våldtäkt och massa massa mer
Känsliga snack
  1. Medlem sedan
    Jan 2003
    #1

    våldtäkt och massa massa mer

    Jag har trott att jag varit stark och tagit mig igenom en våldtäkt på ett bra
    sätt, men nu 4 månader senare så kommer allt upp. Kände denna person i 10 år
    och kommer det upp ett program han såg så tänker jag på det, ja så är det med
    allt. Och anmälan tar tusen år

    Det ska alltid hända så jävla mycket runt mig så jag blir snart tokig. Har massa problem med min dotter som inte bor hos mig. Ni som följt mig vet lite mer.

    Enligt dotterns pappa och styvpappa vill hon varken träffa mig eller prata med mig
    på telefon och det tar så jävla hårt =´( Känner mig helt maktlös då jag bor 100 mil ifrån min ängel.

    Jag är gravid och har valt att ta bort alla mediciner, men märker mer och mer
    hur jag börjar falla tillbaka till hur jag var innan medicinerna. dom hjälpte mig otroligt mycket.

    Jag vet inte. Allt är snurrigt och jag gråter och gråter och vet inte hur jag ska lösa saker och ting.

    Tips nån? eller vad som helst!
  2. 1
    våldtäkt och massa massa mer Jag har trott att jag varit stark och tagit mig igenom en våldtäkt på ett bra
    sätt, men nu 4 månader senare så kommer allt upp. Kände denna person i 10 år
    och kommer det upp ett program han såg så tänker jag på det, ja så är det med
    allt. Och anmälan tar tusen år

    Det ska alltid hända så jävla mycket runt mig så jag blir snart tokig. Har massa problem med min dotter som inte bor hos mig. Ni som följt mig vet lite mer.

    Enligt dotterns pappa och styvpappa vill hon varken träffa mig eller prata med mig
    på telefon och det tar så jävla hårt =´( Känner mig helt maktlös då jag bor 100 mil ifrån min ängel.

    Jag är gravid och har valt att ta bort alla mediciner, men märker mer och mer
    hur jag börjar falla tillbaka till hur jag var innan medicinerna. dom hjälpte mig otroligt mycket.

    Jag vet inte. Allt är snurrigt och jag gråter och gråter och vet inte hur jag ska lösa saker och ting.

    Tips nån? eller vad som helst!
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2
    Tänker på dig!
    Har själv inte gått igenom en våldtäckt så jag kan inte ärligt säga att jag vet hur du känner dig.
    Men jag kan säga att jag kan försöka förstå hur du känner dig.
    Min man har blivit våldtagen både som barn och som vuxen. Så jag vet att det är en jobbig sak att leva med. Men jag skickar dig mina varmaste tankar och hoppas att julen blir bra för dig!
  4. 2
    Tänker på dig!
    Har själv inte gått igenom en våldtäckt så jag kan inte ärligt säga att jag vet hur du känner dig.
    Men jag kan säga att jag kan försöka förstå hur du känner dig.
    Min man har blivit våldtagen både som barn och som vuxen. Så jag vet att det är en jobbig sak att leva med. Men jag skickar dig mina varmaste tankar och hoppas att julen blir bra för dig!

Liknande trådar

  1. Massa massa snö!
    By Nattuggla in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-02-11, 15:43
  2. massa massa aj idag
    By tuffinghund in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-08, 11:22
  3. Har en massa ilska och en massa att säga
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-07, 16:53
  4. Massa G.
    By Lurpan in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-02-06, 13:57
  5. Om ni far massa
    By tango in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-03, 15:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar