vilken grupp tillhör jag?
_1108 Augustibarn
  1. Anonym
    #1

    vilken grupp tillhör jag?

    om jag är i v 8+5 tillhör jag denna gruppen då eller i septembergruppen? ska på mitt första riktiga inskrivningsbesök till BM den 10 Jan
  2. 1
    vilken grupp tillhör jag? om jag är i v 8+5 tillhör jag denna gruppen då eller i septembergruppen? ska på mitt första riktiga inskrivningsbesök till BM den 10 Jan
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    Snarare juligruppen i så fall... Du borde väl ha beräknad förlossning kring 28 juli eller nåt sånt. Med du får gärna hänga här också, om du vill... Risken är ju stor att man går över ett par dagar.
  4. 2
    Snarare juligruppen i så fall... Du borde väl ha beräknad förlossning kring 28 juli eller nåt sånt. Med du får gärna hänga här också, om du vill... Risken är ju stor att man går över ett par dagar.
  5. Anonym
    #3
    Ok, ja det har du kanske rätt i Vad kul att få ett sommarbarn men oavsett så hoppas jag på en fin dag när det kommer. Ja jag är gärna här också Tack för svar
  6. 3
    Ok, ja det har du kanske rätt i Vad kul att få ett sommarbarn men oavsett så hoppas jag på en fin dag när det kommer. Ja jag är gärna här också Tack för svar
  7. Medlem sedan
    Dec 2010
    #4
    Jag är nog på precis samma datum och anser mig höra hit? Jag fick också en väldigt sen inskrivningstid.
  8. 4
    Jag är nog på precis samma datum och anser mig höra hit? Jag fick också en väldigt sen inskrivningstid.

Liknande trådar

  1. Vilken kultur tillhör du?
    By Achelois in forum Ordet är fritt
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-09-08, 07:08
  2. Vilken klan tillhör du? Vilken stam?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-06-22, 19:22
  3. v10+3..tillhör jag denna grupp
    By anonymt namn in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-08-28, 18:06
  4. vilken a-kassa tillhör jag?
    By SeJu in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-29, 21:51
  5. kanske tillhör denna grupp om
    By nedstämd in forum Många barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 10:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar