julklappshjälp
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    julklappshjälp

    barnens 5åriga kusin har snöat in på stenar och då hans syskon får leksaker så är frågan vad kan passa en stengalen 5åring förutom att vi nog får gå och titta om inte storkusinen har några fina stenar kvar från sin stengalen period.

    men i leksaksväg vad finns jag känner att jag helt tappat vad som är intressant i den åldern förutom dessa stenar då

    storasyskonen
    ska få lego (troligast harry potter) och Barbie
  2. 1
    julklappshjälp barnens 5åriga kusin har snöat in på stenar och då hans syskon får leksaker så är frågan vad kan passa en stengalen 5åring förutom att vi nog får gå och titta om inte storkusinen har några fina stenar kvar från sin stengalen period.

    men i leksaksväg vad finns jag känner att jag helt tappat vad som är intressant i den åldern förutom dessa stenar då

    storasyskonen
    ska få lego (troligast harry potter) och Barbie
  3. Medlem sedan
    Apr 2001
    #2
    om han är tokig i sten så borde väl lego power miners vara det rätta?
    I much prefer whining to counting my blessings!
  4. 2
    om han är tokig i sten så borde väl lego power miners vara det rätta?
  5. Medlem sedan
    Sep 2006
    #3
    ett mikroskop?! Eller förstoringsglas?! eller finns det inte såna där färdiga lådor för stensamlare???!

    jag har sett lådorna hemma hos en stensamlare, men inte bara lådorna i typ en affär...
  6. 3
    ett mikroskop?! Eller förstoringsglas?! eller finns det inte såna där färdiga lådor för stensamlare???!

    jag har sett lådorna hemma hos en stensamlare, men inte bara lådorna i typ en affär...
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4

    tror inte

    föräldrarna tillåt dom fatiskt jag måste nog kolla med föräldrarna dom har varit väldigt restrektiva med vissa leksaker samtidigt är han ju en lillebror och gör som sina äldre syskon. för legot såg ju perfekt ut
  8. 4
    tror inte föräldrarna tillåt dom fatiskt jag måste nog kolla med föräldrarna dom har varit väldigt restrektiva med vissa leksaker samtidigt är han ju en lillebror och gör som sina äldre syskon. för legot såg ju perfekt ut
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5

    förstoringsglas

    vore ju en grej och en stensamlar låda sonen hade sina i en jätte fin förvaringslåda med småfack en sådan som går att köpa på typ clase olssons, de vore en ide.

    det är svårt då de äldre får leksaker och jag vill inte han ska känna sig annorlunda (det är väldigt noga med rättvisa där med 3barn inom 3år) samtidigt tycker jag det är skoj att få bidra till hans intresse han är precis som sin storkusin han blir helt inne i vissa saker och helt uppslukad av sitt intresse
  10. 5
    förstoringsglas vore ju en grej och en stensamlar låda sonen hade sina i en jätte fin förvaringslåda med småfack en sådan som går att köpa på typ clase olssons, de vore en ide.

    det är svårt då de äldre får leksaker och jag vill inte han ska känna sig annorlunda (det är väldigt noga med rättvisa där med 3barn inom 3år) samtidigt tycker jag det är skoj att få bidra till hans intresse han är precis som sin storkusin han blir helt inne i vissa saker och helt uppslukad av sitt intresse
  11. Medlem sedan
    Nov 2001
    #6

    såg nu

    att dom var från 7år och det kan nog vara lite för svårt för honom för det är ju roligt om man kan bygga ihop figurerna själv också
  12. 6
    såg nu att dom var från 7år och det kan nog vara lite för svårt för honom för det är ju roligt om man kan bygga ihop figurerna själv också
  13. Medlem sedan
    Mar 2004
    #7
    M har power miners lego som han älskar och han är ju fem. S hjälper lite att bygga efter beskrivningen men sen bygger han själv efter egen fantasi.
  14. 7
    M har power miners lego som han älskar och han är ju fem. S hjälper lite att bygga efter beskrivningen men sen bygger han själv efter egen fantasi.
  15. Medlem sedan
    Nov 2001
    #8

    jag ska kolla

    med föräldrarna för säkerhetsskull känner att den killen är lite svår och jag vill inte att klappen ska bli fel
  16. 8
    jag ska kolla med föräldrarna för säkerhetsskull känner att den killen är lite svår och jag vill inte att klappen ska bli fel
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9
    En besök på naturhistoriska?
  18. 9
    En besök på naturhistoriska?
  19. Medlem sedan
    Nov 2001
    #10

    lite långt

    dom bor ännu längre norrut än vi gör
  20. 10
    lite långt dom bor ännu längre norrut än vi gör

Liknande trådar

  1. Julklappshjälp!!
    By Venus in forum _0607 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-12-19, 18:38
  2. Julklappshjälp
    By ullgull in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-19, 21:44
  3. Rop på Julklappshjälp!
    By IkaPika in forum _0405 Majbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2005-12-26, 19:10
  4. Julklappshjälp!?
    By Liten77 in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-21, 08:42
  5. Julklappshjälp! *very OT*
    By Debbie in forum _05 Vårbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-19, 14:13
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar