Ljud
_1010 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Ljud

    Min lille har så gulliga ljud för sig! Han säger mä, lä, nä och nästan maamaa ;-)
    sen alla oooh, mmm, eeeeh och agooouuu också :-)
    vad säger era?
  2. 1
    Ljud Min lille har så gulliga ljud för sig! Han säger mä, lä, nä och nästan maamaa ;-)
    sen alla oooh, mmm, eeeeh och agooouuu också :-)
    vad säger era?
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Här är det mest aaaoo och ääärrr som går att tyda! Vi väntar just nu på att detta språng (8 v) ska ta slut så att vi får tillbaka den glada lilla Minna igen! Men visst är det kul när dom pratar med en!
  4. 2
    Här är det mest aaaoo och ääärrr som går att tyda! Vi väntar just nu på att detta språng (8 v) ska ta slut så att vi får tillbaka den glada lilla Minna igen! Men visst är det kul när dom pratar med en!
  5. Medlem sedan
    Jun 2008
    #3
    Så mysigt! Här blir det ofta långa meningar blandat med höga glädjetjut. Ibland tittar hon förvånat då hon lyckats tjuta extra högt
  6. 3
    Så mysigt! Här blir det ofta långa meningar blandat med höga glädjetjut. Ibland tittar hon förvånat då hon lyckats tjuta extra högt
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Här har vi en som ofta säger "heeej".. så gulligt!
  8. 4
    Här har vi en som ofta säger "heeej".. så gulligt!
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    Va gulligt! Här är det mest små glädjeskrik när han är glad och ouuuu, aooooo. Älskar när han pratar! Senaste påhittet är dock att sprattla för fullt när jag bär honom så det knappt går att hålla...
  10. 5
    Va gulligt! Här är det mest små glädjeskrik när han är glad och ouuuu, aooooo. Älskar när han pratar! Senaste påhittet är dock att sprattla för fullt när jag bär honom så det knappt går att hålla...
  11. Medlem sedan
    Nov 2008
    #6
    Ja, här slängs det lite kors och tvärs med kroppen, så man får passa... Han har börjat suga på sin underläpp också, ser för pluttigt ut :-)
  12. 6
    Ja, här slängs det lite kors och tvärs med kroppen, så man får passa... Han har börjat suga på sin underläpp också, ser för pluttigt ut :-)
  13. Medlem sedan
    Nov 2008
    #7
    Min säger neee-ej! :-)
  14. 7
    Min säger neee-ej! :-)

Liknande trådar

  1. På tal om ljud
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-02-19, 12:55
  2. Nya ljud
    By Lollo_77 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-11-09, 15:25
  3. Nya ljud
    By zandran in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-06-09, 10:40
  4. ljud?
    By undrar bara in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-17, 13:09
  5. Nya ljud
    By Annika med 3 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 10:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar