Ett stolt mammahjärta...
_1001 Januaribarn
  1. *Solrosen*
    #1

    Ett stolt mammahjärta...

    Är vad jag har. Vår lilla gumma har börjat ta sina första steg. Kände mig lite orolig att min syster som kommit hem under jul inte skulle få se henne gå. Men så släppte hon i går och gick 5 steg. I dag har hon bara fortsatt att stolt gå några steg för att sedan krypa så min syster har hunnit se

    Blir så glad när jag ser henne så vill helst bara gråta några tårar av stolthet.
    Var bara tvungen att få berätta

    Hoppas ni andra haft en underbar jul. Ni som haft en jul med sjukdomar hoppas jag blir frisk snart och att ni får ett bättre avslut på året.

    En god fortsättning önskar jag er alla.
  2. 1
    Ett stolt mammahjärta... Är vad jag har. Vår lilla gumma har börjat ta sina första steg. Kände mig lite orolig att min syster som kommit hem under jul inte skulle få se henne gå. Men så släppte hon i går och gick 5 steg. I dag har hon bara fortsatt att stolt gå några steg för att sedan krypa så min syster har hunnit se

    Blir så glad när jag ser henne så vill helst bara gråta några tårar av stolthet.
    Var bara tvungen att få berätta

    Hoppas ni andra haft en underbar jul. Ni som haft en jul med sjukdomar hoppas jag blir frisk snart och att ni får ett bättre avslut på året.

    En god fortsättning önskar jag er alla.
  3. Medlem sedan
    Feb 2010
    #2
    Ja, visst är det härligt att se! Vår lilla tog 3 steg för någon vecka sedan, men nu under julen har det släppt helt. Hon vinglar omkring och ser så lycklig ut :-) Försöker springa ibland också :-)
  4. 2
    Ja, visst är det härligt att se! Vår lilla tog 3 steg för någon vecka sedan, men nu under julen har det släppt helt. Hon vinglar omkring och ser så lycklig ut :-) Försöker springa ibland också :-)

Liknande trådar

  1. Ett ledset mammahjärta
    By _annae_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2011-02-16, 20:44
  2. Det värmer i ens mammahjärta
    By Freja08 in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2009-10-20, 05:43
  3. Det är jobbigt för ett mammahjärta
    By "Es mamma" in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-08-13, 17:23
  4. Aj mitt mammahjärta..
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 20:27
  5. Ett mammahjärta brister
    By _annae_ in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-02-03, 15:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar