Vad ger ni era män i julklapp?
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    Vad ger ni era män i julklapp?

    Vad ska jag hitta på? Det får kosta max 300:- Han är teknikfreak, klättrar, cyklar och fotar men allt sådant är han noga och kunnig om, svårt köpa ngt då. Funderar lite på en bok eller tidningar eller halskedja (för dyrt). Tips? Vad ger ni era män?
  2. 1
    Vad ger ni era män i julklapp? Vad ska jag hitta på? Det får kosta max 300:- Han är teknikfreak, klättrar, cyklar och fotar men allt sådant är han noga och kunnig om, svårt köpa ngt då. Funderar lite på en bok eller tidningar eller halskedja (för dyrt). Tips? Vad ger ni era män?
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    samma här.. man har ju inte bästa ekonomin nu
    Vi har aldrig lämnat bort våran 8månaders tös, vart hos mormor nångång när jag handlat o så bara..
    Så jag har köpt ett uppläggningsfat i hjärta och på det tänkte jag lägga allt sådant som jag vet att han älskar (han är ett litet fikamonster min pöjk:P) tex saffransbullar, gelehjärtan, chokladbollar m.m. och i mitten har jag ett kort där det står på baksidan att vi har en barnfri dag tillsammans då bara han och jag kan umgås, göra precis vad han vill.. då vår tös får vara med mormor.. Kanske låter tråkigt men har idé torka och vi har ju inte umgåtts på tu man hand på 8månader så kanske lite mysigt..
    Sen får han en tshirt med fot o handavtryck och en lovetavla med ett foto på honom o nea från bb av våran dotter då..
  4. 2
    samma här.. man har ju inte bästa ekonomin nu
    Vi har aldrig lämnat bort våran 8månaders tös, vart hos mormor nångång när jag handlat o så bara..
    Så jag har köpt ett uppläggningsfat i hjärta och på det tänkte jag lägga allt sådant som jag vet att han älskar (han är ett litet fikamonster min pöjk:P) tex saffransbullar, gelehjärtan, chokladbollar m.m. och i mitten har jag ett kort där det står på baksidan att vi har en barnfri dag tillsammans då bara han och jag kan umgås, göra precis vad han vill.. då vår tös får vara med mormor.. Kanske låter tråkigt men har idé torka och vi har ju inte umgåtts på tu man hand på 8månader så kanske lite mysigt..
    Sen får han en tshirt med fot o handavtryck och en lovetavla med ett foto på honom o nea från bb av våran dotter då..
  5. Medlem sedan
    Jun 2010
    #3
    Kolla om du hittar en prenumeration på en tekniktidning. Sådant brukar uppskattas.
    Från januari ska min sambo vara föräldraledig och då han har lite dålig hälsa och inte orkar med så mycket så kommer jag ge honom städhjälp varannan vecka i julklapp. Det blir ju lite till mig också.
  6. 3
    Kolla om du hittar en prenumeration på en tekniktidning. Sådant brukar uppskattas.
    Från januari ska min sambo vara föräldraledig och då han har lite dålig hälsa och inte orkar med så mycket så kommer jag ge honom städhjälp varannan vecka i julklapp. Det blir ju lite till mig också.
  7. Medlem sedan
    Feb 2008
    #4
    Här blir det standard paketen. Strumpor och kallingar...
    Har lyxat till det i år med att köpa en stor låda med salmiakgodis oxå.
    Själv kommer jag troligen inte få någonting av honom. Vi har aldrig varit mycket för att ge varandra paket utan det vi vill ha köper vi själva.
    Fast jag fick ett nytt köksbord och stolar av mina föräldrar Super fint i köket nu och alla kommer få plats på nyår!
  8. 4
    Här blir det standard paketen. Strumpor och kallingar...
    Har lyxat till det i år med att köpa en stor låda med salmiakgodis oxå.
    Själv kommer jag troligen inte få någonting av honom. Vi har aldrig varit mycket för att ge varandra paket utan det vi vill ha köper vi själva.
    Fast jag fick ett nytt köksbord och stolar av mina föräldrar Super fint i köket nu och alla kommer få plats på nyår!
  9. Medlem sedan
    Dec 2009
    #5
    Jag tänkte ge min karl en begagnad bärmes, för att bära runt ungen på ryggen i skogen t.ex
    Hittade en bra för 300.
  10. 5
    Jag tänkte ge min karl en begagnad bärmes, för att bära runt ungen på ryggen i skogen t.ex
    Hittade en bra för 300.
  11. Medlem sedan
    Aug 2009
    #6
    Min man får en ny plånbok, varma skinnhanskar och en canvastavla med en bild på han och Tage. Canvastavlor kostar kring 300.
  12. 6
    Min man får en ny plånbok, varma skinnhanskar och en canvastavla med en bild på han och Tage. Canvastavlor kostar kring 300.
  13. Medlem sedan
    Dec 2009
    #7
    Har du nåt tips på billiga, snabba och bra firmor som gör canvastavlor? Hittade en billig i Göteborg, men fick veta idag att jag inte skulle få dem förrän i mars!
  14. 7
    Har du nåt tips på billiga, snabba och bra firmor som gör canvastavlor? Hittade en billig i Göteborg, men fick veta idag att jag inte skulle få dem förrän i mars!
  15. Medlem sedan
    Jun 2006
    #8
    hä, här blir det så fantasifullt som en tröja från dressman.. fast å andra sidan så köpte vi en gemensam julklapp till oss själva (startpaketet till ps3 move!) och sa att vi inte skulle köpa nåt till oss alls, som vanligt gick det inte att hålla sig helt
  16. 8
    hä, här blir det så fantasifullt som en tröja från dressman.. fast å andra sidan så köpte vi en gemensam julklapp till oss själva (startpaketet till ps3 move!) och sa att vi inte skulle köpa nåt till oss alls, som vanligt gick det inte att hålla sig helt
  17. Medlem sedan
    Aug 2009
    #9
    Jag beställde från Japanfoto förra veckan och ska hämta den i butik. Fujifilm borde kunna fixa det snabbt också.
  18. 9
    Jag beställde från Japanfoto förra veckan och ska hämta den i butik. Fujifilm borde kunna fixa det snabbt också.
  19. Medlem sedan
    Aug 2009
    #10
    Fujifilm har leverans på 10 vardagar och skickar det med paket.
    http://www.fujidirekt.se/asp/_produc...vas/canvas.asp
  20. 10
    Fujifilm har leverans på 10 vardagar och skickar det med paket.
    http://www.fujidirekt.se/asp/_produc...vas/canvas.asp

Liknande trådar

  1. Min julklapp!
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 14:25
  2. Vad ger ni er man i julklapp?
    By -Catharina- in forum _1106 Junibarn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-12-16, 12:21
  3. julklapp???
    By -AT- in forum _0706 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 23:08
  4. Julklapp??
    By caet in forum Hem & fritid
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 11:34
  5. vad i julklapp
    By petrapeps in forum _95 Alla barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-16, 09:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar