Plus igår!
_1109 Septemberbarn
  1. Anonym
    #1

    Plus igår!

    Jag köpte tvåpack CB, det har ändå gått åt en del tester de senaste månaderna.. *host host*. Men nu blev det plus direkt! Vi hoppade runt i badrummet och skrattade och grät om vartannat (jag fortfarande med byxorna nere).

    Kram till alla som försöker/vill/plussat redan!
  2. 1
    Plus igår! Jag köpte tvåpack CB, det har ändå gått åt en del tester de senaste månaderna.. *host host*. Men nu blev det plus direkt! Vi hoppade runt i badrummet och skrattade och grät om vartannat (jag fortfarande med byxorna nere).

    Kram till alla som försöker/vill/plussat redan!
  3. Medlem sedan
    Dec 2010
    #2
    Hej!

    Grattis grattis! Visst är det en underbar känsla, kan knappt tro att det är sant. Själv fick jag ett väldigt svagt positivt resultat på julafton som jag inte vågade tro på och tog det som ett spökstreck. Igår testade jag igen och fick ett mycket tydligt positivt resultat!! Hurra!

    Kram
  4. 2
    Hej!

    Grattis grattis! Visst är det en underbar känsla, kan knappt tro att det är sant. Själv fick jag ett väldigt svagt positivt resultat på julafton som jag inte vågade tro på och tog det som ett spökstreck. Igår testade jag igen och fick ett mycket tydligt positivt resultat!! Hurra!

    Kram
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3
    Grattis <3<3<3 Jag kan nästan se framför mig hur det sett ut när ni hoppa runt haha För vi gjorde nästan samma sak haha!!! Jag är lyckligast i helaste världen och nu om allt gåt bra så ska vi ha bebis i Sept<3<3<3
  6. 3
    Grattis <3<3<3 Jag kan nästan se framför mig hur det sett ut när ni hoppa runt haha För vi gjorde nästan samma sak haha!!! Jag är lyckligast i helaste världen och nu om allt gåt bra så ska vi ha bebis i Sept<3<3<3
  7. Medlem sedan
    Dec 2010
    #4
    Underbart, grattis!
    Själv tjuvtestade jag positivt på julafton men även igår som var min officiella testdag efter en ICSI testade jag positivt så nu vågar jag tro på det =)
  8. 4
    Underbart, grattis!
    Själv tjuvtestade jag positivt på julafton men även igår som var min officiella testdag efter en ICSI testade jag positivt så nu vågar jag tro på det =)

Liknande trådar

  1. Igår
    By godisstumpan in forum _1102 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-11-20, 16:58
  2. BM igår
    By Sivan70 in forum _1101 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-19, 11:59
  3. UL igår...
    By Mia89 in forum _1104 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-11-11, 19:24
  4. Var hos BM igår!
    By -Plupp- in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 22:42
  5. Var på FK igår..
    By Matilda med 3 in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 10:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar