visst kan man söka fp bakåt i tiden
Ordet är fritt
  1. mandelblomma
    #1

    visst kan man söka fp bakåt i tiden

    ska troligen ta ut fp för att kunna omlott gå hemma med killarna nu några veckor och se om det lugnar ner sig med förkylningar....eller kanske kan man till och med vabba - i alla fall om man har intyg från läkare?
    Någon som vet?
  2. 1
    visst kan man söka fp bakåt i tiden ska troligen ta ut fp för att kunna omlott gå hemma med killarna nu några veckor och se om det lugnar ner sig med förkylningar....eller kanske kan man till och med vabba - i alla fall om man har intyg från läkare?
    Någon som vet?
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Ni bör kunna "vabba" med läkarintyg ja.
  4. 2
    Ni bör kunna "vabba" med läkarintyg ja.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Om ni har ett pågående fp-ärende kan ni ansöka bakåt i tiden, annars från anmälningsdatum.

    Med läkarintyg borde man kunna vabba, om det godkänns av FK. Antar att det är ung. som vid sjukskrivning, de kan underkänna läkarens utlåtande. Har man speciellt infektionskänsliga barn borde det juinte vara några problem!
  6. 3
    Om ni har ett pågående fp-ärende kan ni ansöka bakåt i tiden, annars från anmälningsdatum.

    Med läkarintyg borde man kunna vabba, om det godkänns av FK. Antar att det är ung. som vid sjukskrivning, de kan underkänna läkarens utlåtande. Har man speciellt infektionskänsliga barn borde det juinte vara några problem!
  7. mandelblomma
    #4
    nu har vi synkat våra scheman och ser att på tre veckor behöver vi med lite trix bara vabba två dagar, så jag tror vi tar det alternativet.
    Då tror jag inte vi behöver intyg från läkaren
    I morgon och sen en dag nästa vecka.
    Tack
  8. 4
    nu har vi synkat våra scheman och ser att på tre veckor behöver vi med lite trix bara vabba två dagar, så jag tror vi tar det alternativet.
    Då tror jag inte vi behöver intyg från läkaren
    I morgon och sen en dag nästa vecka.
    Tack

Liknande trådar

  1. man får ta f penning bakåt i tiden
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 16:04
  2. Som att flyttas bakåt i tiden!
    By Graboid in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-09-10, 17:13
  3. Hur söka resa ett visst datum?
    By -L8- in forum Resesnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-28, 15:36
  4. Visst kan man söka jobb på ett
    By petronela in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-02-04, 22:27
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar