Vagn inköpt!
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Vagn inköpt!

    Hittade en babytravel på blocket som knappt va använd och jag slog till, så nu står den här hemma, dom hade typ haft den i sin stuga, använd ca 10 gånger inköpt sommaren -09 och så betalde jag under halva priset, man kan väl säga att jag känner mig nöjd, har ju velat ha just denna vagn då jag anser att den är smidig att lägga in i bilen, jag har ju en Urban jungle sen innan, och den får knappt plats i våran v70, så nu behöver jag inte tänka på krånglet
    Hur har ni det med vagn? har ni en sen innan? ska ni köpa ny? vad för nån blir d?
  2. 1
    Vagn inköpt! Hittade en babytravel på blocket som knappt va använd och jag slog till, så nu står den här hemma, dom hade typ haft den i sin stuga, använd ca 10 gånger inköpt sommaren -09 och så betalde jag under halva priset, man kan väl säga att jag känner mig nöjd, har ju velat ha just denna vagn då jag anser att den är smidig att lägga in i bilen, jag har ju en Urban jungle sen innan, och den får knappt plats i våran v70, så nu behöver jag inte tänka på krånglet
    Hur har ni det med vagn? har ni en sen innan? ska ni köpa ny? vad för nån blir d?
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Jag köpte en för 2 veckor sen en beg oxå. Märket Knorr, o man får tycka vad man vill om den men jag betalade bara 300:- inkl. regnskydd, åkpåse o ett bäddset...Den är röd o passar säkert både pojke o flicka, är inte så knusslig när det gäller färger.
    dock vill jag oxå ha en Babytravel, men det lär jag nog hitta oxå
  4. 2
    Jag köpte en för 2 veckor sen en beg oxå. Märket Knorr, o man får tycka vad man vill om den men jag betalade bara 300:- inkl. regnskydd, åkpåse o ett bäddset...Den är röd o passar säkert både pojke o flicka, är inte så knusslig när det gäller färger.
    dock vill jag oxå ha en Babytravel, men det lär jag nog hitta oxå
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Grattis! Kul när man gör såna fynd!!

    Vi ska köpa en ny vagn, en Kronan.
    Till sonen hade vi en begagnad, men den var så stor och klumpig så jag vägrar den igen...
  6. 3
    Grattis! Kul när man gör såna fynd!!

    Vi ska köpa en ny vagn, en Kronan.
    Till sonen hade vi en begagnad, men den var så stor och klumpig så jag vägrar den igen...
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Jag tror det blir en Kronan för oss också. Vi har inte varit och "provkört" den än men har väl i princip redan bestämt oss. Vill inte chansa och beställa en innan jag testat dock, den kommer att användas väldigt mycket så då är det ju skönt om man är nöjd med sitt köp.
  8. 4
    Jag tror det blir en Kronan för oss också. Vi har inte varit och "provkört" den än men har väl i princip redan bestämt oss. Vill inte chansa och beställa en innan jag testat dock, den kommer att användas väldigt mycket så då är det ju skönt om man är nöjd med sitt köp.
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5
    grattis, vad kul. Alltid trevligt att göra fynd.
    Jag har ingen aning om vilken vagn vi ska köpa. Börjar kännas lite jobbigt gaktiskt. En begagnad kommer det bli, men det är svårt att hitta innim rimligt avstånd. Väntar tvillingar och då blir utbudet mindre.
  10. 5
    grattis, vad kul. Alltid trevligt att göra fynd.
    Jag har ingen aning om vilken vagn vi ska köpa. Börjar kännas lite jobbigt gaktiskt. En begagnad kommer det bli, men det är svårt att hitta innim rimligt avstånd. Väntar tvillingar och då blir utbudet mindre.
  11. Medlem sedan
    Jun 2004
    #6
    Vi har ju en Kronan sulky sen innan som vi är TOPPEN-nöjda med!! Därför tror vi att Duovagnen är lika bra den
    Men självklart ska ni provköra, för alla tycker ju så olika.
    Har fått för mig att den inte finns på så många ställen så man kan provköra, eller?
  12. 6
    Vi har ju en Kronan sulky sen innan som vi är TOPPEN-nöjda med!! Därför tror vi att Duovagnen är lika bra den
    Men självklart ska ni provköra, för alla tycker ju så olika.
    Har fått för mig att den inte finns på så många ställen så man kan provköra, eller?
  13. Medlem sedan
    Mar 2002
    #7
    Kul! Vi beställde vagn för en vecka sen, från en tysk hemsida. Det känns lite läskigt, men blev drygt 3000 billigare än om vi köpt den här hemma. En Teutonia cosmo blev det.
  14. 7
    Kul! Vi beställde vagn för en vecka sen, från en tysk hemsida. Det känns lite läskigt, men blev drygt 3000 billigare än om vi köpt den här hemma. En Teutonia cosmo blev det.
  15. Medlem sedan
    Oct 2007
    #8
    Jag är supersugen på en Babyjogger City select. Då kan båda barnen åka vagn (dottern är två och ett halvt), eller så har man den som singelvagn när man känner för det och är själv med bebben. Känner att jag vill ha möjligheten för dubbelvagn så jag har koll på var storasyster är när vi är på språng. Men tyvärr kan man ju inte köpa den begagnad ännu, för den kom i februari och alla gillar sina så mycket :P
  16. 8
    Jag är supersugen på en Babyjogger City select. Då kan båda barnen åka vagn (dottern är två och ett halvt), eller så har man den som singelvagn när man känner för det och är själv med bebben. Känner att jag vill ha möjligheten för dubbelvagn så jag har koll på var storasyster är när vi är på språng. Men tyvärr kan man ju inte köpa den begagnad ännu, för den kom i februari och alla gillar sina så mycket :P
  17. Medlem sedan
    Sep 2010
    #9
    Jag hittade också en babytravel grizzly på blocket, en svart. Jag är mycket nöjd över den, och himla bra att kunna hitta en för ett sånt bra pris
    Vad är det för babytravel du slog till på pingeling?
  18. 9
    Jag hittade också en babytravel grizzly på blocket, en svart. Jag är mycket nöjd över den, och himla bra att kunna hitta en för ett sånt bra pris
    Vad är det för babytravel du slog till på pingeling?
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    D blev en Amsterdam här
  20. 10
    D blev en Amsterdam här
  21. Medlem sedan
    Apr 2008
    #11
    Jag köpte en röd till mina pojkar.
  22. 11
    Jag köpte en röd till mina pojkar.
  23. Medlem sedan
    Apr 2008
    #12
    Jag har köpt nya vagnar tidigare på rea, som bara är tre och ett år nu. Först en Brio Happy kombi (röd) och när lillebror kom en Emmaljunga Twin City Cross jogger (lime/svart) så min vagnpark är komplett! Mycket nöjd med dem!
  24. 12
    Jag har köpt nya vagnar tidigare på rea, som bara är tre och ett år nu. Först en Brio Happy kombi (röd) och när lillebror kom en Emmaljunga Twin City Cross jogger (lime/svart) så min vagnpark är komplett! Mycket nöjd med dem!
  25. Medlem sedan
    Aug 2010
    #13
    Vi har ju en Kronan sulky sen innan som vi är TOPPEN-nöjda med!! Därför tror vi att Duovagnen är lika bra den
    Men självklart ska ni provköra, för alla tycker ju så olika.
    Har fått för mig att den inte finns på så många ställen så man kan provköra, eller?
    Nej vad jag förstått så finns den bara i Täby, i deras visningsbutik, men det är ju den enda nackdelen jag hittat hittills. Vi har iaf Täby på rätt sida av storstan från vårt håll.
  26. 13
    Vi har ju en Kronan sulky sen innan som vi är TOPPEN-nöjda med!! Därför tror vi att Duovagnen är lika bra den
    Men självklart ska ni provköra, för alla tycker ju så olika.
    Har fått för mig att den inte finns på så många ställen så man kan provköra, eller?
    Nej vad jag förstått så finns den bara i Täby, i deras visningsbutik, men det är ju den enda nackdelen jag hittat hittills. Vi har iaf Täby på rätt sida av storstan från vårt håll.
  27. Medlem sedan
    Aug 2010
    #14
    Äntligen har vi bestämt oss, vi ska ha en Babytravel Liverpool. Ska köpa den ny, för vi räknar med att ha den som sittvagn länge, däremot så blir det en beg hårdlift till. Sen innan har vi en chariot cougar, som är perfekt hemma på landet, men inte så smidig att ha med sig i bilen. Så babytraveln kommer bli ett bra komplement.

    Sen får vi se när maken ska vara f-ledig, om det blir en chariot dubbelvagn så att han kan cykla med barnen eller en extra bil, för nåt extra färdmedel behöver vi när jag ska börja jobba.
  28. 14
    Äntligen har vi bestämt oss, vi ska ha en Babytravel Liverpool. Ska köpa den ny, för vi räknar med att ha den som sittvagn länge, däremot så blir det en beg hårdlift till. Sen innan har vi en chariot cougar, som är perfekt hemma på landet, men inte så smidig att ha med sig i bilen. Så babytraveln kommer bli ett bra komplement.

    Sen får vi se när maken ska vara f-ledig, om det blir en chariot dubbelvagn så att han kan cykla med barnen eller en extra bil, för nåt extra färdmedel behöver vi när jag ska börja jobba.
  29. Medlem sedan
    Aug 2007
    #15
    hej, man får väl inte göra reklam å så, men skulle du kunna maila mig den tyska sidan..har vagnen kommit än? gick det bra..funderar på en teutonia ev också...
  30. 15
    hej, man får väl inte göra reklam å så, men skulle du kunna maila mig den tyska sidan..har vagnen kommit än? gick det bra..funderar på en teutonia ev också...
  31. Medlem sedan
    Mar 2002
    #16
    Det är 10 veckors leveranstid, så än har inte vagnen kommit. Men jag hittade sajten via familjeliv, och det är många som handlat där och varit nöjda. Babyonlineshop.de hette sidan, hoppas inte det räknas som reklam.
  32. 16
    Det är 10 veckors leveranstid, så än har inte vagnen kommit. Men jag hittade sajten via familjeliv, och det är många som handlat där och varit nöjda. Babyonlineshop.de hette sidan, hoppas inte det räknas som reklam.
  33. Medlem sedan
    Sep 2010
    #17
    Det svåra valet var om vi skulle köpa en vagn med svängbara hjul eller inte. Men vi har också bestämt oss för en Kronan. Verkar stabil, prisvärd och fått bäst i test.
  34. 17
    Det svåra valet var om vi skulle köpa en vagn med svängbara hjul eller inte. Men vi har också bestämt oss för en Kronan. Verkar stabil, prisvärd och fått bäst i test.

Liknande trådar

  1. Vagn inköpt
    By Susanne m 4:a barn in forum _1107 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-20, 14:21
  2. Vagn inköpt :)
    By H@ppy in forum _1106 Junibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-02-10, 20:13
  3. Vagn inköpt!
    By ulrika gi in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-29, 09:26
  4. Vagn inköpt
    By Nina med 3 busar in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-06-04, 18:24
  5. NY vagn inköpt!
    By Sintra in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-06-24, 06:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar