Jag blir sååå trött på oss ibland
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Sep 2006
    #1

    Jag blir sååå trött på oss ibland

    Så här:

    Mannen och jag är BL - barnlediga alltså - vi var på bio igår (såg RED, kan rekommendera den, så där helt appropå)

    ska hämta sonen klockan 13 hos mormor... igår, hade vi storstilade planer på saker vi skulle hinna med/hitta på INNAN klockan ett och i morse?!?! Båda två ser ut som totala frågetecken och har inte den blekaste aning om vad sjutton det var vi skulle göra som var så viktigt?!?!

    Jo, efter visst tvekande kom vi fram till att vi hade talat om att vi skulle åka till slaktarn idag, men eftersom frysen är full för tillfället, så får det vänta ett tag...

    okej, då föll det bort, men det var ju bara en sak?! vi skulle ju hålla på hur mycket som helst nu på förmiddagen?!? vad sjutton var det?!?

    NU... nästan kvart över tolv kom jag på det... då har vi suttit här hemma och bara slappat heeeela förmiddagen... vi skulle ju åka och handla kläder till oss, utan son... ja, men såvardetjue.

    *suck*

    aja, nu får vi ta det i morgonförmiddag istället.


    bättre lycka nästa gång?!??


    visst är det SÅ HÄR irriterande, när sånt här händer!!
    Life is NOT a dress rehearsal so......LET US eat CAKE
  2. 1
    Jag blir sååå trött på oss ibland Så här:

    Mannen och jag är BL - barnlediga alltså - vi var på bio igår (såg RED, kan rekommendera den, så där helt appropå)

    ska hämta sonen klockan 13 hos mormor... igår, hade vi storstilade planer på saker vi skulle hinna med/hitta på INNAN klockan ett och i morse?!?! Båda två ser ut som totala frågetecken och har inte den blekaste aning om vad sjutton det var vi skulle göra som var så viktigt?!?!

    Jo, efter visst tvekande kom vi fram till att vi hade talat om att vi skulle åka till slaktarn idag, men eftersom frysen är full för tillfället, så får det vänta ett tag...

    okej, då föll det bort, men det var ju bara en sak?! vi skulle ju hålla på hur mycket som helst nu på förmiddagen?!? vad sjutton var det?!?

    NU... nästan kvart över tolv kom jag på det... då har vi suttit här hemma och bara slappat heeeela förmiddagen... vi skulle ju åka och handla kläder till oss, utan son... ja, men såvardetjue.

    *suck*

    aja, nu får vi ta det i morgonförmiddag istället.


    bättre lycka nästa gång?!??


    visst är det SÅ HÄR irriterande, när sånt här händer!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #2
    Men jorden snurrar ändå, huset står kvar och det finns mat på bordet
    Äh, ni behövde nog bara vara och då såg minnet till att radera ut alla måsten.
  4. 2
    Men jorden snurrar ändå, huset står kvar och det finns mat på bordet
    Äh, ni behövde nog bara vara och då såg minnet till att radera ut alla måsten.

Liknande trådar

  1. Jag blir sååå j***a trött!!!
    By jmed2 in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 19:32
  2. saken är nog den att jag blir sååå trött
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-08-02, 10:57
  3. Blir bara sååå trött.
    By Gnäll S Pik in forum Kärlek & relationer
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 19:59
  4. Blir sååå trött..:(
    By Annica m 4kidz in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-06-05, 20:07
  5. Jag blir sååå trött - klättrande
    By Maria m Linn in forum _04/05 Vinterbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-01-19, 20:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar