tryck över bröstet
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    tryck över bröstet

    hjärtklappning o gigantisk trötthet har maken.
    Missunna aldrig en människa dess lycka, du vet ingenting om dess sorger.....

    http://gammelbyn.blogspot.com/
    http://porr-ullet.blogspot.com/

    Vill du läsa min mer personliga blogg? PM:a mig då för lösen och åtkomst, den innehåller så pass privata saker om livet att den vill jag veta vem som läser. Men fråga på, det är alltid kul med någon som vill läsa det man skriver!
  2. 1
    tryck över bröstet hjärtklappning o gigantisk trötthet har maken.
  3. Medlem sedan
    Nov 2004
    #2
    har haft ett par dar nu, ska jag ringa sjukvårdsrådgivningen el låta honom göra det själv? Han har börjat m Metformin men har samtidigt högt blodtryck mm så det finns kontraindikationer på det mesta liksom. Han är mer som "rycka på axlarna", jag vet att han har risk för propp bl a eftersom det finns i släkten, men han är låt gå. What to do dearies? :/
  4. 2
    har haft ett par dar nu, ska jag ringa sjukvårdsrådgivningen el låta honom göra det själv? Han har börjat m Metformin men har samtidigt högt blodtryck mm så det finns kontraindikationer på det mesta liksom. Han är mer som "rycka på axlarna", jag vet att han har risk för propp bl a eftersom det finns i släkten, men han är låt gå. What to do dearies? :/
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    Stress?

    Jobbigt hur som helst!

    Min exman, som bara är 27 år, hade ofta det och tydligen fortfarande. Det ökade i takt med att han ökade på olika ansvarsområden inom hans två jobb. Tydligen har det inte blivit bättre nu heller när han startat eget företag - utöver - det han redan har.

    Bröstsmärtor är skrämmande, men ofta beror det på stress, hur man nu kommer över det bara sådär... Ett varmt bad brukade funka för honom iaf, värt att testa?
  6. 3
    Stress?

    Jobbigt hur som helst!

    Min exman, som bara är 27 år, hade ofta det och tydligen fortfarande. Det ökade i takt med att han ökade på olika ansvarsområden inom hans två jobb. Tydligen har det inte blivit bättre nu heller när han startat eget företag - utöver - det han redan har.

    Bröstsmärtor är skrämmande, men ofta beror det på stress, hur man nu kommer över det bara sådär... Ett varmt bad brukade funka för honom iaf, värt att testa?
  7. Medlem sedan
    Oct 2003
    #4
    Ring, de kommer be honom åka in och det bör han...
  8. 4
    Ring, de kommer be honom åka in och det bör han...
  9. monka
    #5
    Till doktorn!! Det kan vara nåt helt simpelt men det går inte att säga utan EKG. Hälsa från syster monka som har det allvarliga röstläget faktiskt.
  10. 5
    Till doktorn!! Det kan vara nåt helt simpelt men det går inte att säga utan EKG. Hälsa från syster monka som har det allvarliga röstläget faktiskt.
  11. Medlem sedan
    Sep 2005
    #6
    stressar eller har ångest över något? annars får han faktist gå till farbror doktorn, sparka han i rumpan
  12. 6
    stressar eller har ångest över något? annars får han faktist gå till farbror doktorn, sparka han i rumpan
  13. Medlem sedan
    Jul 2002
    #7
    Ring! Då menar jag omedelbart och bums.
  14. 7
    Ring! Då menar jag omedelbart och bums.
  15. Medlem sedan
    Nov 2004
    #8
    Han har levt stressigt så länge jag känt honom o det tar sig inte såna här uttryck, det här är fysiskt liksom, han är tungandad också o helt supertrött.
  16. 8
    Han har levt stressigt så länge jag känt honom o det tar sig inte såna här uttryck, det här är fysiskt liksom, han är tungandad också o helt supertrött.
  17. Medlem sedan
    Nov 2004
    #9
    exakt vad jag tycker men han är inte lika övertygad som jag är.
  18. 9
    exakt vad jag tycker men han är inte lika övertygad som jag är.
  19. Medlem sedan
    Nov 2004
    #10
    Stressar jämt, inget nytt under solen direkt o han tar medicin som kan ge rätt allvarliga saker men han säger att magklämmar-doktorn min sagt att hjärtklappningen inte är farlig! JJa, hur mkt jag nu tänker tro på hans idéer.
  20. 10
    Stressar jämt, inget nytt under solen direkt o han tar medicin som kan ge rätt allvarliga saker men han säger att magklämmar-doktorn min sagt att hjärtklappningen inte är farlig! JJa, hur mkt jag nu tänker tro på hans idéer.
  21. Medlem sedan
    Aug 2010
    #11
    Såklart ska han åka in och kolla upp det pronto!, men menar att det inte behöver vara något allvarligt.
  22. 11
    Såklart ska han åka in och kolla upp det pronto!, men menar att det inte behöver vara något allvarligt.
  23. Medlem sedan
    Nov 2004
    #12
    Ska nog ringa sjukvårdsrådgivningen o se vad de vill att vi gör el om vi avvaktar till i morgon, ska tappa upp ett varmt bad åt honom o se vad jag kan göra för att se om det är ngt muskulärt..
  24. 12
    Ska nog ringa sjukvårdsrådgivningen o se vad de vill att vi gör el om vi avvaktar till i morgon, ska tappa upp ett varmt bad åt honom o se vad jag kan göra för att se om det är ngt muskulärt..
  25. Medlem sedan
    Sep 2005
    #13
    Ja ring och prata med dom snälla!

    Sen måste jag säga du gör farligt goda knäck, jag har ätit upp nästan alla, så smaka sambon o nu slås vi om dom sista
  26. 13
    Ja ring och prata med dom snälla!

    Sen måste jag säga du gör farligt goda knäck, jag har ätit upp nästan alla, så smaka sambon o nu slås vi om dom sista
  27. Medlem sedan
    Jan 2004
    #14
    Säg till honom att antingen åker han eller så åker ni andra för att du inte vill hitta honom kall?
  28. 14
    Säg till honom att antingen åker han eller så åker ni andra för att du inte vill hitta honom kall?
  29. Medlem sedan
    Apr 2007
    #15
    Ring! Nu!
  30. 15
    Ring! Nu!
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16

    Kör igång...

    hjärt och lungmaskinen.

    Skämt och sido...låter lite skumt. Har han strul med musklerna i ryggen och fram i bröstkorgen. Om de är spända/stela/krampar så kan de ge upphov till att det känns som man har tryck över bröstet. Annars bör det kollas upp av vårdpersonal.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  32. 16
    Kör igång... hjärt och lungmaskinen.

    Skämt och sido...låter lite skumt. Har han strul med musklerna i ryggen och fram i bröstkorgen. Om de är spända/stela/krampar så kan de ge upphov till att det känns som man har tryck över bröstet. Annars bör det kollas upp av vårdpersonal.
  33. monka
    #17
    Typiskt män. Gud så många såna jag fått övertyga i telen att nä du ska inte vänta till imorgon. Inte en enda kvinna!!
  34. 17
    Typiskt män. Gud så många såna jag fått övertyga i telen att nä du ska inte vänta till imorgon. Inte en enda kvinna!!
  35. Medlem sedan
    Apr 2007
    #18
    Alla män i min närhet är/har varit precis så också!! Varför ÄR män såna....???
  36. 18
    Alla män i min närhet är/har varit precis så också!! Varför ÄR män såna....???
  37. Medlem sedan
    Nov 2010
    #19
    Hade min man efter en stressig period för två år sedan. Han fick vackert åka ambulans in...
  38. 19
    Hade min man efter en stressig period för två år sedan. Han fick vackert åka ambulans in...

Liknande trådar

  1. Tryck över bröstet
    By evajess in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-04-25, 17:34
  2. Tryck under bröstet
    By Marka_83 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-04-24, 12:26
  3. Tryck över bröstet?
    By karo_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-22, 15:45
  4. tryck över bröstet
    By anonymt namn in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-03-07, 18:57
  5. Tryck över bröstet....
    By Malin med L och D in forum _0705 Majbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2007-01-11, 15:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar