Lugnt här på forumet!
_0909 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Lugnt här på forumet!

    Hur är det i alla stugor och hus? Lyser flitens lampa över er och ni fixar för fullt inför julen allihop? Det är iaf inga nya inlägg på länge! -Och jag är inte så bra på det heller just nu!
    Hoppas iaf att ni alla har det bra! Det har vi. Alla julklappar är fixade (men inte inslagna! Bara det tar ju lång tid!), men jag har allt annat kvar att göra. Vägrar stressa sönder mig inför julen, så storstädning med en 1-åring är inte att tänka på (och inte utan 1-åringen heller vill jag säga!), men en kaka ska bakas, duschen ska städas julklappar slås in osv. Jag kommer inte att behöva rulla tummarna fram till jul!
    Som sagt: Hoppas ni har det bra allihop!
  2. 1
    Lugnt här på forumet! Hur är det i alla stugor och hus? Lyser flitens lampa över er och ni fixar för fullt inför julen allihop? Det är iaf inga nya inlägg på länge! -Och jag är inte så bra på det heller just nu!
    Hoppas iaf att ni alla har det bra! Det har vi. Alla julklappar är fixade (men inte inslagna! Bara det tar ju lång tid!), men jag har allt annat kvar att göra. Vägrar stressa sönder mig inför julen, så storstädning med en 1-åring är inte att tänka på (och inte utan 1-åringen heller vill jag säga!), men en kaka ska bakas, duschen ska städas julklappar slås in osv. Jag kommer inte att behöva rulla tummarna fram till jul!
    Som sagt: Hoppas ni har det bra allihop!
  3. Medlem sedan
    Dec 2009
    #2
    Hehe jag försöker att inte svara på trådar.. för jag verkar döda alla trådar jag svara i.
  4. 2
    Hehe jag försöker att inte svara på trådar.. för jag verkar döda alla trådar jag svara i.

Liknande trådar

  1. Lugnt lugnt lugnt Spark
    By Annanym in forum _1003 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-05, 07:06
  2. Vad är det här forumet
    By Marlonda in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 21:42
  3. Ny på forumet
    By marie71 in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-07-23, 11:28
  4. Ny På Forumet!
    By madde87 in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-05-27, 11:30
  5. Ny i forumet
    By aimee in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 20:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar