Äntligen fredag äntligen.. ♥
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Äntligen fredag äntligen.. ♥

    Hur skönt är inte det alltså?
    Har ni några speciella eller ospeciella planer för dagen?

    I dag har jag bestämt mig, jag ska resa mig upp och göra de där sakerna som tynger mig som jag egentligen inte orkar ta tag i.

    För att: Det blir bättre sedan.

    Först upp på dagens lista är telefonsamtal
    - Fk (håll undan telefonköerna alltså )
    - revisorn
    - och ett dussin samtal till som gäller kassörsfix


    Jag har hunnit handla lite redan så middagsplanen är klar. Skönt.
    ~ Tindra 2003 ~
    ~ Eli 2006 ~
    ~ bonusen Alvar 2006 ~
    ~ Tilde 2010 ~

    I wish I was a glow worm
    A glow worm´s never glum
    `Cos how can you be grumpy
    When the sun shines out you bum
  2. 1
    Äntligen fredag äntligen.. ♥ Hur skönt är inte det alltså?
    Har ni några speciella eller ospeciella planer för dagen?

    I dag har jag bestämt mig, jag ska resa mig upp och göra de där sakerna som tynger mig som jag egentligen inte orkar ta tag i.

    För att: Det blir bättre sedan.

    Först upp på dagens lista är telefonsamtal
    - Fk (håll undan telefonköerna alltså )
    - revisorn
    - och ett dussin samtal till som gäller kassörsfix


    Jag har hunnit handla lite redan så middagsplanen är klar. Skönt.
  3. Medlem sedan
    Jun 2002
    #2
    Det är sååå najs såå Fast önskar kl var 17:00 nu.. Själv blir det jobba hele dagen och sen kaanske ikväll blir det lite måla väggar.. Får se om ork/lust finnes...
  4. 2
    Det är sååå najs såå Fast önskar kl var 17:00 nu.. Själv blir det jobba hele dagen och sen kaanske ikväll blir det lite måla väggar.. Får se om ork/lust finnes...
  5. Medlem sedan
    Apr 2002
    #3
    Jo jag ska ta fasteblodprov snart... sen ska jag och mor fika.. Det ska bli gott . Snöar gör det här... Sen ska jag och sambon köpa skidor till honom... Städa var det på schemat oxå.. hmm. äta middag.
  6. 3
    Jo jag ska ta fasteblodprov snart... sen ska jag och mor fika.. Det ska bli gott . Snöar gör det här... Sen ska jag och sambon köpa skidor till honom... Städa var det på schemat oxå.. hmm. äta middag.
  7. monka
    #4
    Ja äntligen
    jag ska tvätta det sista och packa det sista. Handla lite så jag kan bjuda flyttkillarna på middag när de kommmer. Förbereda den maten ska jag med. Kanske börja städa ur också... Annars städar jag på söndag. Det är ju inte så stort här.
  8. 4
    Ja äntligen
    jag ska tvätta det sista och packa det sista. Handla lite så jag kan bjuda flyttkillarna på middag när de kommmer. Förbereda den maten ska jag med. Kanske börja städa ur också... Annars städar jag på söndag. Det är ju inte så stort här.
  9. Medlem sedan
    May 2005
    #5
    Det går så fort, lite för fort, så jag vet inte om jag är så jätteglad egentligen. Fast det går ju inte att göra något åt, så det är väl bara att se glad ut...

    Jag ska jobba, åka in till stan (Stockholm, den riktiga staden alltså) och äta en lunch med lite folk, åka tillbaka och jobba lite till. Sedan blir det nog hämtmat till middag och TV till aftonen. Kanske någon julklapp jag borde köpa också...
  10. 5
    Det går så fort, lite för fort, så jag vet inte om jag är så jätteglad egentligen. Fast det går ju inte att göra något åt, så det är väl bara att se glad ut...

    Jag ska jobba, åka in till stan (Stockholm, den riktiga staden alltså) och äta en lunch med lite folk, åka tillbaka och jobba lite till. Sedan blir det nog hämtmat till middag och TV till aftonen. Kanske någon julklapp jag borde köpa också...
  11. Medlem sedan
    Jan 2001
    #6
    Det låter bra. Då har du helgen fri sen!
    Jag ska göra färdigt Gretahs mössa som hon har beställt. Och så ska jag fika med en kompis och kolla tyger på stan. Baka något kanske?
  12. 6
    Det låter bra. Då har du helgen fri sen!
    Jag ska göra färdigt Gretahs mössa som hon har beställt. Och så ska jag fika med en kompis och kolla tyger på stan. Baka något kanske?
  13. Medlem sedan
    Jun 2003
    #7
    Snart så! Dagen kommer att gå fort, lika bästa jag sätter fart här.. hihi
    Var håller du på att måla någonstans?
  14. 7
    Snart så! Dagen kommer att gå fort, lika bästa jag sätter fart här.. hihi
    Var håller du på att måla någonstans?
  15. Medlem sedan
    Oct 1999
    #8
    Skitaskönt är det, jag håller med! Jag har två barn här hemma som är lediga...eller, skolbarnet var så lös i magen så hon fick vara hemma. Så nu kan jag inte göra det jag skulle, dvs köpa några klappar åt dem från farmor och farfar...
  16. 8
    Skitaskönt är det, jag håller med! Jag har två barn här hemma som är lediga...eller, skolbarnet var så lös i magen så hon fick vara hemma. Så nu kan jag inte göra det jag skulle, dvs köpa några klappar åt dem från farmor och farfar...
  17. Medlem sedan
    Jun 2003
    #9
    Åh så får du sällskap på skidorna i vinter..? Smart!

    Städa, ja det kanske man kan klämma in också.
  18. 9
    Åh så får du sällskap på skidorna i vinter..? Smart!

    Städa, ja det kanske man kan klämma in också.
  19. Medlem sedan
    Sep 2005
    #10
    Bra! duktig du ör! det är så skönt att få det där som ligger och gnager i huvudet bort bort bort!

    Här är inga speciela planer, handla, långpromis med hundarna sen bara slappa fasen
  20. 10
    Bra! duktig du ör! det är så skönt att få det där som ligger och gnager i huvudet bort bort bort!

    Här är inga speciela planer, handla, långpromis med hundarna sen bara slappa fasen
  21. Medlem sedan
    Jun 2003
    #11
    Åh flytttime?
    Stort lycka till!
  22. 11
    Åh flytttime?
    Stort lycka till!
  23. Medlem sedan
    Aug 1999
    #12
    Älskar fredagar! Finns det nån bättre dag på veckan?
    Själv har jag en tom helg. Ikväll ska vi klä granen och i morgon
  24. 12
    Älskar fredagar! Finns det nån bättre dag på veckan?
    Själv har jag en tom helg. Ikväll ska vi klä granen och i morgon
  25. Medlem sedan
    Jun 2003
    #13
    Ja det är lite dubbelt, det där med tid. Man får försöka njuta av det som är helt enkelt. Det låter som en granska skön dag. Går det något bra på tv i kväll?
  26. 13
    Ja det är lite dubbelt, det där med tid. Man får försöka njuta av det som är helt enkelt. Det låter som en granska skön dag. Går det något bra på tv i kväll?
  27. monka
    #14
    Tack möblerna åker i helgen och jag på julafton. Oroar mig lite för det är snöstorm där killarna bor... Min bästa killkompis och hans bror fixar åt mig. Sååå glad!!
  28. 14
    Tack möblerna åker i helgen och jag på julafton. Oroar mig lite för det är snöstorm där killarna bor... Min bästa killkompis och hans bror fixar åt mig. Sååå glad!!
  29. Medlem sedan
    Jun 2003
    #15
    Åh, supermysigt!
    Om du råkar snubbla över något fiiint fleese tyg i kanske brunt/lite rosa (fäckigt kanske) kan du väl hojta? Här i stan hade de bara blaffiga traktor mönster på fleesen.

    Jag måste byta garnnystan i babymössaprojektet, det tog visst slut..
  30. 15
    Åh, supermysigt!
    Om du råkar snubbla över något fiiint fleese tyg i kanske brunt/lite rosa (fäckigt kanske) kan du väl hojta? Här i stan hade de bara blaffiga traktor mönster på fleesen.

    Jag måste byta garnnystan i babymössaprojektet, det tog visst slut..
  31. Medlem sedan
    Jun 2002
    #16
    dotterns rum hålalr jag på med.. Har ju först slitit mitt hår med den här renoveringstapeten som inte ville fastna.. och nu målar jag väggarna,,
  32. 16
    dotterns rum hålalr jag på med.. Har ju först slitit mitt hår med den här renoveringstapeten som inte ville fastna.. och nu målar jag väggarna,,
  33. Medlem sedan
    Aug 1999
    #17
    oj då. Man ska bara göra en sak åt gången men fortsättning kommer här.
    imorgon ska vi göra julgodis. Lite städning skulle behövas och lite handling så jag kan förbereda lite inför julafton.
    Sen ska jag göra absolut ingenting - ja lite pulkaåkning kan det ju bli förståss men det står ju på nöjeslistan s a s
  34. 17
    oj då. Man ska bara göra en sak åt gången men fortsättning kommer här.
    imorgon ska vi göra julgodis. Lite städning skulle behövas och lite handling så jag kan förbereda lite inför julafton.
    Sen ska jag göra absolut ingenting - ja lite pulkaåkning kan det ju bli förståss men det står ju på nöjeslistan s a s
  35. Medlem sedan
    May 2005
    #18
    Det gör det säkert inte. Fredag är sämsta TV-kvällen på hela veckan. Jag fattar inte det alls.
  36. 18
    Det gör det säkert inte. Fredag är sämsta TV-kvällen på hela veckan. Jag fattar inte det alls.
  37. Medlem sedan
    Jun 2003
    #19
    näe, det är svårt att smyga med sånt.. Men men det finns väl tid än? :P
    Vi är inte ens halvfärdiga här.
  38. 19
    näe, det är svårt att smyga med sånt.. Men men det finns väl tid än? :P
    Vi är inte ens halvfärdiga här.
  39. Medlem sedan
    Jun 2003
    #20
    Ja jag såg att det var ett elände..
    Easycover tyckte jag var skitbra faktiskt. Ja efter 20 minute när jag faktiskt upptäckte att det var nog glasfibrer i den och satte på mig handskar..
    Vad blir det för färg?
  40. 20
    Ja jag såg att det var ett elände..
    Easycover tyckte jag var skitbra faktiskt. Ja efter 20 minute när jag faktiskt upptäckte att det var nog glasfibrer i den och satte på mig handskar..
    Vad blir det för färg?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Äntligen fredag! :)
    By emsan... in forum Singelmingel
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-11-14, 12:40
  2. Så var det äntligen fredag!!!
    By --Ia-- in forum Mat & dryck
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-04-17, 19:19
  3. Äntligen Fredag
    By Astaldoundome in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-03-28, 19:40
  4. Äntligen är det fredag
    By camilla_73 in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 07:19
  5. Äntligen fredag!
    By Kristina i Zürich in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-24, 10:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar