Dagisplats!
_0910 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2000
    #1

    Dagisplats!

    Idag ringde jag för att kolla när dom blev klara med platsdelningen och fick ett glatt besked. Vi fick plats på vårt förstahandsval! Samma dagis som sonen gick på och som vi trivdes super med!

    Min sambo är dock inte lika glad för det är en bit att gå men jag tycker att det är värt det och eftersom jag ändå måste ut och gå varje dag sen efter operationen så är det ju jättebra att jag får den promenaden gratis varje dag!

    Killen jag pratade med blev nog nästan lika glad som jag och sa att det var ganska ovanligt att man fick sitt förstahandsval här ute. Sen hörde han nog hur glad jag faktiskt blev av beskedet. Brevet var utskickat igår så det borde komma idag, jag måste ringa och försöka senarelägga inskolningen men det bör nog inte vara några problem hoppas jag
    Alex 040628 och Alicia 091031

    Besök vår hemsida!
    http://www.kangas-nilsson.se
  2. 1
    Dagisplats! Idag ringde jag för att kolla när dom blev klara med platsdelningen och fick ett glatt besked. Vi fick plats på vårt förstahandsval! Samma dagis som sonen gick på och som vi trivdes super med!

    Min sambo är dock inte lika glad för det är en bit att gå men jag tycker att det är värt det och eftersom jag ändå måste ut och gå varje dag sen efter operationen så är det ju jättebra att jag får den promenaden gratis varje dag!

    Killen jag pratade med blev nog nästan lika glad som jag och sa att det var ganska ovanligt att man fick sitt förstahandsval här ute. Sen hörde han nog hur glad jag faktiskt blev av beskedet. Brevet var utskickat igår så det borde komma idag, jag måste ringa och försöka senarelägga inskolningen men det bör nog inte vara några problem hoppas jag
  3. Medlem sedan
    Jan 2006
    #2
    Yes, vad skönt. När vill du att hon ska börja?
  4. 2
    Yes, vad skönt. När vill du att hon ska börja?
  5. Medlem sedan
    Jun 2000
    #3
    Dom har bara tredagarsinskolning och den ska börja den 17 januari, sambon ska inte tillbaka till jobbet förrän den 1 februari så vi måste försöka få till en inskolning någon vecka senare... Det kommer nog att lösa sig för dom är rätt flexibla på den förskolan...
  6. 3
    Dom har bara tredagarsinskolning och den ska börja den 17 januari, sambon ska inte tillbaka till jobbet förrän den 1 februari så vi måste försöka få till en inskolning någon vecka senare... Det kommer nog att lösa sig för dom är rätt flexibla på den förskolan...
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    Men vad skönt. Ester skulle ju ha börjat i januari men nu är det fullt. Men det är många barn som inte fick plats så dom ska öppna ett nytt dagis så snart som möjligt.
  8. 4
    Men vad skönt. Ester skulle ju ha börjat i januari men nu är det fullt. Men det är många barn som inte fick plats så dom ska öppna ett nytt dagis så snart som möjligt.
  9. Medlem sedan
    Feb 2009
    #5
    Härligt!
  10. 5
    Härligt!
  11. Medlem sedan
    Jan 2007
    #6
    Så kul att ni fick första handsvalet! Jag hade med varit jätteglad för det. Att det är en bit att gå fixar ni ju när ni har gjort det med sonen innan. Det är ju en vinst med att få ha sitt barn på samma ställe om man har varit nöjd med personalen sedan innan.
  12. 6
    Så kul att ni fick första handsvalet! Jag hade med varit jätteglad för det. Att det är en bit att gå fixar ni ju när ni har gjort det med sonen innan. Det är ju en vinst med att få ha sitt barn på samma ställe om man har varit nöjd med personalen sedan innan.
  13. Medlem sedan
    Aug 2007
    #7
    Grattis till förskoleplatsen

    Är ju som du säger inte alltid man får sitt förstahandsval så det är ju kanon. När börjar hon?
  14. 7
    Grattis till förskoleplatsen

    Är ju som du säger inte alltid man får sitt förstahandsval så det är ju kanon. När börjar hon?
  15. Medlem sedan
    Mar 2009
    #8
    Grattis!
  16. 8
    Grattis!
  17. Medlem sedan
    Feb 2009
    #9
    Vad skönt att få besked om dagisplats! Det blir liksom ett orosmoment mindre att tänka på. Härligt att ni dessutom fick ert förstahandsval! Hoppas att ni även kan senarelägga inskolningen, så som ni önskar...
  18. 9
    Vad skönt att få besked om dagisplats! Det blir liksom ett orosmoment mindre att tänka på. Härligt att ni dessutom fick ert förstahandsval! Hoppas att ni även kan senarelägga inskolningen, så som ni önskar...

Liknande trådar

  1. Dagisplats..
    By ruffa in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-08, 20:30
  2. DAGISPLATS!!!!!!!!!!!
    By systerA med David in forum _0506 Junibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-09, 16:30
  3. Dagisplats!!!
    By Ansan m A&T in forum _05 Höstbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 12:16
  4. dagisplats???
    By hannaw in forum Småbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-15, 10:06
  5. Dagisplats
    By sara m frida in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-06-04, 19:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar