Nu dör jag inte längre!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Nu dör jag inte längre!

    Det har stigit till -26 och vi har strålande sooool!

    Men nästa vecka så tar jag nog och gör en tripp till era alla nedåt i landet. Hälsar på en om dagen tills det blivit lite varmare här hemma (Jämtland)

    Smart som tusan att jag nyss tog en dusch och tvättade håret, när jag ska åka om en halvtimme Ännu mer tur att jag har sådär tjockt hår som tar 1-2 dagar på sig att bli riktigt torrt. Gah!
  2. 1
    Nu dör jag inte längre! Det har stigit till -26 och vi har strålande sooool!

    Men nästa vecka så tar jag nog och gör en tripp till era alla nedåt i landet. Hälsar på en om dagen tills det blivit lite varmare här hemma (Jämtland)

    Smart som tusan att jag nyss tog en dusch och tvättade håret, när jag ska åka om en halvtimme Ännu mer tur att jag har sådär tjockt hår som tar 1-2 dagar på sig att bli riktigt torrt. Gah!
  3. Medlem sedan
    Sep 2006
    #2
    Det finns en bäddsoffa i Göteborg som kan husera dig minst en natt (lätt)


    komsikomsi
  4. 2
    Det finns en bäddsoffa i Göteborg som kan husera dig minst en natt (lätt)


    komsikomsi
  5. Medlem sedan
    Apr 2007
    #3
    Mössa mössa mössa! Jag har gjort samma misstag ett (större) antal gånger själv... Skönt med sol, här är det också finfint!
    **you shall not hate in your heart**
  6. 3
    Mössa mössa mössa! Jag har gjort samma misstag ett (större) antal gånger själv... Skönt med sol, här är det också finfint!
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    Åh, tack!! Då vill jag åka karusell också! *hoppas, stampar och tjatar!*
  8. 4
    Åh, tack!! Då vill jag åka karusell också! *hoppas, stampar och tjatar!*
  9. Medlem sedan
    Aug 2010
    #5
    Åh, tack!! Då vill jag åka karusell också! *hoppas, stampar och tjatar!*
  10. 5
    Åh, tack!! Då vill jag åka karusell också! *hoppas, stampar och tjatar!*
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    Alltid mössa!! Och täckbralla och fleece och halsduk och dubbla vantar och fårskinn i bilen och stolsvärme och och och....
  12. 6
    Alltid mössa!! Och täckbralla och fleece och halsduk och dubbla vantar och fårskinn i bilen och stolsvärme och och och....
  13. Medlem sedan
    Sep 2006
    #7
    ja, ja okej, du FÅR åka karusell... du behöver inte tjata så


    fast de flesta vuxenåken är stängda på vintern... solly, men du kan få åka ponnykarusellen med min son, där åker vuxna gratis med... och farfars bilar (lugn, bara lugn, det finns två rattar, med rattmuff!! så du kan oxå köra bilen) Sen finns kaffekopparna där du kan åka med sonen och tja, några till... blir det bra?!

  14. 7
    ja, ja okej, du FÅR åka karusell... du behöver inte tjata så


    fast de flesta vuxenåken är stängda på vintern... solly, men du kan få åka ponnykarusellen med min son, där åker vuxna gratis med... och farfars bilar (lugn, bara lugn, det finns två rattar, med rattmuff!! så du kan oxå köra bilen) Sen finns kaffekopparna där du kan åka med sonen och tja, några till... blir det bra?!

  15. Medlem sedan
    Aug 2010
    #8
    I will love it!
  16. 8
    I will love it!
  17. Medlem sedan
    Sep 2006
    #9
    kåmzikåmzi!



    när kommer du?! jag kanske bör berätta för mannen att jag bjuder hem kvinnfolk som ska bo här
  18. 9
    kåmzikåmzi!



    när kommer du?! jag kanske bör berätta för mannen att jag bjuder hem kvinnfolk som ska bo här
  19. Medlem sedan
    Aug 2010
    #10
    Jag tänkte att nästa fredag blir lagom, men jag måste nog förvarna min man också om att han och barnen blir ensam över jul
  20. 10
    Jag tänkte att nästa fredag blir lagom, men jag måste nog förvarna min man också om att han och barnen blir ensam över jul
  21. Medlem sedan
    May 2004
    #11

    Brrrr.....

    fy farao, jag fryser bara av att läsa vad du skriver. Bättre ni flyttar till småland...baaaaaraaaa -6 här.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  22. 11
    Brrrr..... fy farao, jag fryser bara av att läsa vad du skriver. Bättre ni flyttar till småland...baaaaaraaaa -6 här.
  23. Medlem sedan
    Sep 2006
    #12
    förlåt, gick på lunch, helt okej med den tiden för oss oxå, men jag varnar dig, vi är en julfri zon.

    Så om du är helt inlöööv med säsongen, så kanske du ska komma efteråt?!
  24. 12
    förlåt, gick på lunch, helt okej med den tiden för oss oxå, men jag varnar dig, vi är en julfri zon.

    Så om du är helt inlöööv med säsongen, så kanske du ska komma efteråt?!
  25. Medlem sedan
    Apr 2007
    #13
    **you shall not hate in your heart**
  26. 13
  27. Medlem sedan
    Apr 2008
    #14
    JAg har en fantastiskt supermöjssa, tjockt skicnn ohc vaderad, och den håller huvudet så varmt, så även om håret är blött så kan jag gå ut mitt i vintern

    Fast när jag tar av mössan någera timmar senare, så är håret fortfarande fuktigt. lite skumt,men nej, det är _inte_ plast i mössan!
  28. 14
    JAg har en fantastiskt supermöjssa, tjockt skicnn ohc vaderad, och den håller huvudet så varmt, så även om håret är blött så kan jag gå ut mitt i vintern

    Fast när jag tar av mössan någera timmar senare, så är håret fortfarande fuktigt. lite skumt,men nej, det är _inte_ plast i mössan!

Liknande trådar

  1. Kan inte gå längre!?!?
    By matildas_mamma in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-01-13, 08:52
  2. Nu går det inte längre att
    By A_Cei in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 06:55
  3. Hej,vet inte längre ....
    By pinja in forum Försöker bli med barn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-09-02, 11:15
  4. åå nu kan man väl inte se längre
    By -mea- in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 21:24
  5. Nån mer än jag som inte längre...
    By En till 14/2? in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 07:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar