en 1 åring
_0912 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2009
    #1

    en 1 åring

    Idag blev Liam 1 år Jag kan knappt fatta att det nu är ett år sedan dom snittade mig och plockade ut vår underbaring. Känns väldigt häftigt att ha en så stor kille här hemma! Så mycket har hänt under detta året och han kommer bara fortsätta att förvåna och överraska oss genom hela livet. Vår underbaring
  2. 1
    en 1 åring Idag blev Liam 1 år Jag kan knappt fatta att det nu är ett år sedan dom snittade mig och plockade ut vår underbaring. Känns väldigt häftigt att ha en så stor kille här hemma! Så mycket har hänt under detta året och han kommer bara fortsätta att förvåna och överraska oss genom hela livet. Vår underbaring
  3. Medlem sedan
    Oct 2008
    #2
    Stort grattis ) visst har det gått galet snabbt!!
    Samtidigt som man inte kan fatta att det har gått ett helt år så kan jag knappt minnas hur livet var innan jag blev mamma.. Hur kan det ha funnits en värld utan våra små??
  4. 2
    Stort grattis ) visst har det gått galet snabbt!!
    Samtidigt som man inte kan fatta att det har gått ett helt år så kan jag knappt minnas hur livet var innan jag blev mamma.. Hur kan det ha funnits en värld utan våra små??
  5. Medlem sedan
    Oct 2008
    #3
    Grattis till Liam. Den 18:e blev vår lilla tjej 1 år hon också. Inte klokt vad tiden rullar fort fram. Tycker det var nyss vi kom hem från BB med ett litet knyte. Men nu är det ingen bebis vi har längre utan en liten 1-åring. Stora tjejen.
  6. 3
    Grattis till Liam. Den 18:e blev vår lilla tjej 1 år hon också. Inte klokt vad tiden rullar fort fram. Tycker det var nyss vi kom hem från BB med ett litet knyte. Men nu är det ingen bebis vi har längre utan en liten 1-åring. Stora tjejen.
  7. Medlem sedan
    Sep 2001
    #4
    stort stort grattis från oss och en till nybliven 1 åring, kram
  8. 4
    stort stort grattis från oss och en till nybliven 1 åring, kram

Liknande trådar

  1. Boktips till 8-åring och 6-åring
    By Stella** in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-10-03, 11:06
  2. Lektips 4-åring och 1,5-åring? (långt)
    By Gaaah in forum Föräldraskap
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-31, 21:39
  3. Med en 9-åring o en 5-åring - veckopeng
    By Lopi1 in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2008-10-02, 10:41
  4. 5-åring som en 2-åring igen?
    By rådvill... in forum Föräldraskap
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-12-14, 09:13
  5. Mamma, pappa, 3-åring + 1-åring!
    By Mamman in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 19:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar