Ge nåt BVC-sköterska?
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2010
    #1

    Ge nåt BVC-sköterska?

    Hej!

    Jag ska flytta och byter därför BVC-sköterska. Vore det konstigt att ge henne någonting sista gången jag går dit?

    Jag tycker att hon varit helt fantastisk och jag skulle helst av allt vilja behålla henne! Nästan så att jag hade kunnat bo kvar här pga henne!! Tyvärr kan jag inte åka en timme enkel resa för att jag trivs med henne.. Vem säger att nästa inte är lika bra?

    Så till frågan. Kan jag ge henne någonting och i så fall vad? Blommor känns dumt med tanke på att hon är omgiven av barn hela dagarna. Choklad kanske funkar?

    Tacksam för svar!
    c,")
  2. 1
    Ge nåt BVC-sköterska? Hej!

    Jag ska flytta och byter därför BVC-sköterska. Vore det konstigt att ge henne någonting sista gången jag går dit?

    Jag tycker att hon varit helt fantastisk och jag skulle helst av allt vilja behålla henne! Nästan så att jag hade kunnat bo kvar här pga henne!! Tyvärr kan jag inte åka en timme enkel resa för att jag trivs med henne.. Vem säger att nästa inte är lika bra?

    Så till frågan. Kan jag ge henne någonting och i så fall vad? Blommor känns dumt med tanke på att hon är omgiven av barn hela dagarna. Choklad kanske funkar?

    Tacksam för svar!
  3. Medlem sedan
    Jan 2010
    #2
    Hej!
    Jag har haft samma barnmorska och samma BVC-sköterska med alla mina tre barn och jag har alltid vid avslutad kontakt gett dem något. Min barnmorska fick en flaska vin denna gång och vid förra barnet fick hon choklad och en blomma. Jag tycker att det är en trevlig gest men absolut inget måste!
    ha det gott/Willel
  4. 2
    Hej!
    Jag har haft samma barnmorska och samma BVC-sköterska med alla mina tre barn och jag har alltid vid avslutad kontakt gett dem något. Min barnmorska fick en flaska vin denna gång och vid förra barnet fick hon choklad och en blomma. Jag tycker att det är en trevlig gest men absolut inget måste!
    ha det gott/Willel
  5. Medlem sedan
    Sep 2010
    #3
    Tack! Jag gav choklad och hon blev väldigt glad
  6. 3
    Tack! Jag gav choklad och hon blev väldigt glad

Liknande trådar

  1. Hur gör jag nu då, nån sköterska av
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-06-19, 19:05
  2. Byta BVC-sköterska, -hur?
    By Betty26 in forum Barn som yrke
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 21:45
  3. Så arg på vår BVC sköterska...
    By Ellie m Wille & Ludde in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 15:51
  4. BVC- sköterska
    By mor till nea och xerxes in forum Barn som yrke
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-07-20, 19:05
  5. sköterska då, vad tjänar de?
    By Possan in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-12-20, 00:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar