskyltingen. Albin var helt betagen av Tomten i parken. Han ville dit och titta flera gånger. Kom då på att barnen kunde lämna önskelistor till Tomten och vinna nått på det. Så jag hittade en papperslapp och skrev lite på den. Albin fick sedan gå till Tomten och lämna fram den. Åh, vad lycklig han var då.

    Hemma har vi pyntat klart och faktiskt tagit fram julgranen ovanligt tidigt. Alla 3 pojkar har hjälpt till att klä den. De tyckte att det var kul och nu har de fått julstämning också. Albin hittade en massa ljusmanchetter och dekorerade i sitt fönster i lekrummet.

    Har även köpt lite julklappar. Min mamma gav pengar till mig för att köpa till barnen. Albin får av hennes pengar ett par Blixtentofflor och så såklart Blixtenbil samt Bärgaren från filmen Bilar. Hans stora favorit just nu. Vi funderar på att bilgarage och sen vet jag inte så mycket mer. Vi har så mycket saker efter de större att det är svårt att köpa då det redan finns. Kan ju inte bara köpa för att köpa heller.
  3. Medlem sedan
    Oct 2007
    #2
    Kul med foton. inte lätt att få alla tre på samma kort.

    Uschh har inte börjat handla en. Men tankar finns på vad som ska köpas.
  4. 2
    Kul med foton. inte lätt att få alla tre på samma kort.

    Uschh har inte börjat handla en. Men tankar finns på vad som ska köpas.

Liknande trådar

  1. Julen är här..
    By Zarios in forum _1106 Junibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-12-19, 23:26
  2. Plus under julen
    By PernillaM in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-30, 07:58
  3. Den här julen
    By viven in forum Autismspektrum
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-12-25, 22:01
  4. Julen är ute!
    By mia* in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-16, 21:19
  5. Julen och "A L D R I G"
    By MammaMia62 in forum Änglabarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-28, 01:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar