hej magsjuka hejdå julfirande?
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2010
    #1

    hej magsjuka hejdå julfirande?

    vaknade vid halv fem av en kräkandes tvååring. kul!
    så det blir nog inte mycket julfirande för vår del. risken för att jag och min man blir sjuka lagom till julafton är nog överhängande...
    blä!
    A 2008-09
    Pyret bf 2011-03-16

    www.makrilldesign.blogspot.com
  2. 1
    hej magsjuka hejdå julfirande? vaknade vid halv fem av en kräkandes tvååring. kul!
    så det blir nog inte mycket julfirande för vår del. risken för att jag och min man blir sjuka lagom till julafton är nog överhängande...
    blä!
  3. Medlem sedan
    Sep 2005
    #2
    FYYYY...stackars er! varför ska den alltid komma lagom till jul, jag har flera vänner som ligger däck med resten av sina familjer...inget kul :S
    vi försöker att undvika folk just nu,inte så lätt, men man får göra sitt bästa :S gör allt jag kan för att undvika,sprit,sprita,sprita. förra året fick jag den två gånger, en gång smittad av dottern och en gång smittad på jobbet, och d va ingen hit.
    Krya på er...hoppas ni klarar er trots allt och att det inte blir mer för eran lille.
  4. 2
    FYYYY...stackars er! varför ska den alltid komma lagom till jul, jag har flera vänner som ligger däck med resten av sina familjer...inget kul :S
    vi försöker att undvika folk just nu,inte så lätt, men man får göra sitt bästa :S gör allt jag kan för att undvika,sprit,sprita,sprita. förra året fick jag den två gånger, en gång smittad av dottern och en gång smittad på jobbet, och d va ingen hit.
    Krya på er...hoppas ni klarar er trots allt och att det inte blir mer för eran lille.
  5. Medlem sedan
    Jul 2010
    #3
    Usch vad tråkigt!
    Hoppas att ni vuxna klarar er ifrån eländet!
  6. 3
    Usch vad tråkigt!
    Hoppas att ni vuxna klarar er ifrån eländet!
  7. Medlem sedan
    Aug 2010
    #4
    nämen fy så jobbigt! Stackars stackars liten Hoppas ni kan göra julafton så mysig som möjligt ändå! Kanske fira den en annan dag när ni är friska? Fördelen m så pass små barn är ju att man kan lura dem lite
  8. 4
    nämen fy så jobbigt! Stackars stackars liten Hoppas ni kan göra julafton så mysig som möjligt ändå! Kanske fira den en annan dag när ni är friska? Fördelen m så pass små barn är ju att man kan lura dem lite
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Åh vad trist. Vi körde den där tre år på raken så i år vägrar jag. Tänker vara frisk!
    Krya på er och håller tummarna att ni klarar er!!
  10. 5
    Åh vad trist. Vi körde den där tre år på raken så i år vägrar jag. Tänker vara frisk!
    Krya på er och håller tummarna att ni klarar er!!
  11. Medlem sedan
    Aug 2010
    #6
    Men fy vad tråkigt Hoppas att ni får en underbar jul ändå!
  12. 6
    Men fy vad tråkigt Hoppas att ni får en underbar jul ändå!

Liknande trådar

  1. Julfirande
    By Anonym in forum Kärlek & relationer
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-12-13, 21:00
  2. Julfirande
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-10-29, 10:30
  3. Julfirande
    By Mia m Jesper o lille in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-16, 10:06
  4. Julfirande?
    By maita in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-11-06, 15:28
  5. Julfirande.
    By Annika m Melvin och Ville in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-11-19, 00:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar