Vi väntar ännu en PRINSESSA :)
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Vi väntar ännu en PRINSESSA :)

    Idag va vi på köns UL och vi ska få en PRINSESSA till, vi e såååååååååååå glada...självklart köpte vi första plagget, en rosa liten pyjamas
    Hon som gjorde UL:et tittade runt på det mesta och berättade allt, så kul att hon gick igenom hela underbara lilla skruttan...fick med oss bild på fötterna och självklart en profilbild, så fiiina Vi längtar sååå mycket efter att få ha henne hos oss hur ser hon ut? va ska hon heta? nåt på M eller N..Förslag? Nu ska vi fira med chips och julmust, ha en underbar fredag kväll
  2. 1
    Vi väntar ännu en PRINSESSA :) Idag va vi på köns UL och vi ska få en PRINSESSA till, vi e såååååååååååå glada...självklart köpte vi första plagget, en rosa liten pyjamas
    Hon som gjorde UL:et tittade runt på det mesta och berättade allt, så kul att hon gick igenom hela underbara lilla skruttan...fick med oss bild på fötterna och självklart en profilbild, så fiiina Vi längtar sååå mycket efter att få ha henne hos oss hur ser hon ut? va ska hon heta? nåt på M eller N..Förslag? Nu ska vi fira med chips och julmust, ha en underbar fredag kväll
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    GRATTIS!! Så roligt att få se den lilla, förstår att planeringarna är i full gång nu!
    Har ni stolta blivande storasystrar där hemma nu då!?

    Hmm... Nellie/Nelly tycker jag är fint, även Miranda. Så det blir mina förslag
  4. 2
    GRATTIS!! Så roligt att få se den lilla, förstår att planeringarna är i full gång nu!
    Har ni stolta blivande storasystrar där hemma nu då!?

    Hmm... Nellie/Nelly tycker jag är fint, även Miranda. Så det blir mina förslag
  5. Medlem sedan
    Feb 2005
    #3

    Kul, grattis!

    Vad sugen man blir på att ta reda på könet.. Så man vet vilka bebiskläder som ska plockas fram
  6. 3
    Kul, grattis! Vad sugen man blir på att ta reda på könet.. Så man vet vilka bebiskläder som ska plockas fram
  7. Medlem sedan
    Jul 2010
    #4
    Stort, stort grattis! Så kul att få veta vem som bor i magen
    Jag & sambon väntar och längtar till lucia då vi oxå skall göra köns UL.
    Vi har ju fått höra preliminärt att det är en tjej, men den 13:e får vi förhoppningsvis ett "säkert" besked.

    Stor kram till er alla
  8. 4
    Stort, stort grattis! Så kul att få veta vem som bor i magen
    Jag & sambon väntar och längtar till lucia då vi oxå skall göra köns UL.
    Vi har ju fått höra preliminärt att det är en tjej, men den 13:e får vi förhoppningsvis ett "säkert" besked.

    Stor kram till er alla
  9. Medlem sedan
    May 2010
    #5
    Grattis till tösen. Jag gillar flicknamn på M, har en Malin. Om det blir en till lutar det åt Madelene, lr ngn annan stavning. Melina är fint oxå.
  10. 5
    Grattis till tösen. Jag gillar flicknamn på M, har en Malin. Om det blir en till lutar det åt Madelene, lr ngn annan stavning. Melina är fint oxå.
  11. Medlem sedan
    Sep 2010
    #6
    Men GRATTIS till er lill'sessa!
    Jag gillar namnet Norah.
    Andra namnförslag på M & N: Mira, Milia, Matilda, Nellie, Neah
    Se nu till att fira ordentligt med chips och julmust! Hmm, förresten...det lät inte alltför tokigt, tror jag ska ta fram det jag med och gotta mig med sambon
  12. 6
    Men GRATTIS till er lill'sessa!
    Jag gillar namnet Norah.
    Andra namnförslag på M & N: Mira, Milia, Matilda, Nellie, Neah
    Se nu till att fira ordentligt med chips och julmust! Hmm, förresten...det lät inte alltför tokigt, tror jag ska ta fram det jag med och gotta mig med sambon
  13. Medlem sedan
    Sep 2005
    #7
    Tack!
    Jag äälskar namnet Nora...men jag är inte förtjust i det som d rimmar på :S och d lär hon ju bli kallad för då, barn e grymma små varelse ibland, så jag kommer avstå d namnet bara därför
  14. 7
    Tack!
    Jag äälskar namnet Nora...men jag är inte förtjust i det som d rimmar på :S och d lär hon ju bli kallad för då, barn e grymma små varelse ibland, så jag kommer avstå d namnet bara därför
  15. Medlem sedan
    Sep 2005
    #8
    Vi har en väldigt stolt stora syster, hon va överlycklig att tomten hade lyssnat på henne när hon önskade sig en lilla syster. hon e så go, klappar och pratar med magen så fort hon kan.
  16. 8
    Vi har en väldigt stolt stora syster, hon va överlycklig att tomten hade lyssnat på henne när hon önskade sig en lilla syster. hon e så go, klappar och pratar med magen så fort hon kan.
  17. Medlem sedan
    Sep 2005
    #9
    Ja d va faktiskt en väldigt häftig upplevelse, hon som vi hade va oxå otroligt bra, och gjorde d till nåt helt extra, jag e glad att vi valde att även pröva detta man e sååå nyfiken på vem hon kommer att vara hihi
  18. 9
    Ja d va faktiskt en väldigt häftig upplevelse, hon som vi hade va oxå otroligt bra, och gjorde d till nåt helt extra, jag e glad att vi valde att även pröva detta man e sååå nyfiken på vem hon kommer att vara hihi
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    ÅÅ inte så länge kvar nu då, jag hade blivit sjukt nyfiken om nån hade sagt, "troligen en tjej" e d eller e d inte...man får ju inte bara säga kanske/troligen. hihihi
    hoppas ni får en lika häftig upplevelse som vi, man kunde ju inte låta bli att bli lite tårögd där man låg och tittade på det lilla underverket som man så mycket längtar efter.
    ha d så himla kul på den 13:e
  20. 10
    ÅÅ inte så länge kvar nu då, jag hade blivit sjukt nyfiken om nån hade sagt, "troligen en tjej" e d eller e d inte...man får ju inte bara säga kanske/troligen. hihihi
    hoppas ni får en lika häftig upplevelse som vi, man kunde ju inte låta bli att bli lite tårögd där man låg och tittade på det lilla underverket som man så mycket längtar efter.
    ha d så himla kul på den 13:e
  21. Medlem sedan
    Sep 2005
    #11
    Tack!
    Ja det här med namn e inte lätt, men nu har ja hittat ett som jag går och suger på
  22. 11
    Tack!
    Ja det här med namn e inte lätt, men nu har ja hittat ett som jag går och suger på
  23. Medlem sedan
    Sep 2010
    #12
    Jag har tänkt samma här! Jag älskar verkligen namnet, och hade gärna gett mitt barn det (om det nu blir en flicka), men så rimmar det ju på det där förfärliga...jäklans skit!
  24. 12
    Jag har tänkt samma här! Jag älskar verkligen namnet, och hade gärna gett mitt barn det (om det nu blir en flicka), men så rimmar det ju på det där förfärliga...jäklans skit!
  25. Medlem sedan
    Apr 2008
    #13
    Vad roligt! Grattis! Jaså ni kör bara på flickor. Här är det tvärtom!
  26. 13
    Vad roligt! Grattis! Jaså ni kör bara på flickor. Här är det tvärtom!
  27. Medlem sedan
    Apr 2008
    #14
    Min man kan rimma snuskigt på alla namn jag kommer på... Vill man så kan man tydligen! Jag struntar i det.
  28. 14
    Min man kan rimma snuskigt på alla namn jag kommer på... Vill man så kan man tydligen! Jag struntar i det.
  29. Medlem sedan
    Aug 2007
    #15
    vi filurar på Dagny om det blir en tös..kan du testa det på din man om det är gångbart el inte ;p
  30. 15
    vi filurar på Dagny om det blir en tös..kan du testa det på din man om det är gångbart el inte ;p
  31. Medlem sedan
    Aug 2010
    #16
    Stort GRATTIS!
  32. 16
    Stort GRATTIS!
  33. Medlem sedan
    Sep 2010
    #17
    Ja nog är det så! Vill de verkligen hitta på något elakt att rimma på, så hittar de det. Och finns det ingenting elakt att rimma på, så hittar barn oftast på egna skällsord och låtsasord.
    Har ni några förslag på pojknamn då? Vi är ju inställda på att vi kommer få en pojke. Vi har väl kanske tänkt oss en liten Wilmer Går det att rimma på förresten?
  34. 17
    Ja nog är det så! Vill de verkligen hitta på något elakt att rimma på, så hittar de det. Och finns det ingenting elakt att rimma på, så hittar barn oftast på egna skällsord och låtsasord.
    Har ni några förslag på pojknamn då? Vi är ju inställda på att vi kommer få en pojke. Vi har väl kanske tänkt oss en liten Wilmer Går det att rimma på förresten?
  35. Medlem sedan
    Sep 2006
    #18
    Grattis!! Så roligt för er!! Vi väntar också en prinsessa!!
  36. 18
    Grattis!! Så roligt för er!! Vi väntar också en prinsessa!!
  37. Medlem sedan
    Oct 2007
    #19
    Vad kul för er! Tycker också att Nellie är fint, Mira och Malva.

    Vi har sett en liten pung på RUL, så vi är rätt säkra på (=övertygade om) att det är en lillebror därinne.

    Den 7 januari har vi bokat in 3D/4D-UL, ska bli så häftigt att få se mer av underverket!
  38. 19
    Vad kul för er! Tycker också att Nellie är fint, Mira och Malva.

    Vi har sett en liten pung på RUL, så vi är rätt säkra på (=övertygade om) att det är en lillebror därinne.

    Den 7 januari har vi bokat in 3D/4D-UL, ska bli så häftigt att få se mer av underverket!

Liknande trådar

  1. Hur många är vi som ännu väntar?
    By Annoj in forum _0912 Decemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-28, 18:13
  2. VÅr prinsessa
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-08-18, 18:57
  3. Väntar ännu på ringen
    By maylin in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-05-30, 15:00
  4. Ännu en julimamma som väntar!
    By anonymt namn in forum _0307 Julibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-11-16, 21:16
  5. Väntar på svar ännu!
    By 3mor in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-02, 22:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar