Vilka är vi kvar nu?
_1012 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2009
    #1

    Vilka är vi kvar nu?

    Känns som många fått sina guld klimpar nu väl,, vilka är kvar och väntar??
    Känner mig van vid molande mag känsla,, som om mens ska börja,, bara väntar på det ska dra igång ordentligt. Kommer väl bli en chock när det väl gör,, kanske somnar man om och tror man drömmer,, skratt
  2. 1
    Vilka är vi kvar nu? Känns som många fått sina guld klimpar nu väl,, vilka är kvar och väntar??
    Känner mig van vid molande mag känsla,, som om mens ska börja,, bara väntar på det ska dra igång ordentligt. Kommer väl bli en chock när det väl gör,, kanske somnar man om och tror man drömmer,, skratt
  3. Medlem sedan
    Sep 2010
    #2
    Jag är kvar och kommer förmodligen flytta över till januari också... Har bf 30/12 så jag har lite tid kvar.
    Men som du säger, man börjar vänja sig vid alla diverse krämpor i de nedre delarna av magen/midjan området. =)
  4. 2
    Jag är kvar och kommer förmodligen flytta över till januari också... Har bf 30/12 så jag har lite tid kvar.
    Men som du säger, man börjar vänja sig vid alla diverse krämpor i de nedre delarna av magen/midjan området. =)
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    Jag är kvar!!

    35+0 i dag och mensvärk här med. Två veckor till målet, kniper bäst jag kan.
  6. 3
    Jag är kvar!!

    35+0 i dag och mensvärk här med. Två veckor till målet, kniper bäst jag kan.
  7. Medlem sedan
    Mar 2006
    #4
    Jag är kvar...har bf den 23e men går nog över. Sambon tror att bebben kommer nästa helg. Jag tror det inte
  8. 4
    Jag är kvar...har bf den 23e men går nog över. Sambon tror att bebben kommer nästa helg. Jag tror det inte
  9. Medlem sedan
    Jul 2009
    #5
    Som det ser ut ovan,, kanske du snart har din guldklimp i famnen :-))
  10. 5
    Som det ser ut ovan,, kanske du snart har din guldklimp i famnen :-))
  11. Medlem sedan
    Jul 2009
    #6
    Jisses vilka knipövningar du måste köra me,, jädrar va stark du blir där nere ;-)
  12. 6
    Jisses vilka knipövningar du måste köra me,, jädrar va stark du blir där nere ;-)
  13. Medlem sedan
    Jul 2009
    #7
    Ja vi är nära,, men ack nu är det tröttsamt vänta varje dag,,,
  14. 7
    Ja vi är nära,, men ack nu är det tröttsamt vänta varje dag,,,
  15. Medlem sedan
    Mar 2006
    #8
    Ja nu får det hända grejer tycker jag...
  16. 8
    Ja nu får det hända grejer tycker jag...
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Jag är kvar - har bf 28 dec men blir igångsatt om några få dagar :-). Hoppas att det händer något för er andra snart.

    kram!
  18. 9
    Jag är kvar - har bf 28 dec men blir igångsatt om några få dagar :-). Hoppas att det händer något för er andra snart.

    kram!
  19. Medlem sedan
    Feb 2006
    #10

    40 + 3

    och kvar . men med våra två äldsta så gick jag över jätte länge....men det är nu högst 11 dagar kvar!
    Jag får känningar varje dag men det är snabbt övergående!
    När flickorna var på ridning idag så testade vi lite hm hm (prostaglandiner), ursäkta min öppenhet (inte så mkt romantik).

    Hoppas det ploppar ut snar för oss alla!

    Kramar
  20. 10
    40 + 3 och kvar . men med våra två äldsta så gick jag över jätte länge....men det är nu högst 11 dagar kvar!
    Jag får känningar varje dag men det är snabbt övergående!
    När flickorna var på ridning idag så testade vi lite hm hm (prostaglandiner), ursäkta min öppenhet (inte så mkt romantik).

    Hoppas det ploppar ut snar för oss alla!

    Kramar
  21. Medlem sedan
    Jan 2010
    #11
    Jag är också kvar. BF den 23:e, men hoppas lite på att bebben kommer innan dess. Så mysigt att få ha den lille/lilla hemma på jul... Men det blir ju som det blir. Inga tecken på att det skulle dra igång, vad jag kan känna.
  22. 11
    Jag är också kvar. BF den 23:e, men hoppas lite på att bebben kommer innan dess. Så mysigt att få ha den lille/lilla hemma på jul... Men det blir ju som det blir. Inga tecken på att det skulle dra igång, vad jag kan känna.
  23. Medlem sedan
    Nov 2009
    #12
    Jag är också kvar! Har BF om en vecka IDAG! gaah! Trodde det var på gång inatt men min kroppp lurar mig! Inte schysst! SÅ idag har jag storstädat och varit ute på promenad. Har ju samma funderaingar som Cazie. Som förstföderska vet man inte riktigt hur det ska kännas men det går väl som sagt inte att missa
  24. 12
    Jag är också kvar! Har BF om en vecka IDAG! gaah! Trodde det var på gång inatt men min kroppp lurar mig! Inte schysst! SÅ idag har jag storstädat och varit ute på promenad. Har ju samma funderaingar som Cazie. Som förstföderska vet man inte riktigt hur det ska kännas men det går väl som sagt inte att missa
  25. Medlem sedan
    Sep 2010
    #13
    Ja, plötsligt ändrades läget lite. =) Men man vet ju aldrig. Är det något man lärt sig här på aff så är det hur nyckfulla våra kroppar kan vara. =)
    Men hoppas på en bebis före jul är ju inte fel. =)
  26. 13
    Ja, plötsligt ändrades läget lite. =) Men man vet ju aldrig. Är det något man lärt sig här på aff så är det hur nyckfulla våra kroppar kan vara. =)
    Men hoppas på en bebis före jul är ju inte fel. =)
  27. Medlem sedan
    Sep 2009
    #14
    Jag är också kvar, BF 28:e.
    Slemproppen gick för en vecka sen och det är LITE på gång emellanåt, i natt trodde jag verkligen det skulle sätta igång efter timmar av förvärkar men nix...
    Ena stunden känns det som det kan hända när som helst, nästa stund känns det som jag borde ställa in mig på januari...
    Hoppas det snart blir vår tur!
  28. 14
    Jag är också kvar, BF 28:e.
    Slemproppen gick för en vecka sen och det är LITE på gång emellanåt, i natt trodde jag verkligen det skulle sätta igång efter timmar av förvärkar men nix...
    Ena stunden känns det som det kan hända när som helst, nästa stund känns det som jag borde ställa in mig på januari...
    Hoppas det snart blir vår tur!
  29. Medlem sedan
    Jul 2009
    #15
    Håller tummarna för dig att det drar igång,, hoppas du packat klart :-)
  30. 15
    Håller tummarna för dig att det drar igång,, hoppas du packat klart :-)
  31. Medlem sedan
    Jul 2009
    #16
    Skönt läsa några är kvar här,,, kändes som alla börjat föda,, (blir man själv kvar tanke,, *ss)
  32. 16
    Skönt läsa några är kvar här,,, kändes som alla börjat föda,, (blir man själv kvar tanke,, *ss)
  33. Medlem sedan
    Jan 2003
    #17
    Jag är kvar suckar!
    kom hem för nån timme sen från förlossningen efter kontroll hur bisen mår. Å visst den mådde ff bra, vilket ju är jätteskönt, men jag trodde faktiskt dem skulle börja diskutera en igångsättning eftersom jag inte har nåt fostervatten och den inte växer så väldigt mycket. sonens klasskompis mammasom jobbar där trodde definitivt det skulkle komma upp idag, men tji fick jag! Ny tid på tis för ul och flödesmätning
  34. 17
    Jag är kvar suckar!
    kom hem för nån timme sen från förlossningen efter kontroll hur bisen mår. Å visst den mådde ff bra, vilket ju är jätteskönt, men jag trodde faktiskt dem skulle börja diskutera en igångsättning eftersom jag inte har nåt fostervatten och den inte växer så väldigt mycket. sonens klasskompis mammasom jobbar där trodde definitivt det skulkle komma upp idag, men tji fick jag! Ny tid på tis för ul och flödesmätning
  35. Medlem sedan
    Jul 2009
    #18
    Suck,, hoppas diskutionen kommer på tal på tis för dig,,
  36. 18
    Suck,, hoppas diskutionen kommer på tal på tis för dig,,
  37. Medlem sedan
    Nov 2006
    #19
    Jag är kvar. Har bf den 15 men jag tror nog det blir senare. Gick över till igångättning med 1:an och även om det inte behöver betyda något så känns det ändå såm att det kommer ta tid.
    Vi är helt inne på jul här o tänker väldigt lite på att det skall komma en bebis hit Men nu längtar vi efter lillebror!
  38. 19
    Jag är kvar. Har bf den 15 men jag tror nog det blir senare. Gick över till igångättning med 1:an och även om det inte behöver betyda något så känns det ändå såm att det kommer ta tid.
    Vi är helt inne på jul här o tänker väldigt lite på att det skall komma en bebis hit Men nu längtar vi efter lillebror!
  39. Medlem sedan
    May 2006
    #20
    Romantiskt?

    Haha, det var länge sen det var romantiskt, hos oss är numera "färdknäpp" förbjudet att ens nämna.

    Tack och lov att våran är ute så man får tillbaka det roliga i det hela
  40. 20
    Romantiskt?

    Haha, det var länge sen det var romantiskt, hos oss är numera "färdknäpp" förbjudet att ens nämna.

    Tack och lov att våran är ute så man får tillbaka det roliga i det hela
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vilka är kvar?
    By annchen in forum Ordet är fritt
    Svar: 41
    Senaste inlägg: 2011-01-08, 02:13
  2. Vilka är kvar?
    By Stoapb in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-25, 16:13
  3. Vilka har RUL kvar?
    By jen88 in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-20, 15:55
  4. Vilka är kvar?
    By Tinni in forum _0706 Junibarn
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2008-01-14, 13:32
  5. Vilka är kvar nu?
    By Kajsa-Lisa in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2007-12-15, 13:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar