Knakande leder
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2010
    #1

    Knakande leder

    Måste bara fråga om det är nån annan vars bebis har knakande leder? Ibland när jag lyfter upp honom från golvet tex så knakar det / knäpper det i ryggkotorna, ung som när man sträcker på sig. Ibland knakar det i axeln eller armbågen. Känns mysko tycker jag. Nämnde det för BVC med hon nonchade det hela. Vet inte om jag ska fråga igen.
    Nån som hört om nåt liknande?
  2. 1
    Knakande leder Måste bara fråga om det är nån annan vars bebis har knakande leder? Ibland när jag lyfter upp honom från golvet tex så knakar det / knäpper det i ryggkotorna, ung som när man sträcker på sig. Ibland knakar det i axeln eller armbågen. Känns mysko tycker jag. Nämnde det för BVC med hon nonchade det hela. Vet inte om jag ska fråga igen.
    Nån som hört om nåt liknande?
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Oh vad skönt att ngn annan har det så. jag upplever det med vår tjej. När man lyfter henne ibland så låter det som man drar ut hela ryggen. Har oxå haft knäppningar i axeln ibland. Blir lika orolig varje gång man hör det, men hon reagerar inte på det. Som tur är, känns som man gör henne illa.
  4. 2
    Oh vad skönt att ngn annan har det så. jag upplever det med vår tjej. När man lyfter henne ibland så låter det som man drar ut hela ryggen. Har oxå haft knäppningar i axeln ibland. Blir lika orolig varje gång man hör det, men hon reagerar inte på det. Som tur är, känns som man gör henne illa.
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Här knakar det också lite varstans, tror inte det är nått att oroa sig över
  6. 3
    Här knakar det också lite varstans, tror inte det är nått att oroa sig över
  7. Medlem sedan
    Nov 2010
    #4
    Jag känner mig mkt lugnare nu Skönt att få lufta sig lite i sina funderingar o höra andras erfarenheter. I övrigt så har vi ju ett superfin kille som växer så det knakar (hi hi) och ligger högt och fint i den berömda kurvan.
    Var på bvc igår, har nu passerat 10 kg gränsen

    Är VÄLDIGT nära att krypa nu, ställer sig på tårna ibland istället för på knäna och då trillar man ju såklart omkull men på det igen bara
  8. 4
    Jag känner mig mkt lugnare nu Skönt att få lufta sig lite i sina funderingar o höra andras erfarenheter. I övrigt så har vi ju ett superfin kille som växer så det knakar (hi hi) och ligger högt och fint i den berömda kurvan.
    Var på bvc igår, har nu passerat 10 kg gränsen

    Är VÄLDIGT nära att krypa nu, ställer sig på tårna ibland istället för på knäna och då trillar man ju såklart omkull men på det igen bara

Liknande trådar

  1. Knakande Cosmo
    By bigmouth in forum Bebissnack
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-09-13, 18:08
  2. Knakande revben
    By maria umeå in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-31, 09:47
  3. knakande höfter..
    By lillaagnis in forum _0905 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-11, 19:43
  4. knakande leder!?
    By Fläderblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-09-11, 12:36
  5. Knakande leder?
    By asaaape in forum _0607 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-30, 08:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar