och så var det dags igen
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    och så var det dags igen

    BIM idag, ingen mens ännu iaf. åh vad jag vill att det ska ha gått denna gången, är försök nr 3. Men vågar inte hoppas på nåt, har inte direkt haftnågra symtom, förutom ett akutillamående för några dagar sedan. Killen är så söt, lägger handen på magen varje dag och frågar om jag tror att det blivit nån bebis Ja.. nu håller vi tummarna. Hur tidigt kan man testa om mensen inte ger sig till känna?
  2. 1
    och så var det dags igen BIM idag, ingen mens ännu iaf. åh vad jag vill att det ska ha gått denna gången, är försök nr 3. Men vågar inte hoppas på nåt, har inte direkt haftnågra symtom, förutom ett akutillamående för några dagar sedan. Killen är så söt, lägger handen på magen varje dag och frågar om jag tror att det blivit nån bebis Ja.. nu håller vi tummarna. Hur tidigt kan man testa om mensen inte ger sig till känna?
  3. Medlem sedan
    Aug 2010
    #2
    Du kan väl testa redan idag?? Håller tummarna!
  4. 2
    Du kan väl testa redan idag?? Håller tummarna!
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Ja, det kanske man kan.. Men jag vågar nog inte än, förra gången kom den två dagar sent. Så väntar nog till tisdag, för att slippa för stor besvikelse... Håller tummarna jag med
  6. 3
    Ja, det kanske man kan.. Men jag vågar nog inte än, förra gången kom den två dagar sent. Så väntar nog till tisdag, för att slippa för stor besvikelse... Håller tummarna jag med
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Svårt att inte tänka på det då fram till tisdag Lycka till!!!
  8. 4
    Svårt att inte tänka på det då fram till tisdag Lycka till!!!
  9. Medlem sedan
    Nov 2008
    #5
    hehe jo det är sant... men å andra sidan, tänker jag på det hela tiden ändå :P man är ju lite smått galen..
  10. 5
    hehe jo det är sant... men å andra sidan, tänker jag på det hela tiden ändå :P man är ju lite smått galen..
  11. Medlem sedan
    Sep 2010
    #6
    Det låter ju lovande iaf!
    Det står på testerna att dem ska funka från och med samma dag som BIM.
    Men desto senare man testar desto större chans är det ju att få positivt....
  12. 6
    Det låter ju lovande iaf!
    Det står på testerna att dem ska funka från och med samma dag som BIM.
    Men desto senare man testar desto större chans är det ju att få positivt....
  13. Medlem sedan
    Aug 2010
    #7
    åh vad spännande, hoppas mensen fortsätter hålla sig borta!! min kompis testade positivt 6 dagar före bim, men det är nog rätt ovanligt tror jag...

    massor av lycka till-kramar!
  14. 7
    åh vad spännande, hoppas mensen fortsätter hålla sig borta!! min kompis testade positivt 6 dagar före bim, men det är nog rätt ovanligt tror jag...

    massor av lycka till-kramar!
  15. Medlem sedan
    Nov 2008
    #8
    Igår kväll fick jag en blödning, precis efter vi haft sex. Så vi tänkte att det var kört för denna gången, och under natten hade jag fått en liten brun flytning. Sen har det inte kommit något mer. Nu känner jag mig jätteförvirrad. Först att ställa in sig på att det inte vart nåt, till att inte riktigt veta.. och man vågar ju knappt hoppas.
  16. 8
    Igår kväll fick jag en blödning, precis efter vi haft sex. Så vi tänkte att det var kört för denna gången, och under natten hade jag fått en liten brun flytning. Sen har det inte kommit något mer. Nu känner jag mig jätteförvirrad. Först att ställa in sig på att det inte vart nåt, till att inte riktigt veta.. och man vågar ju knappt hoppas.
  17. Medlem sedan
    Nov 2008
    #9
    är alldeles kallsvettig och illamående.. är nog lite nervös..
  18. 9
    är alldeles kallsvettig och illamående.. är nog lite nervös..
  19. Medlem sedan
    Aug 2010
    #10
    TESTA DIG!!!
  20. 10
    TESTA DIG!!!
  21. Medlem sedan
    Nov 2008
    #11
    Ja... börjar kanske bli läge snart.. men jag är lite chicken ^^
  22. 11
    Ja... börjar kanske bli läge snart.. men jag är lite chicken ^^
  23. Medlem sedan
    Aug 2010
    #12
    nu har du ju gått två dagar över bim, testa dig nu om inte mensen kommit!!
  24. 12
    nu har du ju gått två dagar över bim, testa dig nu om inte mensen kommit!!

Liknande trådar

  1. Nu är det dags igen :)
    By Sofia_N in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 16:32
  2. Dags igen
    By SiPen in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-05, 22:06
  3. Då var det dags igen...
    By Villervalla in forum Änglabarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-12, 10:41
  4. Så var det dags igen
    By fru_bill in forum _05 Höstbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 10:42
  5. Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 19:42
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar