ett helt år..
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2008
    #1

    ett helt år..

    Idag fyller Cassandra år!! Helt galet. Vi väckte henne med paketer imorse. Hon blev glad och tyckte det var hur skoj sätt som helst att börja dagen på ) Sen har hon varit på riktigt riktigt topphumör. Skrattat och skojat och bara varit jätteglad hela tiden.

    Min lilla prinsessa.. kan inte fatta att hon är ett helt år.. Måste jag sluta kalla henne bebis då? haha
  2. 1
    ett helt år.. Idag fyller Cassandra år!! Helt galet. Vi väckte henne med paketer imorse. Hon blev glad och tyckte det var hur skoj sätt som helst att börja dagen på ) Sen har hon varit på riktigt riktigt topphumör. Skrattat och skojat och bara varit jätteglad hela tiden.

    Min lilla prinsessa.. kan inte fatta att hon är ett helt år.. Måste jag sluta kalla henne bebis då? haha
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2
    stort grattis cassandra på 1 årsdagen!!!
    Din sessa börjar bli stor nu, men man får kalla dem bebisar länge så länge de inte hör det kram kram
  4. 2
    stort grattis cassandra på 1 årsdagen!!!
    Din sessa börjar bli stor nu, men man får kalla dem bebisar länge så länge de inte hör det kram kram
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Grattis Cassandra! Hoppas din ettårsdag blev jättebra på alla vis.
  6. 3
    Grattis Cassandra! Hoppas din ettårsdag blev jättebra på alla vis.
  7. Medlem sedan
    Oct 2008
    #4
    Tack. ja hon börjar bli stora tjejen nu ju! som hon traskar rundor nu.. känns mycket större när hon gör det. Jag gör en mjuk övergång från att kalla henne "bebis" till "barn" genom att kalla henne "liten" eller "liten tjej" haha kram
  8. 4
    Tack. ja hon börjar bli stora tjejen nu ju! som hon traskar rundor nu.. känns mycket större när hon gör det. Jag gör en mjuk övergång från att kalla henne "bebis" till "barn" genom att kalla henne "liten" eller "liten tjej" haha kram
  9. Medlem sedan
    Oct 2008
    #5
    Tack. Hon hade en kanondag. Det var avslutning på babyrytmiken så vi var där och hade skoj hela förmiddagen. Men det var en himla tur att jag körde kalasen helgen INNAN hon fyllde år för denna helgen har hon haft sitt livs första feber! Varit en tuff helg men hon börjar repa sig nu..
  10. 5
    Tack. Hon hade en kanondag. Det var avslutning på babyrytmiken så vi var där och hade skoj hela förmiddagen. Men det var en himla tur att jag körde kalasen helgen INNAN hon fyllde år för denna helgen har hon haft sitt livs första feber! Varit en tuff helg men hon börjar repa sig nu..

Liknande trådar

  1. helt ledig, helt skumt!
    By UngMamma89 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-10-13, 10:54
  2. Helt öde, helt tomt
    By -TH- in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-07-07, 15:49
  3. Helt ny här
    By sara_90 in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 18:29
  4. Helt, helt slut...
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-09, 11:56
  5. Är det helt fel
    By Zofii in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-05, 10:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar