Inget speciellt,bara onödigt vetande hih
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2005
    #1

    Inget speciellt,bara onödigt vetande hih

    Igår firade jag och mannen 9år och 2årig bröllops dag, jag överraskade mannen med en spökvandring i Gbg och sen avslutades d med 3rätters middag, kan absolut rekommendera spökvandringen, gud så kul vi hade, och kan man leva sig in som jag hehehe,kan d till och med bli lite läbbigt när dom dyker upp 2cm från ansiktet...skådisarna va grymma
    sen när vi kom hem och la oss tyckte jag att kudden va knölig :S och mycket riktigt, d va den!!!...pga av ett härligt litet paket som mannen lagt dit. Jag fick ett L.bagge armband som jag velat ha ett tag såååå lycklig
    denna morgon vaknade jag av att en liten lucia stod och sjöng vid sängkanten,sååå fin va sessan, idag har vi bara varit hemma och jul myst/pysslat, sitter och väntar på mannen så vi kan gå till dagis där dom ska ha lusse firande denna em.
    hur har eran helg och lusse firande varit???
  2. 1
    Inget speciellt,bara onödigt vetande hih Igår firade jag och mannen 9år och 2årig bröllops dag, jag överraskade mannen med en spökvandring i Gbg och sen avslutades d med 3rätters middag, kan absolut rekommendera spökvandringen, gud så kul vi hade, och kan man leva sig in som jag hehehe,kan d till och med bli lite läbbigt när dom dyker upp 2cm från ansiktet...skådisarna va grymma
    sen när vi kom hem och la oss tyckte jag att kudden va knölig :S och mycket riktigt, d va den!!!...pga av ett härligt litet paket som mannen lagt dit. Jag fick ett L.bagge armband som jag velat ha ett tag såååå lycklig
    denna morgon vaknade jag av att en liten lucia stod och sjöng vid sängkanten,sååå fin va sessan, idag har vi bara varit hemma och jul myst/pysslat, sitter och väntar på mannen så vi kan gå till dagis där dom ska ha lusse firande denna em.
    hur har eran helg och lusse firande varit???
  3. Medlem sedan
    Jul 2010
    #2
    grattis i efterskott!!! det låter som att du haft en toppenbröllopsdag!! och vad gulligt av din man att ge dig en present sådär då klappar hjärtat lite extra
  4. 2
    grattis i efterskott!!! det låter som att du haft en toppenbröllopsdag!! och vad gulligt av din man att ge dig en present sådär då klappar hjärtat lite extra
  5. Medlem sedan
    Jul 2010
    #3
    Grattis till en fin man!
    Låter som ni haft en urmysig dag, skönt! Kan behöver nu tycker jag, börjar känna mig stor och otymplig, skönt med lite pepp då.
  6. 3
    Grattis till en fin man!
    Låter som ni haft en urmysig dag, skönt! Kan behöver nu tycker jag, börjar känna mig stor och otymplig, skönt med lite pepp då.
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Stort grattis! vilken underbar/underbara dagar ni har haft Vart i götet anordnas vandringen?
  8. 4
    Stort grattis! vilken underbar/underbara dagar ni har haft Vart i götet anordnas vandringen?
  9. Medlem sedan
    Sep 2005
    #5
    Mitt i Gbg! Man samlas på Gustav adolfs torg och sen går man runt gamla kronhuset, och sen avslutar man med middag inne vid kronhuset, dom har även en spökvagn om man inte vill traska runt, den hämtar själar på drottningtorget tror ja
  10. 5
    Mitt i Gbg! Man samlas på Gustav adolfs torg och sen går man runt gamla kronhuset, och sen avslutar man med middag inne vid kronhuset, dom har även en spökvagn om man inte vill traska runt, den hämtar själar på drottningtorget tror ja

Liknande trådar

  1. Inget speciellt...bara skrivsugen
    By Kakan77 in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-07-16, 19:20
  2. Vill inget speciellt, bara så glad
    By anonymt namn in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-08-22, 22:14
  3. Och i avd onödigt vetande!?!?
    By baskagge in forum Singelmingel
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 19:00
  4. onödigt vetande :-)
    By Christine, 6barnsmor in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 23:00
  5. BB-Per! *onödigt vetande*
    By lulu in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-30, 22:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar