Kallt
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Kallt

    Ja nu är det riktigt kallt ute man har bara lust att lägga sig under täcket igen, men man har ju barn som inte alls kan eller vill ligga kvar. Snart dags att skjutsa till skola och dagis, sen tar jag nog en tur till Öppna förskolan och ser vad de hittar på där idag.

    Vad händer hos er andra då?
    Jennie väntar fyran
  2. 1
    Kallt Ja nu är det riktigt kallt ute man har bara lust att lägga sig under täcket igen, men man har ju barn som inte alls kan eller vill ligga kvar. Snart dags att skjutsa till skola och dagis, sen tar jag nog en tur till Öppna förskolan och ser vad de hittar på där idag.

    Vad händer hos er andra då?
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Hej! Idag skall jag plugga..... känner mig minst sagt omotiverad! men jag måste faktiskt försöka innan de andra barnen kommer hem och då skall de göra läxor, man skall laga mat, skjutsa till judo osv osv. Imorgon blir det öppna förskolan för då har de sångsamling där och det verkar vår grabb gilla! Ha en trevlig dag!

    Willel
  4. 2
    Hej! Idag skall jag plugga..... känner mig minst sagt omotiverad! men jag måste faktiskt försöka innan de andra barnen kommer hem och då skall de göra läxor, man skall laga mat, skjutsa till judo osv osv. Imorgon blir det öppna förskolan för då har de sångsamling där och det verkar vår grabb gilla! Ha en trevlig dag!

    Willel
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Va pluggar du för nåt roligt då? Ja motivationen måste ju infinna sig oxå
  6. 3
    Va pluggar du för nåt roligt då? Ja motivationen måste ju infinna sig oxå
  7. Medlem sedan
    Jan 2010
    #4
    Jag pluggar till lärare, just nu pluggar jag på distans och på halvtid men jag har bara en och en halv termin kvar därför försöker jag plugga på lite under min föräldraledighet så att jag skall bli klar någongång... Men som sagt motivationen är inte på topp utan jag vill hellre bara mysa med min bebis och åka runt och fika.. !!!

    Willel
  8. 4
    Jag pluggar till lärare, just nu pluggar jag på distans och på halvtid men jag har bara en och en halv termin kvar därför försöker jag plugga på lite under min föräldraledighet så att jag skall bli klar någongång... Men som sagt motivationen är inte på topp utan jag vill hellre bara mysa med min bebis och åka runt och fika.. !!!

    Willel
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Låter roligt att läsa. Men kan tro att det är svårt att få motivation när man har en liten en som man vill gosa med. Och nu när julen är på gång finns det roliga saker att hitta på.
    Lycka till med studierna
  10. 5
    Låter roligt att läsa. Men kan tro att det är svårt att få motivation när man har en liten en som man vill gosa med. Och nu när julen är på gång finns det roliga saker att hitta på.
    Lycka till med studierna
  11. Medlem sedan
    Apr 2009
    #6
    Här uppe är det lite mer humana temperaturer nu.
    Jag håller på att skriva en slutrapport som handlar om internet i dag.. Phu
    Har pga dålig sömn svårt att koncentrea mig.

    Annars så handlar vi julklappar och förbereder för Wilmas luciashow.. Längtar
  12. 6
    Här uppe är det lite mer humana temperaturer nu.
    Jag håller på att skriva en slutrapport som handlar om internet i dag.. Phu
    Har pga dålig sömn svårt att koncentrea mig.

    Annars så handlar vi julklappar och förbereder för Wilmas luciashow.. Längtar

Liknande trådar

  1. oj så kallt det är ute nu!
    By ~Trixie~ in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-23, 14:09
  2. Kallt!!
    By Jenn_a in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-07, 23:08
  3. Det är FÖR kallt ute.
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-01-06, 17:10
  4. Brr va kallt det är!
    By k-åsa-n in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 08:10
  5. Kallt.
    By malojeli in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-07, 08:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar