Ny i gruppen
_1108 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2009
    #1

    Ny i gruppen

    Hej!
    Tänkte bara presentera mig för de som inte stött på mig på AFF tidigare, såg att åtminstone en har jag varit i samma ankomstgrupp som tidigare.

    Jag heter Marie och bor tillsammans med min sambo och vår son, född 090808, i Dalsland.

    Nu är jag alltså gravid igen och vi ser fram emot att få ett litet tillskott till vår familj.

    Under förra graviditeten tyckte jag att forumet var kanon för att få svar på sånt jag undrade över och se hur likasinnade har det så jag gör på samma sätt nu o ser fram emot de kommande månaderna tillsammans med er.

    /Marie
  2. 1
    Ny i gruppen Hej!
    Tänkte bara presentera mig för de som inte stött på mig på AFF tidigare, såg att åtminstone en har jag varit i samma ankomstgrupp som tidigare.

    Jag heter Marie och bor tillsammans med min sambo och vår son, född 090808, i Dalsland.

    Nu är jag alltså gravid igen och vi ser fram emot att få ett litet tillskott till vår familj.

    Under förra graviditeten tyckte jag att forumet var kanon för att få svar på sånt jag undrade över och se hur likasinnade har det så jag gör på samma sätt nu o ser fram emot de kommande månaderna tillsammans med er.

    /Marie
  3. Medlem sedan
    Nov 2008
    #2
    JAAA! Hej! Vad roligt!! Jag tänkte väl att det borde vara åtminstone nån mer från 09/08 här! Kul att det var du!

    Lycka till och kram!
  4. 2
    JAAA! Hej! Vad roligt!! Jag tänkte väl att det borde vara åtminstone nån mer från 09/08 här! Kul att det var du!

    Lycka till och kram!

Liknande trådar

  1. Gruppen
    By Gabricia in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-10-09, 21:38
  2. Gruppen
    By @ida in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2010-09-26, 11:12
  3. Ny i gruppen
    By jufos in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-12-12, 22:31
  4. 1:a gruppen
    By zandran in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-12-04, 15:57
  5. Ny i gruppen!
    By ajer in forum _0711 Novemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-03-11, 13:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar