Hur många är vi här inne nu :D
_1109 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    Hur många är vi här inne nu :D

    Stort grattis tiller andra som nu kommit hit!!! Kram från mig!!
  2. 1
    Hur många är vi här inne nu :D Stort grattis tiller andra som nu kommit hit!!! Kram från mig!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2

    Jag är ny :)

    Stort grattis tiller andra som nu kommit hit!!! Kram från mig!!
    Hej hej, jag hoppar in här, har fått beräknat till 28/8 men känns bättre att vara i denna grupp eftersom det är så sent! Hur mår ni alla? Jag har inte känt någta symptom än lite trötthet..
    Ha det bra, kram
  4. 2
    Jag är ny :)
    Stort grattis tiller andra som nu kommit hit!!! Kram från mig!!
    Hej hej, jag hoppar in här, har fått beräknat till 28/8 men känns bättre att vara i denna grupp eftersom det är så sent! Hur mår ni alla? Jag har inte känt någta symptom än lite trötthet..
    Ha det bra, kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3
    Hej och välkommen Jag har bf den 2/9 men tror att jag själv kommer tidigare. Jag mår illa i dag så det är hemskt... Men det gör inget Jag ät trött och har mått illa den sista tiden, innan jag testa positivt!!!Vad sägs om en liten BF-lista?? Även om vi är tidigt komna så kan det vara kul
  6. 3
    Hej och välkommen Jag har bf den 2/9 men tror att jag själv kommer tidigare. Jag mår illa i dag så det är hemskt... Men det gör inget Jag ät trött och har mått illa den sista tiden, innan jag testa positivt!!!Vad sägs om en liten BF-lista?? Även om vi är tidigt komna så kan det vara kul
  7. Tove m. trean
    #4
    Jag är här! Och jag längtar efter sällskap Sjukt jobbigt att man känner att man måste vara hemlig. Jag vill ju bara prata graviditet hela tiden.
  8. 4
    Jag är här! Och jag längtar efter sällskap Sjukt jobbigt att man känner att man måste vara hemlig. Jag vill ju bara prata graviditet hela tiden.
  9. Medlem sedan
    Oct 2005
    #5
    Jaaa jag med Fast man vågar knappt uttala det för man är rädd för att det ska försvinna... Usch ena stunden så känner man att det kommer gå bra och andra så är man jätterädd... Måste vara fel på mig :S
  10. 5
    Jaaa jag med Fast man vågar knappt uttala det för man är rädd för att det ska försvinna... Usch ena stunden så känner man att det kommer gå bra och andra så är man jätterädd... Måste vara fel på mig :S

Liknande trådar

  1. Hur många här inne
    By Elinen in forum Ordet är fritt
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2009-04-09, 07:34
  2. Hur många här inne
    By Fråge Enkät. in forum Sex & erotik
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2009-03-02, 20:11
  3. hur många här inne?
    By anonymt namn in forum Missfall
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-30, 14:42
  4. Hur många här inne
    By sandra11 in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 21:51
  5. Hur många här inne...
    By Sniffo in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-03-11, 23:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar