Snart julafton
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2009
    #1

    Snart julafton

    Hur mår alla i juletiden?

    Här i norrland så har vi det bra förutom att Harry är inne i en orolig period. Så fort jag lämnar rummet så skriker han.

    Nu ligger han i soffan och sover, jag vid datorn. Gick på iväg en stund då vaknade han och började gråta...
    Börjar bli lite less.

    Imorse så skulle jag till Lasarettet för att sätta in en koppar spiral. Jag vaknade inte av väckaren. Så både jag och Wilma, som åxå vaknade inatt, försov oss.
    BM kunde ta emot mig lite senare. Hon sa att tillslut så säger kroppen ifrån och vill inte vakna.. Tur att hon var så förstående..

    Ha de bra
    GOD JUL!!
    Amor Vincit Omnia
  2. 1
    Snart julafton Hur mår alla i juletiden?

    Här i norrland så har vi det bra förutom att Harry är inne i en orolig period. Så fort jag lämnar rummet så skriker han.

    Nu ligger han i soffan och sover, jag vid datorn. Gick på iväg en stund då vaknade han och började gråta...
    Börjar bli lite less.

    Imorse så skulle jag till Lasarettet för att sätta in en koppar spiral. Jag vaknade inte av väckaren. Så både jag och Wilma, som åxå vaknade inatt, försov oss.
    BM kunde ta emot mig lite senare. Hon sa att tillslut så säger kroppen ifrån och vill inte vakna.. Tur att hon var så förstående..

    Ha de bra
    GOD JUL!!
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Vi mår bra, har stressat runt hela dagen för att få tag på de sista julklapparna.

    Aylin är precis likadan nu, så fort hon inte ser mej så vrålar hon.. Pappa duger inte. Jättetråkigt då han känner sej ratad och ledsen.
    Aja, antar att det går över.
    Kommer säkert en period då hon inte vill se mej med.

    Det är sånt som händer jag har svårt att komma iväg överhuvudtaget vissa dagar.

    GOD JUL!
  4. 2
    Vi mår bra, har stressat runt hela dagen för att få tag på de sista julklapparna.

    Aylin är precis likadan nu, så fort hon inte ser mej så vrålar hon.. Pappa duger inte. Jättetråkigt då han känner sej ratad och ledsen.
    Aja, antar att det går över.
    Kommer säkert en period då hon inte vill se mej med.

    Det är sånt som händer jag har svårt att komma iväg överhuvudtaget vissa dagar.

    GOD JUL!

Liknande trådar

  1. Nu är julafton snart här
    By lottawa in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-22, 10:45
  2. Nu är det snart julafton
    By Furiosa* in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 10:47
  3. Julafton!
    By x-tjejen in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 11:52
  4. Nu är julafton snart över...
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-24, 23:25
  5. Snart julafton!
    By eccehomo in forum _05 Höstbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-12-23, 11:30
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar