*ledsen*
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    *ledsen*

    Testade imorse och fick ett "INTE GRAVID". Vad händer med min kropp? Har ju mått dåligt och i lördags kunde jag inte få i mig någon lunch pga illamående. När man mår så dåligt kan man ju inte inbilla sig, eller? Och vars f-n är mensen?

    Just nu så vill jag bara lägga mig i sängen och gråta hela dagen, har ingen ork! Men så måste man ju iväg och jobba och se glad ut, ta på den förbannade masken och le och säga att man mår bra, trots att hjärtat blöder. I janurari har vi försökt i ett år, haft två missfall och mensen är än mer oregelbunden än den varit tidigare. Jag är på väg att ge upp men vill ju inget hellre än att ha en bebis så det är bara att fortsätta karusellen och den känslomässiga berg-och-dalbanan.

    Sorry för ett bittert inlägg men det är så skönt att ha er som förstår hur man mår. Tack för att ni finns!
  2. 1
    *ledsen* Testade imorse och fick ett "INTE GRAVID". Vad händer med min kropp? Har ju mått dåligt och i lördags kunde jag inte få i mig någon lunch pga illamående. När man mår så dåligt kan man ju inte inbilla sig, eller? Och vars f-n är mensen?

    Just nu så vill jag bara lägga mig i sängen och gråta hela dagen, har ingen ork! Men så måste man ju iväg och jobba och se glad ut, ta på den förbannade masken och le och säga att man mår bra, trots att hjärtat blöder. I janurari har vi försökt i ett år, haft två missfall och mensen är än mer oregelbunden än den varit tidigare. Jag är på väg att ge upp men vill ju inget hellre än att ha en bebis så det är bara att fortsätta karusellen och den känslomässiga berg-och-dalbanan.

    Sorry för ett bittert inlägg men det är så skönt att ha er som förstår hur man mår. Tack för att ni finns!
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Usch. Vilken trist start på morgonen o veckan. Jag tänker på dig o hoppas att du trots det får en fin dag med sol o snö.

    Vi måste försöka hålla humöret uppe - trots bakslagen. De små bebisarna kommer - även om det tar tid.

    Styrkekram!
  4. 2
    Usch. Vilken trist start på morgonen o veckan. Jag tänker på dig o hoppas att du trots det får en fin dag med sol o snö.

    Vi måste försöka hålla humöret uppe - trots bakslagen. De små bebisarna kommer - även om det tar tid.

    Styrkekram!
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Nej va tråkigt!!!!!
    Jag är så ledsen för din skull!
    Jag trodde verkligen att det var på gång nu, det verkade ju så lovande.
    Illamåendet var ju där och allt.

    Men så länge mensen inte dykt upp är det ju iaf inte helt kört. Men jag förstår att det inte muntrar upp mycket i det här läget.

    Ursch. Jag vet inte vad jag ska skriva. Lider verkligen med dig.
    Jag hoppas verkligen att testet visade fel, och att du får ta ett nytt om några dagar.

    Många många kramar.
  6. 3
    Nej va tråkigt!!!!!
    Jag är så ledsen för din skull!
    Jag trodde verkligen att det var på gång nu, det verkade ju så lovande.
    Illamåendet var ju där och allt.

    Men så länge mensen inte dykt upp är det ju iaf inte helt kört. Men jag förstår att det inte muntrar upp mycket i det här läget.

    Ursch. Jag vet inte vad jag ska skriva. Lider verkligen med dig.
    Jag hoppas verkligen att testet visade fel, och att du får ta ett nytt om några dagar.

    Många många kramar.
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    neeeej, så skulle det ju inte bli!!!! jag är verkligen ledsen för din skull! men du, om inte mensen dyker upp så tycker jag att du ska göra ett nytt test om några dagar. du kanske är en låghormonare?

    *varma kramar*
  8. 4
    neeeej, så skulle det ju inte bli!!!! jag är verkligen ledsen för din skull! men du, om inte mensen dyker upp så tycker jag att du ska göra ett nytt test om några dagar. du kanske är en låghormonare?

    *varma kramar*
  9. Medlem sedan
    Sep 2010
    #5
    Stackare, va jobbigt det låter.
    Själv känner jag inget, har jämn mens, men inget händer ändå.... Ledsamt och frustrerande.
    Men vi skall inte ge oss!
  10. 5
    Stackare, va jobbigt det låter.
    Själv känner jag inget, har jämn mens, men inget händer ändå.... Ledsamt och frustrerande.
    Men vi skall inte ge oss!
  11. Medlem sedan
    Mar 2004
    #6
    Blää, vilken skitstart på veckan!

    Varför kan inte kroppen bara göra som vi vill!?
  12. 6
    Blää, vilken skitstart på veckan!

    Varför kan inte kroppen bara göra som vi vill!?

Liknande trådar

  1. ledsen
    By Smirran in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-10, 09:49
  2. Så ledsen
    By anonymt namn in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-05, 09:45
  3. Oxå ledsen son...
    By ledsen in forum Förskoleklass (6-års.)
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-26, 18:25
  4. Ledsen... såååå ledsen (ot)
    By ting- in forum Autismspektrum
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 12:17
  5. Orolig..och ledsen ledsen
    By mina in forum Styvfamiljer
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-10, 21:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar