Tvätta åkpåse
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Tvätta åkpåse

    Har köpt en begagnad Emmaljunga åkpåse med fleccefoder. Står inga tvättråd - Någon som vet hur det kan tvättas och torkas?

    14 minus ute och massa snö =) Kram på er!
  2. 1
    Tvätta åkpåse Har köpt en begagnad Emmaljunga åkpåse med fleccefoder. Står inga tvättråd - Någon som vet hur det kan tvättas och torkas?

    14 minus ute och massa snö =) Kram på er!
  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2

    Vanliga fleecekläder...

    ...är ju inga problem att tvätta i 40 grader så jag skulle nog chansa på att det går att tvätta åkpåsen så också. Jag brukar tumla våra fleecekläder men vet inte om det försämrar dem, det kanske är bättre att torka i torkskåp? Men jag tycker ju att fleecekläderna blir så härligt "fluffigt" mjuka när man tumlat dem.
  4. 2
    Vanliga fleecekläder... ...är ju inga problem att tvätta i 40 grader så jag skulle nog chansa på att det går att tvätta åkpåsen så också. Jag brukar tumla våra fleecekläder men vet inte om det försämrar dem, det kanske är bättre att torka i torkskåp? Men jag tycker ju att fleecekläderna blir så härligt "fluffigt" mjuka när man tumlat dem.

Liknande trådar

  1. Tvätta eller inte tvätta...
    By _emsi_ in forum Småbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-01-29, 23:11
  2. tvätta åkpåse?
    By räkans mamma in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-25, 17:26
  3. åkpåse
    By ansa71 in forum Bebissnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 12:17
  4. Tvätta OTH åkpåse?????
    By Martha m H-05 & M-07 in forum Bebissnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 01:06
  5. Åkpåse
    By ak in forum Bebissnack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-31, 12:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar